Kijken passabele transen neer op niet passabele transen?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

ja want anno 2008 kun je gewoon naar thailand van alles aan je laten *verbouwen* dus een niet passabele trans kiest er zelf voor onpassabel te zijn
3
9%
een beetje trans zorgt dat ze passabel is anders is het geen trans
3
9%
nee het gaat om het innerlijk en niet om het uiterlijk ik heb meer respect voor minder passabele transjes dan aan transjes die er alles aan doen om als trans *onzichtbaar* te worden
11
31%
een FFS is uiteindelijk nep mensen vallen dan de rest van je leven op een creatie van een thaise chirurg, geef mij mijn eigen gezicht maar die is tenminste naturel
12
34%
door FFS passabel gemaakte transen wanen zich meer vrouw dan een ander terwijl ze eerder gewoon een neanderthalerhoofd hadden
6
17%

Totaal aantal stemmen: 35

eefje
Banned Lid

Bericht door eefje »

Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

troeteltrans weer terug of zo ? :-?
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

geen id wie het nu weer is maar zowel de zoveelste nutteloze poll dan wel het steeds terugkeren onder andere namen terwijl je gebanned bent getuigt imo van geestelijke verwarring
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Joyy schreef:geen id wie het nu weer is maar zowel de zoveelste nutteloze poll dan wel het steeds terugkeren onder andere namen terwijl je gebanned bent getuigt imo van geestelijke verwarring
dan druk je jezelf nog eufemistisch uit! :roll:

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ik ben wat voorzichtiger geworden in mijn bewoordingen maar de strekking lijkt me duidelijk :wink:
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Joy schreef :

geen id wie het nu weer is maar zowel de zoveelste nutteloze poll dan wel het steeds terugkeren onder andere namen terwijl je gebanned bent getuigt imo van geestelijke verwarring

Werd Mina ondertussen ook gebanned ?
Ik kan het precies niet meer volgen.
Mila (al een tiental keer) en Patricia werden gebanned ....maar van Mina weet ik het niet zo.

Is het bij Mina echt geestelijke verwarring ? Of toch eerder een gebrek aan liefde en warmte .....mogelijk onzekerheid over haar toekomst als transgender binnen de maatschappij....wie weet ook wel wat frustratie.

Misschien moeten we die poll een beetje omdraaien :

Zijn niet passable transen/transgenders gefrustreerd door passable transen of kijken niet passable transen/transgenders op naar passable transen ?

Groetjes,

Mel
artemis
daar ben ik weer

Bericht door artemis »

hallo even ter uwer informatie... deze poll heb ik niet geplaatst...
Artemis is Mina
(of was...)

verder gaat het prima hier hoor ...
toegegeven is het geestelijk wel heel zwaar geweest soms
maar ben inmiddels gelukkig weer in rustiger vaarwater gekomen
ik ben niet jaloers op andere transjes melina...
ik ben van mening dat als je je geluk van anderen of je uiterlijk af laat hangen dat je dan altijd verliezer zult zijn...
natuurlijk ben ik wel eens onzeker over mn uiterlijk ja,
maar dat gaat dan meer over of ik op de juiste manier aangesproken zal worden en of je geaccepteerd wordt
maar als je je niet te wild kleed accepteren mensen over het algemeen het wel hoor heb ik gemerkt

liefs
Mina
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Mina schreef :

verder ben ik wel eens onzeker over mn uiterlijk ja,
maar als je je niet te wild kleed accepteren mensen over het algemeen het wel hoor

Uiteraard, want mensen zijn daar meestal ook helemaal niet mee bezig.
Zolang ze er geen nadelen van ondervinden ga je weinig of geen last ondervinden denk ik.
Als T* ben je er immers veel meer me bezig dan je omgeving.

Wat ik nu schrijf is geen grap :

Ik was gisteren aan het fietsen en er stond een man buiten op het fietspad te kijken (in zijn deuropening) ...wel die man droeg een grote pamper en klompen ???????
Ik keek even om in zijn richting en reed gewoon verder ....meer niet eigenlijk.
Ik had het wel gezien, maar bon ik was op hartslag aan het rijden en dus met iets anders bezig.
Wel in feite kon me dat dus niks maken, ik had zoiets van ....ja en dan eigenlijk. Leven en laten leven.
Voor hem zal dat wel een grote stap geweest zijn, voor mij een onbelangrijk en te verwaarlozen detail tijdens een training op de fiets ...
Ik had wel zoiets ....is dit nu echt ? Of heb ik dat nu fout gezien....het gaat soms ook wel redelijk snel op een koersfiets.
Maar verder ben ik er niet mee bezig geweest eigenlijk.

Groetjes,

Mel
eefje
Banned Lid

Bericht door eefje »

Joyy schreef:geen id wie het nu weer is maar zowel de zoveelste nutteloze poll dan wel het steeds terugkeren onder andere namen terwijl je gebanned bent getuigt imo van geestelijke verwarring
Ik begin me echt af te vragen wie hier nu steeds zitten te stoken. Jij doet dat zelf te pas en te onpas Joy (samen met Saartje aka Joannie). Het lijkt wel of jullie iedereen weg willen jagen hier (deed je eerder ook al Joy, want je hebt o.a. Cynthia hier ook weggejaagd). Ik begin me idd af te vragen wie hier nu de trollen zijn. Jullie hebben er namelijk zelf ook aardig wat van weg.

En die poll is niet nutteloos. Wil er alleen maar mee zeggen dat er ook genoeg transen zijn die gelukkig (kunnen) zijn zonder die FFS en weet ik wat allemaal nog meer. Zonder Thaise gezichtscreatie dus, gewoon naturel.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ff nuanceren die reactie

ik wil niet iedereen weg hebben

wel vind ik het steeds terugkeren onder andere namen terwijl je gebanned bent, getuigen van geestelijke verwarring zoals ik zei

de boodschap is namelijk erg duidelijk, je bent niet meer welkom

vervolgens lapt de gebande dat doodleuk aan de laars en begint het gelazer opnieuw

wanneer dringt het tot diegene door dat 'niet welkom' betekend dat de mensen met wie je te maken hebt je niet meer binnen willen hebben

dt is een doodgewone sociale regel die geld in real life, en op fora

je er totaal niets van aantrekken getuigt iig niet van behoorlijke intelligentie, net zoals de zoveelste aanmatigende onzin poll die gericht is op stemmingmakerij, waar niemand op zit te wachten, nog steeds niet

get it?
:roll:
Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

Geplaatst: 13 Apr 2008 10:06
johnn schreef:Als iemand een ban krijgt dan kan deze persoon na verloop van tijd terugkeren (ban opheffen).
Voorwaarde is dat deze persoon dan contact met ons opneemt en dan gaan wij met deze in 'gesprek' .
Als voor ons duidelijk is dat de persoon in kwestie het gedrag waarvoor gebanned is niet van plan is te herhalen (lees: zich conform de geldende regels zal gedragen) kan de ban worden opgeheven.
Geplaatst: 06 Mei 2008 21:42
johnn schreef:Het doet mij zeer, maar ik heb helaas weer een paar ban's uit moeten delen.
...
Mina aka Tinkerbell aka troeteltrans.
Ook zij was al een aantal malen gewaarschuuwd om niet op de persoon te spelen.
Stug bleef zij daar toch mee doorgaan.
Jammer, want Mina heeft ook goede bijdragen geleverd aan dit forum.
Echter kan dat geen vrijbrief zijn om dergelijk gedrag te vertonen en zelfs na diverse waarschuingen door te gaan.
Geplaatst: 12 Mei 2008 13:16
artemis schreef:hallo even ter uwer informatie... deze poll heb ik niet geplaatst...
Artemis is Mina
(of was...)
Dus is Mina a.k.a. Artemis ook opnieuw gebannd.
eefje
Banned Lid

Bericht door eefje »

Joyy schreef:ff nuanceren die reactie

ik wil niet iedereen weg hebben

de boodschap is namelijk erg duidelijk, je bent niet meer welkom

vervolgens lapt de gebande dat doodleuk aan de laars en begint het gelazer opnieuw

wanneer dringt het tot diegene door dat 'niet welkom' betekend dat de mensen met wie je te maken hebt je niet meer binnen willen hebben

dt is een doodgewone sociale regel die geld in real life, en op fora

get it?
:roll:

zegt Joy, zelf 2 keer gebanned en de laatste keer omdat Joy Cynthia wegtreiterde.
hoe hypocriet kun je zijn?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

De vraag blijft: wie is Eefje?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Een facial feminizing surgery zorgt niet automatisch voor volledige passabiliteit.
Meestal helpt het wel een groot stuk. Kleding, houding, make-up, stem etc etc zijn ook allemaal heel belangrijk.
En bovendien zijn FFS niet altijd een keuze. (Niet iedereen heeft het geld ervoor.)

Maar alsnog ben ik ben absoluut pro-FFS en kan het ook iedereen van harte aanraden.

En iemand die FFS heeft laten doen als iemand met een neanderthalerkop te beschouwen slaat al helemaal nergens op. De lijnen in je gezicht worden er alleen maar fijner op.
Diegene die dat gestemd hebben zijn misschien jaloers ofzo? :S

Nee, ik voel me niet beter dan een transseksueel die geen FFS heeft laten doen alleen verbaas ik me er soms over dat in sommige gevallen bewust NIET voor FFS wordt gekozen. Maar we leven in een redelijk vrij land dus iedereen moet maar zelf kijken wat ie doet.
eefje
Banned Lid

Bericht door eefje »

Frederique_ schreef:De vraag blijft: wie is Eefje?

Groetjes,

Frederique
Nou ok dan ..omdat je het zo vriendelijk vraagt.

Ik ben een 1.90 lange en 55kg zware pos op TS, brood en broodmager en schonkig dus, met grote, holle ogen, een enorme Albert Mol haak/feestneus en een kanariegeel roofdierengebit met van die puntige hoektanden.
Oh ja, vergeet ik toch mijn nylonhaaroplossinkje op mijn voorhoofd toch bijna; dat is van een andere kleur en structuur dan mijn restant eigen haar.
Maarrrrrrrrrrrr .NIEMAND heeft in de gaten dat ik een TS ben hoor!
Nee, ik word voor een lange, magere man met een haakneus en een vreemd pruikje aangezien.
En ik ben vrachtwagenchauffeur van beroep.

Tevreden zo?
Plaats reactie