De verdwenen veelpoststers
Moderator: Moderators
- anjatheefee
- ForumFan
De verdwenen veelpoststers
Nee, geen nieuwe suske en wiske, ik vroeg me hoe het met degenen gaat die eerst fanatiek postten en nu niet meer.
Bijvoorbeeld Morbide/Petra, geband of zo?
En bij anderen; in een dipje, geen T* meer, sjagerijnig van de andere poststers?
Bijvoorbeeld Morbide/Petra, geband of zo?
En bij anderen; in een dipje, geen T* meer, sjagerijnig van de andere poststers?
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi,
Morbide heeft het de afgelopen weken nogal druk gehad als moderatrice op een TS-lijst. Misschien heeft ze de komende tijd meer tijd voor trav.org <g>.
Groetjes,
Frederique
Morbide heeft het de afgelopen weken nogal druk gehad als moderatrice op een TS-lijst. Misschien heeft ze de komende tijd meer tijd voor trav.org <g>.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Dit is een verschijnsel dat zich op vrijwel alle forums voor doet.
Uiteraard moet je wel tijd hebben die je kunt besteden aan posten / lezen achter de computer. Dus niet een reguliere drukke bestaan.
Zolang je "bezig" bent met van alles wat het T* zijn betreft, kan het interessant zijn om er over mee te praten. Wat ik mij voor kan stellen is dat wanneer zo'n beetje alle vraagstukken beantwoord zijn, je alleen voor de gezelligheid kijkt, wat ook wel beslist wat waard is! En dus wat minder vaak aanwezig bent.
Echter stel ik me voor, wanneer je een passabele vrouw bent, pre of helemaal post op, min of meer beland bent waar je naar toe wou, je "doel ' bereikt heb, dan lijkt mij dat het leven verder gaat en er als het goed is er meer levens invulling komt waardoor de behoefte om met anderen te praten over datgene dat je al zo lang heeft bezig gehouden langzamer minder wordt omdat wat anders daar voor in de plaats komt.
Dat hoeft niet vanzelf. Communiceren met elkaar kan juist datgene zijn wat een belangrijke deel van je leven is en blijft.
Als je bezig bent om iets te bereiken, kan dat alle energie en aandacht vergen. Als de doel eenmaal bereikt is ga je meestentijds dan verder met het volgende wat je bezig houdt.
Natuurlijk éénmaal in de T* wereld beland, nooit anders willen, ben je en blijf je één van de familie.
Wat dan zorgen baart door vaste forum gangers is dat het vaak lijkt of er steeds dezelfde handvol mensen posten, en er geen of weinig bij komen, dan begint het een beetje saai te worden. Dat kan alleen doorbroken worden door nieuwe "leden". En hun deelname kan je niet afdwingen.
Ik ben nu ook één van de nieuwe "leden" en hoop dat zelfs als ik ooit nog een drukke bestaan krijg waardoor ik weinig tijd heb om achter het scherm te zitten dan ook nog regelmatig blijf kijken hoe het mijn vriendinnen toe gaat.
Goede vrienden / vriendinnen moet je zuinig op zijn.
Veel liefs,
Petra.
Uiteraard moet je wel tijd hebben die je kunt besteden aan posten / lezen achter de computer. Dus niet een reguliere drukke bestaan.
Zolang je "bezig" bent met van alles wat het T* zijn betreft, kan het interessant zijn om er over mee te praten. Wat ik mij voor kan stellen is dat wanneer zo'n beetje alle vraagstukken beantwoord zijn, je alleen voor de gezelligheid kijkt, wat ook wel beslist wat waard is! En dus wat minder vaak aanwezig bent.
Echter stel ik me voor, wanneer je een passabele vrouw bent, pre of helemaal post op, min of meer beland bent waar je naar toe wou, je "doel ' bereikt heb, dan lijkt mij dat het leven verder gaat en er als het goed is er meer levens invulling komt waardoor de behoefte om met anderen te praten over datgene dat je al zo lang heeft bezig gehouden langzamer minder wordt omdat wat anders daar voor in de plaats komt.
Dat hoeft niet vanzelf. Communiceren met elkaar kan juist datgene zijn wat een belangrijke deel van je leven is en blijft.
Als je bezig bent om iets te bereiken, kan dat alle energie en aandacht vergen. Als de doel eenmaal bereikt is ga je meestentijds dan verder met het volgende wat je bezig houdt.
Natuurlijk éénmaal in de T* wereld beland, nooit anders willen, ben je en blijf je één van de familie.
Wat dan zorgen baart door vaste forum gangers is dat het vaak lijkt of er steeds dezelfde handvol mensen posten, en er geen of weinig bij komen, dan begint het een beetje saai te worden. Dat kan alleen doorbroken worden door nieuwe "leden". En hun deelname kan je niet afdwingen.
Ik ben nu ook één van de nieuwe "leden" en hoop dat zelfs als ik ooit nog een drukke bestaan krijg waardoor ik weinig tijd heb om achter het scherm te zitten dan ook nog regelmatig blijf kijken hoe het mijn vriendinnen toe gaat.
Goede vrienden / vriendinnen moet je zuinig op zijn.
Veel liefs,
Petra.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ik niet, jij wel nu je niet meer op TS-NL mag. Het is precies zoals Saartje zei.Frederique_ schreef:
Doei!
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Dit is, als je t mij vraagt, de langste zin van de week! Nee, ik leef nog niet 24/7 als vrouw, maar mijn leven draait ook niet om het hele T-gebeuren. Ook niet om het vrouw zijn. Ik ben t gewoon. De reden waarom ik hier zo veel zit is om mensen te laten zien dat je niet moet stil staan bij het feit dat je T bent, maar dat je er gerust op uit kunt gaan. Dingen ondernemen. Gewoon vrouw zijn i.p.v. krampachtig er eentje proberen te spelen. Niet vragen om acceptatie, maar gewoon zijn.Petra v schreef: Echter stel ik me voor, wanneer je een passabele vrouw bent, pre of helemaal post op, min of meer beland bent waar je naar toe wou, je "doel ' bereikt heb, dan lijkt mij dat het leven verder gaat en er als het goed is er meer levens invulling komt waardoor de behoefte om met anderen te praten over datgene dat je al zo lang heeft bezig gehouden langzamer minder wordt omdat wat anders daar voor in de plaats komt.
Familie of club? Familie heeft voor mij 2 betekenissen: degene met wie je bloedband deelt en mensen met wie je zo'n goede band hebt dat ze meer dan vrienden voor je zijn. Hier op t forum zijn dat 2 personen, buiten het forum en irl zij dat er (incl die van hier) 3 die ik als "latere" familie beschouw.Petra v schreef: Natuurlijk éénmaal in de T* wereld beland, nooit anders willen, ben je en blijf je één van de familie.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- anjatheefee
- ForumFan
Ja dat was met recht een debacel! Maar toch leuk dat je even reageerdMorbide schreef:Ik niet, jij wel nu je niet meer op TS-NL mag. Het is precies zoals Saartje zei.Frederique_ schreef:
Doei!
Zeg Frederique, wat heb je uitgespookt op dat forum?
- anjatheefee
- ForumFan
Even nieuwsgierig , wie zijn je twee hartsvriendinnen hier op 't forum?AM_ber_79 schreef: Familie of club? Familie heeft voor mij 2 betekenissen: degene met wie je bloedband deelt en mensen met wie je zo'n goede band hebt dat ze meer dan vrienden voor je zijn. Hier op t forum zijn dat 2 personen, buiten het forum en irl zij dat er (incl die van hier) 3 die ik als "latere" familie beschouw.
Dit is, als je t mij vraagt, de langste zin van de week!AM_ber_79 schreef:Petra v schreef: Echter stel ik me voor, wanneer je een passabele vrouw bent, pre of helemaal post op, min of meer beland bent waar je naar toe wou, je "doel ' bereikt heb, dan lijkt mij dat het leven verder gaat en er als het goed is er meer levens invulling komt waardoor de behoefte om met anderen te praten over datgene dat je al zo lang heeft bezig gehouden langzamer minder wordt omdat wat anders daar voor in de plaats komt.
Gaan we nu de letterstjes tellen???
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- anjatheefee
- ForumFan
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik wist dat je nog meelas en ging reageren <g>Morbide schreef:Ik niet, jij wel nu je niet meer op TS-NL mag.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !