Moet Morbide god worden?
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Moet Morbide god worden?
Op veler (nou ja, 2 mensen hebben er om gevraagd) eindelijk de poll of Morbide god moet worden, of niet.
Komt u maar.
Komt u maar.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Morb, wil je dat echt....ik bedoel, verantwoordelijk voor al die ellende op aarde zijn
Op de andere kant, je kunt altijd zeggen, dat dit door de ongelovigen komt
Van mij uit mag je...doe maar....maar dan doe aub ook wat aan de overpolulatie van de menslijke ras......
Mara
Op de andere kant, je kunt altijd zeggen, dat dit door de ongelovigen komt
Van mij uit mag je...doe maar....maar dan doe aub ook wat aan de overpolulatie van de menslijke ras......
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Nee! Ik zag ook net dat ik het woordje verzoek vergeten ben in mijn OP. Shit.
*nomineert Mara!*
*nomineert Mara!*
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ben ik veelste lui voor.....alhoewel, de huidige god lijkt ook nie echt un druk bestaan te hebben.....hij stuurt altijd anderen, bvb net twee jongens aan mun deur.....volgens hun, de zendlingen van Jezus Christus.....Morbide schreef:*nomineert Mara!*
....vond het wel un beetje zielig voor deze hoge bezoek, dat ik daar ff geen bodschap aan had....en hun niet aan mij, want ze stelden steevast, dat ik geen god kan zijn.....er is maar een, zeiden ze.....
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Als dat zo is, moeten we dan onze lieve vader gaan wijzigen in onze lieve Morb?
Dan ben jij wel diegene aan wie velen van hier gebidt hebben om anders wakker te worden.................
Dan heb je heel wat uit te leggen
Dan ben jij wel diegene aan wie velen van hier gebidt hebben om anders wakker te worden.................
Dan heb je heel wat uit te leggen
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Mensch schrijf je volgens de Deutsche Rechtschreibung wel groot hoorJaniek_ schreef:Daarom: ook maar een mensch .
-
- Forumdiva