Hoe noemen jullie nu allemaal je borsten, en denk er aan, dit is open ts, dus als vrouw.
Ik zelf hoor normaal gesproken dat vrouwen het zelf bijna altijd gewoon hun borsten noemen, en dat andere benamingen vnl door mannen worden gebruikt. Niet normaal gesproken laat ik buiten beschouwing, want ook als vrouwen kunnen we elkaar dan val alles naar elkaars hoofd slingeren.
Chloe'tje schreef:Tja, ik hoor vrouwen wel eens tietjes zeggen... De andere zijn wat meer 'wellustige' termen.
Die ben ik vergeten er bij te zeggen, maar zijn dat ook over het algemeen niet de wat jongere vrouwen ?
Vrouwen gebruiken sowieso vaker verkleinwoorden dan mannen.
Ik gebruik zelf altijd gewoon borsten, ik heb de indruk dat de andere varianten vooral als plat taalgebruik, volgens mij niet typisch door mannen, worden gebruikt.
Robijntje schreef:Ik weet dat ik nu een paar keer het woord "tieten" heb gebruikt op dit forum.
Dit kwam door een piepklein beetje frustratie...
Bij deze poll heb ik op borsten gestemd, omdat dat het woord is dat ik normaal gebruik.
Dat is wel begrijpelijk, wij hebben allemaal wel eens ergens frustratie....
al is de nuance met lichaam taal en intonatie in stem niet te zien en daardoor is het juist op het net aan te raden zo correct mogelijk te spreken.
Nannette: volgens mij had je ook een optie 'kipfilets' moeten opnemen, want die heb ik hier ook al vaak langs zien komen
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Soms gaat het zo, als vrouwen onder elkaar roddelen, want vrouwen beoordelen elkaar keihard op elkaars uiterlijk/voorkomen, "kijk haar eens met haar erwtjes" alhoewel van diegene die dit zei, de hare zelf maar een erwten maatje groter waren.
Het goede nieuw is sommige vrouwen zeggen het al over hunzelf, "ik heb maar erwtjes", dus er is hoop voor de meesten onder ons.
Ghehehe...ik houd t gewoon op mn borsten. Die van mn ex had ik zelfs namen gegeven. Welke dat zijn, vertel ik niet. Dat is/was iets tussen haar en mij...