Travestie binnen je relatie

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Babette_1970
is nieuw hier

Travestie binnen je relatie

Bericht door Babette_1970 »

Hallo allemaal,

Ik zal me eerst maar even voorstellen. Ik ben Babette, 38 jaar, en sinds kort voorzichtig bezig met travestie. Ik heb heel wat berichten op diverse fora gelezen inmiddels en gezien dat travestie in vele vormen voorkomt. Zo lees ik over mannen die heimelijk TV zijn en anderen die 24/7 TV zijn.

Ook ik heb mijn eigen beleving. Al heel lang ben ik jaloers op vrouwen. Jaloers in die zin dat zij zich volledig kunnen uitleven met mooie lingerie, terwijl beschaafde mannenlingerie niet verder komt dan een zwarte boxer. Kort geleden had ik er het met mijn vrouw over en zij kwam spontaan met een voor haar te grote kanten slipje. Ik vond het niet vreemd om dit aan te hebben en het voelde heel natuurlijk aan. Dus niet lang daarna hebben we een passend lingerie setje, schoenen en een knap jurkje aangeschaft. Binnenkort komt daar nog een mooie pruik bij.

Vakmatig had ik al wat ervaring met het aanbrengen van make-up, dus op een avond heb ik maar eens de volledige transitie gepresenteerd. En het moet gezegd worden (daar zijn we het beiden wel over eens), het resultaat is best overtuigend. Waar ik die avond achter kwam, was dat er ook in gedrag meteen een transitie plaatsvond. Zo in vol ornaat zat ik anders op de bank, hield op een andere manier mijn sigaret vast, en zo waren er nog tal van maniertjes die net even anders waren dan anders.

Een paar dagen later heb ik me nog eens getransformeerd, en "Babette" betrokken bij onze sex. Hiermee kwamen we op een bijzonder rollenspel: Ik als vrouw en mijn vrouw die zich meer masculien manifesteerde. Een bijzondere ervaring waar we beiden erg van hebben genoten. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Ik ben geen TV uit overtuiging dat ik beter vrouw had kunnen zijn. Integendeel, ik ben bijzonder tevreden met mijn leven als man. Ik heb ook niet dagelijks de behoefte me als vrouw te presenteren. Maar het is wel weer iets meer dan allen een kinky verkleedpartijtje.

Ik ben erg benieuwd wie zich herkent in mijn verhaal en wie ook op deze manier het TV zijn in haar relatie heeft betrokken. Ik ben benieuwd!
petra71
ff weer wat posten

Bericht door petra71 »

hoi Babette

Ik herken je hele verhaal. Ik ben een 24/7 sub(slaaf) en mijn Vriendin heeft ooit het idee opgepakt om mij tot een dame om te turnen zodat ze een een slavin tot haar beschikking had. Deze slavin was dus erg kinky en sexy. Dit sloeg bij mij zo in als een bom dat een stille droom was uit gekomen en ik er meer mee wilde gaan doen. Dit heeft er toe geleid dat Ik als Petra los ben komen te staan van de bdsm en ik me nu gewoon zo nu en dan als tv mijn dingen doe.
IK ga dus gewoon de straat op ga winkelen enz.
Het enige verschil is dat ik als Petra geen seks met mijn Vriendin heb maar gewoon als man. Wij beschouwen het niet als onderdeel van ons leven maar meer dat van mijn leven. Hoe ik als petra echt ben ontstaan staat ook uitgebreid op mijn site.

gr Petra
Plaats reactie