Wachttijd VU
Moderator: Moderators
Wachttijd VU
Is inmiddels 6 maanden.
Dat kreeg ik net te horen bij mijn aanmelding...
Maar ik sta in ieder geval op de lijst nu.
Dat kreeg ik net te horen bij mijn aanmelding...
Maar ik sta in ieder geval op de lijst nu.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
-
- Forumdiva
-
- dagelijks aanwezig
Jah.. en na je intake kun je nog eens 2-3 maanden wachten tot je een aspraak met de psycholoog hebt.
Daar kan het genderteam ook niets aan doen hoor. Ze zijn gewoon zwaar understaffed, en het valt blijkbaar ook niet mee om geschikte mensen te vinden.
Gewoon stug doorhappen! Ennuh.. welkom bij de club
Daar kan het genderteam ook niets aan doen hoor. Ze zijn gewoon zwaar understaffed, en het valt blijkbaar ook niet mee om geschikte mensen te vinden.
Gewoon stug doorhappen! Ennuh.. welkom bij de club
wachttijd
Inderdaad al 6 maanden op de wachtlijst voor mijn intake gesprek. Maar ...... het is zover vrijdag de dertiende heb ik mijn eerste afspraak. Heb ook hoop dat gesprekken wat sneller plaats vinden.
eerst mijn plichten, dan mijn dromen al doet het vaak pijn.
Tof meid, al 2maanden om er van af te strepen.helen schreef:de verschillen zijn groot.
Heb 5 weken gewacht op intake maar vervolgens 8 maanden op het eerste gesprek.
Sta nu 2 maanden op de wachtlijst voor de srs
Helen
Maar vervolgens 8 maanden wachten op het eerste gesprek, na de intake.. Dat kan toch niet waar zijn, zou je zeggen.
Gelukkig is dat voor jou nu achter de rug.
Petra v
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Da's wel echt balen hoor zo'n lange wachttijden!
Ik snap niet waarom dat allemaal zolang hoeft te duren, begin augustus 2008 ben ik op eigen iniatief
(zonder hulp van het Genderteam, VU of intake of whatever) naar de psych gestapt en ondertussen ben ik al bijna 2 maand met mijn hormonen kuur bezig.
Dus mij mogen ze eens uitleggen waarom een afspraak met deze diensten zolang hoeven te duren..
liefs,
Kirsten
Ik snap niet waarom dat allemaal zolang hoeft te duren, begin augustus 2008 ben ik op eigen iniatief
(zonder hulp van het Genderteam, VU of intake of whatever) naar de psych gestapt en ondertussen ben ik al bijna 2 maand met mijn hormonen kuur bezig.
Dus mij mogen ze eens uitleggen waarom een afspraak met deze diensten zolang hoeven te duren..
liefs,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
-
- Forumdiva
Als je je geslachtsveranderende operatie in Nederland vergoed wilt krijgen, ben je volgens mij afhankelijk van Groningen of Amsterdam. Wil je in Thailand geopereerd worden, of is vergoeding van de operatie niet nodig (maar operatie in Nederland is dan niet mogelijk op dit moment) zijn er allerlei andere mogelijkheden, maar anders........
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik ben in Thailand en tranje tegen gekomen, die haar SRS daar vergoed kreeg door haar Duitse ziekenkostenverzekeraar......ik stond verbaast.....ze zegt zelf, dat ze wel heel veel geluk heeft gehad......het koste haar ook geen moeite....gewoon aan gevragen en vergoed gekregen.....ze is wel privé verzekerd in Duitsland, maar ook bij privéverzekeraars is het niet gebruikelijk, dat ze de kosten in Thailand vergoeden.....enige reden was, dat het goedkoper was in Thailand tegenover Duitsland.....
Mara
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Zonder alle bedragen te weten, lijkt het erop dat een complete behandeling in Thailand goedkoper of het zelfde zou kosten als dat in Nederland...
Dus blijkbaar kunnen de ziekenfondsen niet rekenen of willen ze gewoon weg dwars zijn. Niet hulp verlenen, maar regeltjes nalopen.
Wie komt nu eens met een complete rekenvoorbeeld, reis, verblijf, operatie & bvg. In Thailand en in Nederland. Dat is dan wel een moment opname maar toch.
Zolang er geen feiten vergeleken kunnen worden blijft ieder heen en weer gissen.
Als de kosten hetzelfde of zelfs nog goedkoper zouden zijn, gun de hulpbehoevende dan de keuze wat zij dan wil. Bureaucracy ten top.
Dus blijkbaar kunnen de ziekenfondsen niet rekenen of willen ze gewoon weg dwars zijn. Niet hulp verlenen, maar regeltjes nalopen.
Wie komt nu eens met een complete rekenvoorbeeld, reis, verblijf, operatie & bvg. In Thailand en in Nederland. Dat is dan wel een moment opname maar toch.
Zolang er geen feiten vergeleken kunnen worden blijft ieder heen en weer gissen.
Als de kosten hetzelfde of zelfs nog goedkoper zouden zijn, gun de hulpbehoevende dan de keuze wat zij dan wil. Bureaucracy ten top.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....