Ook cismeisjes gebruiken onze truuks :-)

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
joandelynn
Eredivisie

Ook cismeisjes gebruiken onze truuks :-)

Bericht door joandelynn »

Ik ben op allerlei youtube kanalen met makeup adviezen geabonneerd, en vandaag kwam er wel een hele leuke langs.

Ik denk dat deze tip bij de gebruikers op dit forum al wel bekend is. Ze zegt er zelfs expliciet bij dat de tip ook bruikbaar is voor "mannen" :P

Quick Tip: Boob Job Without Surgery!
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Dina
ff weer wat posten

Bericht door Dina »

Ben 't vandaag eens gaan proberen. Valt niet mee om het goed op te brengen maar oefening baart kunst :D dus voorlopig even blijven oefenen.
Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Joandelyn, ja werken met schaduw, oftewel makeup op de juiste manier gebruiken is een hele nette truc. Het is dat de meesten van ons geen visagisten cursus hebben gevolgd dat wij erg weinig ervan af weten. Zou standaard moeten zijn voor transseksuelen...in het traject pakket... 8) En erg handig voor travestieten.

Petra
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Het is dat de meesten van ons geen visagisten cursus hebben gevolgd dat wij erg weinig ervan af weten. Zou standaard moeten zijn voor transseksuelen...in het traject pakket...
Ja, eigenlijk hoort dat er net zo goed bij. Maar laten we ook weer niet te hard klagen, dankzij het Internet en dan met name Youtube hebben wij het een heel stuk makkelijker dan onze voorgangers in de jaren '70 en '80 die het vaak allemaal in hun eentje maar uit moesten zoeken. Nu kunnen we het van elkaar leren.

Alleen het gevaar is nu natuurlijk dat je weer teveel achter de computer blijft hangen ipv deel te nemen aan het echte leven :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
MissViv
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MissViv »

Nu kunnen we het van elkaar leren.
Inderdaad, erg makkelijk met youtube. Die meid in jouw link heeft redelijk veel filmpjes erop staan. Ik ben "geabonneerd" op haar kanaal en er zitten veel interessante en informatieve filmpjes tussen, bijvoorbeeld over hormonen, SRS en FFS. Ze is soms wel wat lang van stof. :)
Alleen het gevaar is nu natuurlijk dat je weer teveel achter de computer blijft hangen ipv deel te nemen aan het echte leven :)
Komt me bekend voor! :P
Plaats reactie