Het ziekenhuis
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Het ziekenhuis
Vandaag is de 1e dag in de Vu,om 1130uur moest ik er zijn, iets eerder, dan kun je nog even rondkijken en jos gedag zeggen.
Na een heldere uitleg van het hoe en wat gedurende de periode hier, was het tijd voor een of ander vies drankje, waar ik echt binnen een notime buikpijn van had.
Dit was gauw weer over gelukkig.
Verder ontzettend veel mensen bij me gehad voor allerlei dingen, ze hebben echt voor elk iets een mens.
Het operatietijdstip is nog even onduidelijk, maar zal morgenochtend plaatsvinden.
Verder een room alone , is ook wel lekker,niet alle bezoekers en kreunende mensen om je heen,plus geen last van mij en me films:)
Ze zullen zo wel weer met wat "lekkers"aankomen,als je echt af wilt vallen,dan zal dit toch wel een van de opties zijn.
Wordt vervolgd.
antoinette
Na een heldere uitleg van het hoe en wat gedurende de periode hier, was het tijd voor een of ander vies drankje, waar ik echt binnen een notime buikpijn van had.
Dit was gauw weer over gelukkig.
Verder ontzettend veel mensen bij me gehad voor allerlei dingen, ze hebben echt voor elk iets een mens.
Het operatietijdstip is nog even onduidelijk, maar zal morgenochtend plaatsvinden.
Verder een room alone , is ook wel lekker,niet alle bezoekers en kreunende mensen om je heen,plus geen last van mij en me films:)
Ze zullen zo wel weer met wat "lekkers"aankomen,als je echt af wilt vallen,dan zal dit toch wel een van de opties zijn.
Wordt vervolgd.
antoinette
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
-
- Forumdiva
-
- dagelijks aanwezig
-
- dagelijks aanwezig
-
- dagelijks aanwezig
Momenteel zit ik de laatste 24uur uit hier,alles is superdeluxe gegaan en ook gedaan.
Geen napijnen etc...
Morgen gaat de tampon eruit en mag ik naar huis.
Het enige was het vloeibare eten, wat is dit vies na een paar keer en zeker na een 5 dagen, zonet voor het eerst eten gehad sedert afgelopen woensdag.
De schade ga ik zeker morgen na het ontslag inhalen:)
Wat me ook meeviel was de narcose, ik had hier een naar voorgevoel bij.
Maar bleek echt mee tevallen.
Geen napijnen etc...
Morgen gaat de tampon eruit en mag ik naar huis.
Het enige was het vloeibare eten, wat is dit vies na een paar keer en zeker na een 5 dagen, zonet voor het eerst eten gehad sedert afgelopen woensdag.
De schade ga ik zeker morgen na het ontslag inhalen:)
Wat me ook meeviel was de narcose, ik had hier een naar voorgevoel bij.
Maar bleek echt mee tevallen.
-
- Forumdiva
-
- dagelijks aanwezig
Dank voor jullie reactie,ik heb geen hulp,ik ben het type wat alles altijd alleen doet.
Momenteel voel ik me al geheel opgeknapt,dit heb ik altijd gehad bij iedere blessure,dit ware er niet veel,knapte ik sneller op dan menig ander.
Het proces heb ik ook in grote lijnen alleen doorlopen, geen hulp van ouders, diversen.
Momenteel voel ik me al geheel opgeknapt,dit heb ik altijd gehad bij iedere blessure,dit ware er niet veel,knapte ik sneller op dan menig ander.
Het proces heb ik ook in grote lijnen alleen doorlopen, geen hulp van ouders, diversen.
-
- dagelijks aanwezig
Vanmorgen was het erg vroeg allemaal, rond 5uur een check weer, om 6uur eveneens ,toen rust tot het eten en het hele peleton was er weer:)
Alles hadden ze verwijderd en dat was goed allemaal,alleen duurde het lang voor ik een keer kon plassen en eerlijk gezegd dat vond ik een wereldwonder ,alles is nieuw.
11:30uur ben ik overal langs gegaan en naar huis toe,om even te gaan rusten.
Ik ben helemaal happy met het nieuwe leven.
antoinette
Alles hadden ze verwijderd en dat was goed allemaal,alleen duurde het lang voor ik een keer kon plassen en eerlijk gezegd dat vond ik een wereldwonder ,alles is nieuw.
11:30uur ben ik overal langs gegaan en naar huis toe,om even te gaan rusten.
Ik ben helemaal happy met het nieuwe leven.
antoinette
-
- dagelijks aanwezig