Eens iets anders doen?

Algemeen

Moderator: Moderators

Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Eens iets anders doen?

Bericht door Claudia K »

Hoihoi,
Ik pik hier even als "nieuw" op wat al in een ander draadje begonnen was, en dat is het volgende: Soms vind ik het heel jammer dat behalve wat T-avonden en vaste feestjes er zo weinig wordt georganiseerd om eens als "jezelf" iets te kunnen doen.
Dus vraag ik me af: Zijn er mensen "in" om eens wat anders te doen? Met een aantal mensen gaan wokken, bowlen, naar een voorstelling toe, noem maar op. Een paar dingen die in me opkomen, maar andere suggesties zijn altijd welkom natuurlijk. En......ik wil best helpen organiseren.
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Museumpje bezoeken? Festival? de Parade? Gewoon als n groepje naar buiten toe? Ook ideaal voor hen die meer dan T&T willen, maar niet durven...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Is wel leuk, ik ben altijd in voor nieuwe dingen.

(dat wil niet zeggen dat ik overal en alles mee doe)

Irene
Kleine stapjes
Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Dat is een prima voorstel, zeker voor diegene die nog niet helemaal uit de kast zijn, maar dat beslist wel willen, men zich veilig voelen "beschermd" door anderen die al wat verder zijn en geen "probleem" er mee hebben om als ze zijn, passable of niet, in het openbaar te verkeren. Daar moet ik dan wel opmerken, dat door dat de één misschien nog niet helemaal "passable" is, en anderen dat helemaal onbetwist zijn, dat dat dan niet een probleem zou zijn. Daar zal dan bij stil gestaan moeten worden.

Het is zo wie zo vind ik op zijn minst aangenaam om met mede beleving genoten op te trekken, meiden onder elkaar, al is het dan alleen een middagje, of iets langer.

Verder denk ik dat als je voldoende zelf vertrouwen hebt en je gang gaat in het daagse leven als vrouw, er alleen voor de gezelligheid interesse zal zijn, en niet van uit het oogpunt van steun bieden aan elkaar om er eens heerlijk er op uit, in het geval dat dat er tot nu toe nog niet van gekomen was.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ben het helemaal eens met je Petra, alleen val je minder op dan in een groep, maar het is wel veel gezelliger natuurlijk.

Irene
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Ja ik heb ook wel belangstelling. Zo zijn wij al eens naar het Circus Theater geweest in Schevingen. en Bios. erg leuk om te doen.

Maar om eens met en stel te gaan bowlen ja daar ben ik ook voor.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Petra v schreef: Daar moet ik dan wel opmerken, dat door dat de één misschien nog niet helemaal "passable" is, en anderen dat helemaal onbetwist zijn, dat dat dan niet een probleem zou zijn. Daar zal dan bij stil gestaan moeten worden.
En wanneer ben je passable? Kijk om je heen en noteer eens hoeveel verschillende soorten vrouwen je ziet. Lang,kort, dik, dun,lang haar, kaal, etc etc. Ben je enkel "passable" zodra je op zn minst overkomt als 110% vrouw? (en nee, dat 110 is geen typfout)
Petra v schreef:Verder denk ik dat als je voldoende zelf vertrouwen hebt en je gang gaat in het daagse leven als vrouw, er alleen voor de gezelligheid interesse zal zijn, en niet van uit het oogpunt van steun bieden aan elkaar om er eens heerlijk er op uit, in het geval dat dat er tot nu toe nog niet van gekomen was.
Zou je het een niet met het andere kunnen combineren? Zelf heb ik Claudia voor het eerst "en femme" naar buiten gekregen op een bluesroute. Naast een enorme dosis gezelligheid kon ik haar ook nog eens steunen in haar eerste stapjes naar buiten toe.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Ik zou iedereeen, die er de moeite voor doet om er normaal uit te zien, gewoon lekker mee op stap gaan. Ik bedoel hiermee dat ze er wel volledig als vrouw uit moeten zien. Dus een persoon met vrouwenkleren en een mannenhoofd daar ga ik niet meer op stap.

Groetjes Bea.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

dank je wel

Irene
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Sorry Irene met een mannen hoofd bedoel ik, dat er niets mee is gedaan. Dus geen pruik geen make-up. Dus echt een mannenhoofd.

Groetjes Bea.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik las het als "ik ga met iedereen de straat op zolang ze maar passabel zijn"

bedankt voor de opheldering

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Sja....geen pruik, mar meestal nie meer dan oogschaduw of eyeliner met mascara...moet ik nu meer gebruiken?

miss_kimberly1962
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door miss_kimberly1962 »

Persoonlijke mening !!!!!

Waarom is het nou niet mogelijk om het te houden bij de draad waar
Claudia mee begonnen is. Er worden altijd dingen bijgehaald die totaal
niet van toepassing zijn. Zo jaag je mensen, die twijfelen, weg die graag
hadden meegegaan.

Kimberly
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Heb jij nog voorstellen dan?

Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Amber79 schreef:Sja....geen pruik, mar meestal nie meer dan oogschaduw of eyeliner met mascara...moet ik nu meer gebruiken?

Ik denk het niet Amber zoals je was in Ruchpen wel dan ga ik met je stappen of iest anders leuks doen.

Groetjes Bea.
Plaats reactie