Heemskerk in Hillegom
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
Heemskerk in Hillegom
Winkel: Heemskerk Hillegom
Straat: Hoofdstraat
Plaats: Hillegom.
Vandaag een hele vervelende ervaring meegemaakt.
Ik was bij een Modezaak Heemskerk in Hillegom waar mij werd verzocht in het vervolg niet meer te komen.
Als reden werd opgegeven dat men het niet zo prettig vond dat een persoon als mij (TG) te bedienen en vervelend was voor de andere klanten.
Ik zoek echter juist die tijden uit waarop meestal geen andere klanten aanwezig zijn dus dat kan de reden niet zijn.
Ze willen dus geen TV/TG in de zaak omdat ze hier niet mee om kunnen gaan.
Ik heb aangegeven dat ik het vreemd vond en dat dit de eerste keer is dat mij dit overkwam.
Je bent echter altijd de zwake partij dus ben ik gegaan zonder met de deur te smijten maar wel hevig teleurgesteld.
Groetjes Wilma.
Straat: Hoofdstraat
Plaats: Hillegom.
Vandaag een hele vervelende ervaring meegemaakt.
Ik was bij een Modezaak Heemskerk in Hillegom waar mij werd verzocht in het vervolg niet meer te komen.
Als reden werd opgegeven dat men het niet zo prettig vond dat een persoon als mij (TG) te bedienen en vervelend was voor de andere klanten.
Ik zoek echter juist die tijden uit waarop meestal geen andere klanten aanwezig zijn dus dat kan de reden niet zijn.
Ze willen dus geen TV/TG in de zaak omdat ze hier niet mee om kunnen gaan.
Ik heb aangegeven dat ik het vreemd vond en dat dit de eerste keer is dat mij dit overkwam.
Je bent echter altijd de zwake partij dus ben ik gegaan zonder met de deur te smijten maar wel hevig teleurgesteld.
Groetjes Wilma.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Klacht indienen bij je lokale anti discriminatie bureau. Jouw geld is net zo goed als dat van een ander en dit mag niet. Mits jij je netjes gedragen hebt natuurlijk.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- Forumdiva
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dat bewijs is toch makkelijk te leveren? Gewoon die winkel binnenwandelen met een getuige in je kielzog.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- anjatheefee
- ForumFan
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
@Irene: da's toch zo ongeveer de laatste zaak waar je zoiets zou verwachten...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Helaas Frederique,
ik heb ook geen goede ervaring met Mariposa, ik ben daar eigenlijk wel geboren om als vrouw te gaan shoppen. Dat was in de tijd dat Truus er nog was aan de Stadhouderskade. Begin 80tiger jaren. Dus de naam Mariposa bestaat al langer dan dat ze zelf aan geven.
Maar later kreeg ik er problemen waardoor ik er eigenlijk niet echt welkom meer was.
Groetjes Bea.
ik heb ook geen goede ervaring met Mariposa, ik ben daar eigenlijk wel geboren om als vrouw te gaan shoppen. Dat was in de tijd dat Truus er nog was aan de Stadhouderskade. Begin 80tiger jaren. Dus de naam Mariposa bestaat al langer dan dat ze zelf aan geven.
Maar later kreeg ik er problemen waardoor ik er eigenlijk niet echt welkom meer was.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- Forumdiva
De ervaringen van de een hoeven niet hetzelfde te zijn als bij een ander, we zijn allemaal anders, en ook zijn niet altijd dezelfde personen in een zaak aanwezig, of reageren ze altijd hetzelfde, kunnen ook bv een slechte dag hebben ofzo.
Bepaalde dingen zet je niet in een openbaar forum als je dat niet wil ook, de reden maakt niet uit.
Bepaalde dingen zet je niet in een openbaar forum als je dat niet wil ook, de reden maakt niet uit.
-
- Forumdiva
Hallo Irene,Irene schreef:Inderdaad zijn mijn ervaringen natuurlijk maar een momentopname. Ik had in eerste instantie de naam niet genoemd en daar had ik me ook beter niet toe kunnen laten verleiden.
ik vind het juist goed dat je wel de naam van de winkel durft te noemen, je hoeft alleen niet de naam te noemen van wie je helpt oid. Het getuigd van moed om ook te durven zeggen dat een winkel juist gericht op t* dat je daar ook een slechte ervaring mee hebt. Waarom zou dat niet gezegd mogen worden ?
Groetjes, Nannette