carnaval
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
carnaval
Ja ja, hier is de titel weer een keer.
Ik vraag me af? Wie gaat er als vrouw naar carnaval. Ik las hier op travestie.org dat er op de 3e carnavals dag in Aalst alle mannen in vrouwenkleding lopen.
Het lijkt me zo heerlijk om eens een paar dagen volledig "legaal" in vrouwenkleding te lopen. Bijvoorbeeld inchecken in een hotel als vrouw.
Het liefst zou ik dit met iemand anders doen. Wie o wie.
Voor de mensen die dit wel eens gedaan hebben. Is het ook normaal dat je overdag verkleedt loopt? Of wordt je dan alsnog nagekeken? Neem je overdag verkleed de bus? etc. etc.
Wie o wie lijkt dit ook leuk?
Ik vraag me af? Wie gaat er als vrouw naar carnaval. Ik las hier op travestie.org dat er op de 3e carnavals dag in Aalst alle mannen in vrouwenkleding lopen.
Het lijkt me zo heerlijk om eens een paar dagen volledig "legaal" in vrouwenkleding te lopen. Bijvoorbeeld inchecken in een hotel als vrouw.
Het liefst zou ik dit met iemand anders doen. Wie o wie.
Voor de mensen die dit wel eens gedaan hebben. Is het ook normaal dat je overdag verkleedt loopt? Of wordt je dan alsnog nagekeken? Neem je overdag verkleed de bus? etc. etc.
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ninet,
Waarom zou het niet gewoon zijn om je ook overdag als vrouw te presenteren? Ik doe het nu zelf een maand of 9 en heb in die tijd nog nooit een probleem gehad. In cafe's, restaurants geweest, naar voorstellingen en feesten, en inderdaad ook met de bus en trein gereisd. Het enige dat ik weet is dat het ontzettend goed voelt, en dat iedereen die dat overweegt het ook inderdaad zou moeten doen.
Groetjes
Claudia
Waarom zou het niet gewoon zijn om je ook overdag als vrouw te presenteren? Ik doe het nu zelf een maand of 9 en heb in die tijd nog nooit een probleem gehad. In cafe's, restaurants geweest, naar voorstellingen en feesten, en inderdaad ook met de bus en trein gereisd. Het enige dat ik weet is dat het ontzettend goed voelt, en dat iedereen die dat overweegt het ook inderdaad zou moeten doen.
Groetjes
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Re: carnaval
Is het illegaal om als vrouw over straat te gaan? Overigens ga ik eind van de maand naar een optreden van Jack Bruce e.o. en heb daarbij een B&B geboekt. Gewoon als vrouw. En waarom ook niet?ninetdejong schreef: Het lijkt me zo heerlijk om eens een paar dagen volledig "legaal" in vrouwenkleding te lopen. Bijvoorbeeld inchecken in een hotel als vrouw.
Ik verkleed me alleen als man. Nagekeken worden ligt er ook maar net aa hoe je jezelf kleedt en gedraagt. En overdag de bus? trein? fiets? Waarom niet?ninetdejong schreef: Voor de mensen die dit wel eens gedaan hebben. Is het ook normaal dat je overdag verkleedt loopt? Of wordt je dan alsnog nagekeken? Neem je overdag verkleed de bus? etc. etc.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Ik heb het hier met mn partner (niet uit het zuiden) ook over gehad vorig jaar.
Bovenstaand idee werd geopperd en besproken.
Mijn mening..;
Hier in het zuiden ben ik wb carnaval nogal wat gewend. Als eerste denk ik dan toch met name aan (meestal zwaar) bezopen mensen, hossend, zwetend en lallend in n polonaise door de kroeg.
Uitgedost in een clowns, cowboy of teletubbiepak.
Ik vraag me af of je dat moment de opzet 'niet opvallen' nog aanwezig is...
Ik zou het wel als een statement zien (U go Girl!) en kan me goed voorstellen dat de drempel een stuk lager is met om net met carnaval naar buiten te treden.
Ik hoop dat er iemand voorbij komt die met je mee wilt gaan!
Bovenstaand idee werd geopperd en besproken.
Mijn mening..;
Hier in het zuiden ben ik wb carnaval nogal wat gewend. Als eerste denk ik dan toch met name aan (meestal zwaar) bezopen mensen, hossend, zwetend en lallend in n polonaise door de kroeg.
Uitgedost in een clowns, cowboy of teletubbiepak.
Ik vraag me af of je dat moment de opzet 'niet opvallen' nog aanwezig is...
Ik zou het wel als een statement zien (U go Girl!) en kan me goed voorstellen dat de drempel een stuk lager is met om net met carnaval naar buiten te treden.
Ik hoop dat er iemand voorbij komt die met je mee wilt gaan!
Je makt de drempel enkel voor jezelf hoger omdat je weet dat t voor jou meer is dan zomaar carnaval....maar anderen zien dat echt niet hoor!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
- mireille
- Eredivisie
Re: carnaval
Tot ergens in 1984 wel ofzo, behalve op koninginnedag.Amber79 schreef:
Is het illegaal om als vrouw over straat te gaan?
Mee eens, niet druk over maken. Een goede travestiet zie je immers nietAmber79 schreef:
Ik verkleed me alleen als man. Nagekeken worden ligt er ook maar net aa hoe je jezelf kleedt en gedraagt. En overdag de bus? trein? fiets? Waarom niet?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
-
- dagelijks aanwezig
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja vooral in dat bekrompen en stomme Heerlentijgertje schreef:Ik ookMara schreef:Ik haat carneval!!!!
veel te druk
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- daar ben ik weer
Het hele carnaval interesseert mij ook niet. Maar het lijkt me gewoon heerlijk om eens als vrouw gekleed over straat te kunnen.
Ik weet het wel jullie heldinnen durven dat natuurlijk al lang. Maar ik ben gewoon een scheitert.
Ik weet het wel jullie heldinnen durven dat natuurlijk al lang. Maar ik ben gewoon een scheitert.
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot