Pantykoop....!!!!
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Pantykoop....!!!!
Welke mens ben jij....ben jij eerder diegene.....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik heb de laatste gestemd, maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er doorgaans niet veel woorden aan vuil maak. Meestal koop ik ze gewoon en als ik een keer iets speciaals nodig heb vraag ik er gewoon om. Ik laat de vraag of ze voor mezelf zijn altijd in het midden en er heeft nog nooit iemand naar gevraagd.
Irene
Irene
Kleine stapjes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Trouwens Irene, weet jij wat me bewoog de vraag te stellen....??? We hadden uns un winkel in Heerlen voor fetish-maatkleding en assesoires en wat we ff nie op voorraad hadden moest ik dan altijd in de sexshop of elders voor de klanten halen.....vond het bij sommige dingen best vervelend en bij andere dingen weer niet.....
.....maarja, de klant is koning....of konigin he
Mara
.....maarja, de klant is koning....of konigin he
Mara
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik doe thuis de boodschappen en ik heb me nog nooit opgelaten gevoeld bij wat dan ook, er bestaan geen artikelen die niet normaal zijn in de supermarkt. Ik kan me voorstellen dat artikelen kopen in een seksshop best wel vreemd zullen voelen, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Bij het kopen van dingen voor mijn vrouwelijke kant voel ik nooit enige schaamte en ik neem me ook altijd voor als er een vraag komt om gewoon te zeggen dat het voor mezelf is, maar er vraagt gewoon nooit iemand naar.
Irene
Bij het kopen van dingen voor mijn vrouwelijke kant voel ik nooit enige schaamte en ik neem me ook altijd voor als er een vraag komt om gewoon te zeggen dat het voor mezelf is, maar er vraagt gewoon nooit iemand naar.
Irene
Kleine stapjes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja dat is soms best vervelend....vooral als je nie voor jezelf gaat shoppen.....toen ik wel un goeie maat vibro voor mezelf ging kopen bleef ik wel un half uur uitzoeken en babbelen met de verkopster....was best grappig.....ja je moet nou nie denken, dat ik ze allemaal ging proberen, maar wel gingen we met een meter aan de slag om de goeie te vindenIrene schreef:Ik kan me voorstellen dat artikelen kopen in een seksshop best wel vreemd zullen voelen....
-
- ForumFan
Hmm, ligt aan de situatie en of het voor mij goed voelt. Vroeger waren het allemaal smoesjes. maar tegenwoordig wisselt het. Soms ga ik er niet op in of vertel rustig dat het voor mijzelf is. Wel merk ik dat ik even "voel" of het wel kan. Voorbeeld: Bij een lingeriezaak bij de vorige koop rustig met één verkoopster overleg gehad en wat uitgezocht de laatste keer dat ik er was stond er een andere dame en bij haar voelde het echt niet goed om met haar te overleggen of te zeggen dat het voor mijzelf was.
Vorige week nog iets gekocht bij merkenstunt en de verkoopster vroeg of ik wel zeker was van de maat. Heb haar even aangekeken en een lachje laten zien. Daarop begon zij ook, na enige overdenkingen, ook te glimlachen en wenste mij veel plezier met de nieuwe kleding.
Vorige week nog iets gekocht bij merkenstunt en de verkoopster vroeg of ik wel zeker was van de maat. Heb haar even aangekeken en een lachje laten zien. Daarop begon zij ook, na enige overdenkingen, ook te glimlachen en wenste mij veel plezier met de nieuwe kleding.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- jolanda_trav
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Laatst heb ik nog nieuwe panties gekocht in een lingeriezaakje (Oroblu 20 den zwart). Ik heb gewoon gekeken in het bakje met panties en ik werd heel normaal geholpen. Een van de twee verkoopsters heeft nog even de juiste maat voor mij uit het bakje gezocht.
Het was rond sluitingstijd en toen ik nog wat verder rondkeek of er nog wat anders van mijn gading was, hadden ze ook alle tijd.
Iets langer geleden ben ik in een tweedehands kledingwinkeltje geweest. Ik heb laarzen gepast en wat kleding gepast. Ik heb ook even met de verkoopster gesproken over mannen in vrouwenkleding. Ze had er geen problemen mee. Ze vond het natuurlijk wel apart (we zijn inderdaad een minderheid). Ze had ook meer mannen als klant. De laarzen (minstens 10 cm hak) die ik aan het passen was, kwamen zelfs ook van een andere man.
Grappig was ook dat ze zei veel dat ze veel respect had voor die mannen die op zulke hoge hakken kunnen lopen. Zelf waagde ze zich daar niet aan.
Groetjes
Jolanda
Het was rond sluitingstijd en toen ik nog wat verder rondkeek of er nog wat anders van mijn gading was, hadden ze ook alle tijd.
Iets langer geleden ben ik in een tweedehands kledingwinkeltje geweest. Ik heb laarzen gepast en wat kleding gepast. Ik heb ook even met de verkoopster gesproken over mannen in vrouwenkleding. Ze had er geen problemen mee. Ze vond het natuurlijk wel apart (we zijn inderdaad een minderheid). Ze had ook meer mannen als klant. De laarzen (minstens 10 cm hak) die ik aan het passen was, kwamen zelfs ook van een andere man.
Grappig was ook dat ze zei veel dat ze veel respect had voor die mannen die op zulke hoge hakken kunnen lopen. Zelf waagde ze zich daar niet aan.
Groetjes
Jolanda
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
hier net hetzelfde als Irene en meestal koop ik ze gewoon en tenzij ik m'n maat niet vindt durf ik weleens vragen of ze nog ergens achter in het magazijn ofzo liggen.
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
"Ik wil de bank hirnaast overvallen,welke panty zal ik over mn hoofd heen trekken?"
Tot nu toe nooit gekke blikken of rare reacties...
Tot nu toe nooit gekke blikken of rare reacties...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- anjatheefee
- ForumFan
-
- Eredivisie
Tja, ik heb een fobie voor kledingzaken dus ik onthoud me maar van stemming
Maar panties verkopen ze gelukkig ook hier bij de supermarkt. Om de een of andere reden pakt de scanner die dingen trouwens nooit, dus moet de kassiere altijd met de hand de code intikken zodat het altijd extra opvalt dat ik die dingen koop
Maar panties verkopen ze gelukkig ook hier bij de supermarkt. Om de een of andere reden pakt de scanner die dingen trouwens nooit, dus moet de kassiere altijd met de hand de code intikken zodat het altijd extra opvalt dat ik die dingen koop
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.