Hallo dames .
Bij deze wil ik jullie weer een aankondiging geven .
van alweer de derde coc t-avond te zwolle deze zal zijn op zaterdag 14
juni in het coc gebouw aan de kamperstraat 17 te zwolle.
jullie zijn dan ook weer van harte welkom op deze avond.
vanaf 20.00 uur zal de zaal weer open zijn .
en van af 22.00 uur is er weer natuurlijk de disco en zal de avond verder gaan in een mix verbant met de vaste gasten van het coc zwolle
onze avond zal eindigen om 22.30 uur . dus dan kunnen jullie kiezen om tot het laaste te blijven . en voor die genen die met het open baar vervoer komen advieseeren wij toch weer terug te gaan naar de trein. dit inverbant met de laatste treinen !!!!
maar voor al wat voor ons en het coc van belang is!! is een gezellige avond te maken met elkaar !! en te genieten van een drankje ,een praatje , en een dansje dames !! alles is mogelijk hier .
en verder kun je ook komen als man bij ons en je daar omkleden er is een ruimte gemaakt daarvoor.
dus jullie zijn van harte welkom bij ons !! en maken er zamen weer een gezellige avond van !!
voor verderre informatie kun je terecht op mijn e-mail adres jeanet.patrice@hotmail.com hallo hallo zo was ik weer met de volgende coc t aankondiging te coc zwolle.
dames. kom op het is weer zo ver de coc t. avond van zwolle
de vorige keer was het ook weer bere gezellig hoor op het coc .
en dus willen we weer wat meer dames vangen om te komen . hier
want het is en loopt zeer goed moet ik jullie zeggen. en nog gezellig ook dus kom over die streep heen en waag je in het coc te zwolle . en je zult zien dat jij het ook leuk gaat krijgen daar.
dus dames jullie zijn weer van harte wel kom daar in het coc t.spektakel te zwolle . met vriendelijke groet van de gastvrouwen
jeanet.reina en destiny.
aankondiging 3de coc t-avond zwolle
Moderator: Moderators