kunnen jullie helpen zoeken?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Sybella
ff weer wat posten

kunnen jullie helpen zoeken?

Bericht door Sybella »

hoi hoi dames,

ik heb een beetje een stom vraagje misschien maar hoop wel dat jullie kunnen helpen.
Ik heb altijd al een zwak gehad voor vrouwen in pak. Een mantel pakje doet het ook heel goed, maar tot nu toe heb ik nooit iets voor mezelf gezocht.
Ik heb vorige week de film Iron Man gezien en hierin komt een mooie dame voor die ook nog eens een leuk outfitje draagt.
Nu wilde ik jullie vragen of jullie mij kunnen helpen om iets vergelijkbaars te vinden en waar (hyperlinks, marktplaats, winkels, noem maar op).

klik hier voor een plaatje

Verder hoop ik dat iemand mij een site oid kan geven waar ik vergelijkbare schoentjes kan vinden (en hopelijk in grote maten).

alvast bedankt, groetjes sybella
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Nou, geen idee of dat hetgene is wat je zoekt, maar ik ben zelf onlangs leuk geslaagd bij MNG (zie profiel, en dan op huisje klikken). Ik heb niet echt dezelfde schoentjes, maar je zou eens kunnen kijken bij Manfield of VanDalen ofzo...

suc6!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Marleen Otto
daar ben ik weer
Locatie: De naam van het IJselmeer voordat het Zuiderzee heette

Bericht door Marleen Otto »

Bij Stravers-shoes heb je wat meer keuze in de grotere maten. Heelaas zit ik zelf met Mt 43 opgescheept.
Ik bezorg de treinreiziger het slechte nieuws.
Ik weet dat je mijn stem haat....
Sorry.... maar ik doe ook alleen maar mijn werk.
jolanda_trav
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door jolanda_trav »

Dit kwam ik tegen bij het zoeken.

http://corporette.com/tag/banana-republic/

Wel een beetje prijzig!
Sybella
ff weer wat posten

Bericht door Sybella »

bedankt dames,

tot nu toe ben ik nog niet iets tegen gekomen maar met de komende feestdagen en vanwege mijn school is het momenteel ook druk voor mij.
Mijn zoektocht blijft op de achtergrond aanwezig, dus heb je nog iets, laat het me weten.

groetjes sybella
Sybella
ff weer wat posten

Bericht door Sybella »

heej dames,

ik ben weer op zoek (helaas nog niet dat outfitje gevonden die ik eerder zocht) en dit maal naar een leren broek
Het gaat niet zo zeer om kunst leer of echt leer, een wat lager(heup)model vind ik mooi en verder ben ik nogal kieskeurig want hij mag geen kontzakken hebben :P.

paar andere feitjes: ik ben lang (1.92m) dus de broek moet ook lang zijn, zeker een binnenbeenlengte van 80cm (dan valt ie kort). Ik ben daar in tegen ook weer slank (maat 38 of 40, heel soms een klein vallende 42).
Heeft iemand zoiets of weet iemand waar zoiets te vinden, laat me het graag even weten.

Groetjes Sybella
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Sybella schreef:heej dames,

ik ben weer op zoek (helaas nog niet dat outfitje gevonden die ik eerder zocht) en dit maal naar een leren broek
Het gaat niet zo zeer om kunst leer of echt leer, een wat lager(heup)model vind ik mooi en verder ben ik nogal kieskeurig want hij mag geen kontzakken hebben :P.
[....]
Probeers eens ebay....

suc6!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Ik zag bij SPS onder "collectie" en dan "two-tone" een leuk pakje (in 2 losse delen te koop) in zwart en wit. Ik heb zelf het rokje.

http://www.watcher.nl/index2.html
Jet
is nieuw hier

Re: kunnen jullie helpen zoeken?

Bericht door Jet »

[quote="Sybella"]hoi hoi dames,

ik heb een beetje een stom vraagje misschien maar hoop wel dat jullie kunnen helpen.
Ik heb altijd al een zwak gehad voor vrouwen in pak. Een mantel pakje doet het ook heel goed, maar tot nu toe heb ik nooit iets voor mezelf gezocht.
Ik heb vorige week de film Iron Man gezien en hierin komt een mooie dame voor die ook nog eens een leuk outfitje draagt.
Nu wilde ik jullie vragen of jullie mij kunnen helpen om iets vergelijkbaars te vinden en waar (hyperlinks, marktplaats, winkels, noem maar op).

[url=http://l.yimg.com/img.movies.yahoo.com/ ... WX8U_hPg--]klik hier voor een plaatje[/url]

Verder hoop ik dat iemand mij een site oid kan geven waar ik vergelijkbare schoentjes kan vinden (en hopelijk in grote maten).

alvast bedankt, groetjes sybella[/quote]

Hallo,

Bij M&S vind je hele leuke pakjes voor niet teveel geld maar wel de grotere maten! Verder is C&A (wehkamp.nl) een uitkomst!
Plaats reactie