Naar aanleiding van een vraag in m'n profiel of ik er weleens kom (ja dus). Hierbij deze winkel. Het bestaat uit een paar winkeltjes, tegenwoordig in de steenstraat en de lijnmarkt. Zojuist zelfs een website gevonden:
http://www.netjes-kleding.nl/
Hier staat overigens alleen de gothic kleding op en niet de rest van wat ze verkopen.
In de steenstraat veel gothic en op de lijnmarkt wat ik noem meer "hippieachtig".
Ik kom in beide winkels, een tijd geleden alweer trouwens.
Netjes, kledingwinkel Utrecht
Moderator: Moderators
- anjatheefee
- ForumFan
Re: Netjes, kledingwinkel Utrecht
Toch leuk als je op een andere plek je antwoord vindanjatheefee schreef:Naar aanleiding van een vraag in m'n profiel of ik er weleens kom (ja dus).
Ik ken het en ben er ook regelmatig geweest. Paar jaar terug nog 2 jurken gekocht, tegenwoordig huppel ik graag binnen voor bandshirtjes en tasjes. Mijn gevoel over de winkel is wel wat minder geworden toen mijn ex (toen nog mn vriendin) er een jurk kocht, die achteraf kapot bleek te zijn. Je krijgt er geen geld terug, wel een tegoedbon. Voor de rest is het een leuke winkel!
Oh ja, over de kleding: ik hou van de gothic kleding, mar drag het zelf niet. Hippiekleding spreekt me meer an, maar dat past dan meestal weer niet. Bandshirtjes en accesoires zijn er wel genoeg en leuk! Qua prijs is het, in het alterntieve gebeuren, een middenmoter. Niet duur, niet goedkoop.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- anjatheefee
- ForumFan
Re: Netjes, kledingwinkel Utrecht
Ja ik denk ik zet het meteen op het forum, toen je me de vraag via de mail stelde. Ik dacht, ze reageert vast wel daar/hierAmber79 schreef:Toch leuk als je op een andere plek je antwoord vindanjatheefee schreef:Naar aanleiding van een vraag in m'n profiel of ik er weleens kom (ja dus).
Ik ken het en ben er ook regelmatig geweest. Paar jaar terug nog 2 jurken gekocht, tegenwoordig huppel ik graag binnen voor bandshirtjes en tasjes. Mijn gevoel over de winkel is wel wat minder geworden toen mijn ex (toen nog mn vriendin) er een jurk kocht, die achteraf kapot bleek te zijn. Je krijgt er geen geld terug, wel een tegoedbon. Voor de rest is het een leuke winkel!
Oh ja, over de kleding: ik hou van de gothic kleding, mar drag het zelf niet. Hippiekleding spreekt me meer an, maar dat past dan meestal weer niet. Bandshirtjes en accesoires zijn er wel genoeg en leuk! Qua prijs is het, in het alterntieve gebeuren, een middenmoter. Niet duur, niet goedkoop.
-
- ff weer wat posten
- anjatheefee
- ForumFan