Netjes, kledingwinkel Utrecht

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Spreekt deze kleding je aan?

Die fleurige hippiekleding wel, maar dat andere vind ik veel te somber
2
22%
Die gothic kleding wel, maar die andere vindt ik zo truttig
2
22%
Ik vind het allebei leuk (net als Anja)
3
33%
Nee niet mijn keuze
0
Geen stemmen
Weet niet, geen mening
2
22%

Totaal aantal stemmen: 9

anjatheefee
ForumFan

Netjes, kledingwinkel Utrecht

Bericht door anjatheefee »

Naar aanleiding van een vraag in m'n profiel of ik er weleens kom (ja dus). Hierbij deze winkel. Het bestaat uit een paar winkeltjes, tegenwoordig in de steenstraat en de lijnmarkt. Zojuist zelfs een website gevonden:

http://www.netjes-kleding.nl/

Hier staat overigens alleen de gothic kleding op en niet de rest van wat ze verkopen.

In de steenstraat veel gothic en op de lijnmarkt wat ik noem meer "hippieachtig".
Ik kom in beide winkels, een tijd geleden alweer trouwens.
AM_ber_79
Forumdiva

Re: Netjes, kledingwinkel Utrecht

Bericht door AM_ber_79 »

anjatheefee schreef:Naar aanleiding van een vraag in m'n profiel of ik er weleens kom (ja dus).
Toch leuk als je op een andere plek je antwoord vind :lol:

Ik ken het en ben er ook regelmatig geweest. Paar jaar terug nog 2 jurken gekocht, tegenwoordig huppel ik graag binnen voor bandshirtjes en tasjes. Mijn gevoel over de winkel is wel wat minder geworden toen mijn ex (toen nog mn vriendin) er een jurk kocht, die achteraf kapot bleek te zijn. Je krijgt er geen geld terug, wel een tegoedbon. Voor de rest is het een leuke winkel!

Oh ja, over de kleding: ik hou van de gothic kleding, mar drag het zelf niet. Hippiekleding spreekt me meer an, maar dat past dan meestal weer niet. Bandshirtjes en accesoires zijn er wel genoeg en leuk! Qua prijs is het, in het alterntieve gebeuren, een middenmoter. Niet duur, niet goedkoop.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
anjatheefee
ForumFan

Re: Netjes, kledingwinkel Utrecht

Amber79 schreef:
anjatheefee schreef:Naar aanleiding van een vraag in m'n profiel of ik er weleens kom (ja dus).
Toch leuk als je op een andere plek je antwoord vind :lol:

Ik ken het en ben er ook regelmatig geweest. Paar jaar terug nog 2 jurken gekocht, tegenwoordig huppel ik graag binnen voor bandshirtjes en tasjes. Mijn gevoel over de winkel is wel wat minder geworden toen mijn ex (toen nog mn vriendin) er een jurk kocht, die achteraf kapot bleek te zijn. Je krijgt er geen geld terug, wel een tegoedbon. Voor de rest is het een leuke winkel!

Oh ja, over de kleding: ik hou van de gothic kleding, mar drag het zelf niet. Hippiekleding spreekt me meer an, maar dat past dan meestal weer niet. Bandshirtjes en accesoires zijn er wel genoeg en leuk! Qua prijs is het, in het alterntieve gebeuren, een middenmoter. Niet duur, niet goedkoop.
Ja ik denk ik zet het meteen op het forum, toen je me de vraag via de mail stelde. Ik dacht, ze reageert vast wel daar/hier :)
:P
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Bij deze :lol: hihihi...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
in-sanne-ty
ff weer wat posten

Bericht door in-sanne-ty »

Lijkt me een leuk winkeltje! Ben er nooit geweest eigenlijk, terwijl ik toch midden in Utrecht woon. Zal er binnenkort eens binnenstappen...
anjatheefee
ForumFan

in-sanne-ty schreef:Lijkt me een leuk winkeltje! Ben er nooit geweest eigenlijk, terwijl ik toch midden in Utrecht woon. Zal er binnenkort eens binnenstappen...
Ben er van de week toevallig nog geweest, maar zag niks (had geen koopbui).
Ga je als vrouw?
ikke
daar ben ik weer

Bericht door ikke »

Fijne winkel, personeel dat je wil helpen, maar ook afstand weet te houden.
Vlakbij utrecht cs, dus ook makkelijk te bereiken!
Plaats reactie