Travestieten slaan erop los
Moderator: Moderators
Travestieten slaan erop los
'It is a sorry state of affairs when a guy can't safely walk down the street in a mini-skirt and make-up without getting grief from some idiot.'
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... thugs.html
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... thugs.html
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
They kicks ass....ghehehe, maar om hu nu gelijk travestieten te noemen omdat ze n keer in vrouwenkleding over straat gaan...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Waar het hier om gaat is dat die twee rotjochies hen als travestieten zagen en daarom dachten dat ze wel even moeilijk konden gaan doen. Deze jongens komen toch maar mooi voor alle travestieten en drag queens op !AM_ber_79 schreef:They kicks ass....ghehehe, maar om hu nu gelijk travestieten te noemen omdat ze n keer in vrouwenkleding over straat gaan...
-
- Forumdiva
- Natassia
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Ik vind 't vooral mooi dat de drag queens (los van de vraag of ze 't nou eenmalig deden of niet) precies genoeg klappen uitdelen om ze tegen de grond aan te krijgen.. zich daarna inhouden.. tasje oppakken en dan gewoon doorlopen.
Maar goed.. deze sjonnies hebben samen ongeveer het IQ van 'n snuitkever... dus ik vrees dat die bij 'n volgend avondje uit gewoon weer personen lastig gaan vallen. Wellicht iets voorzichtiger...
"Pardon meneer in 'n jurk.. bent u toevallig 'n cage-fighter?"
Maar goed.. deze sjonnies hebben samen ongeveer het IQ van 'n snuitkever... dus ik vrees dat die bij 'n volgend avondje uit gewoon weer personen lastig gaan vallen. Wellicht iets voorzichtiger...
"Pardon meneer in 'n jurk.. bent u toevallig 'n cage-fighter?"
- MissViv
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ja, waarschijnlijk wel...Natassia schreef:dus ik vrees dat die bij 'n volgend avondje uit gewoon weer personen lastig gaan vallen.
Wat zou het toch mooi zijn als er naar aanleiding van zoiets een brede maatschappelijke discussie los zou barsten over geweld en vooroordelen tegen transgenders... En dat aan het einde van die discussie iedereen het erover eens is dat we elkaar in onze waarde moeten laten zonder elkaar lastig te vallen...
*Viv droomt verder....*
Groetjes, Vivian
Zie de quote bovenaan: het geeft geen pas om mannen in minirokjes lastig te vallen. Daar stonden ze voor.Anna. schreef:Is dat ook niet een beetje overdreven, ik maak dat nergens uit het hele stuk op, alleen dat ze een leuke avond wilde hebben, dus of ze voorhand zo'n nobel streven hadden betwijfel ik.Janiek_ schreef:Deze jongens komen toch maar mooi voor alle travestieten en drag queens op !
http://www.youtube.com/watch?v=McLbfsY8g7M
Voor wie ook de clip bij het bericht niet kon afspelen.
http://www.youtube.com/watch?v=hyMosKZ9V7M
Een paar minuten voor het incident al heibel.
Voor wie ook de clip bij het bericht niet kon afspelen.
http://www.youtube.com/watch?v=hyMosKZ9V7M
Een paar minuten voor het incident al heibel.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
-
- Forumdiva
Het zal mij een zorg zijn of het eenmalig was of niet. Ook maakt het voor mij niks uit of zij nu "echte" trava's waren of "echte" drag queens. Wat in mijn ogen belangrijk is, is dat zij werden aangevallen omdat die jongens dachte dat zij travestieten waren. En dat zij op hun beurt een signaal afgaven van "met travestieten hoef je niet te sollen." DAt vind ik een goed signaal.Anna. schreef:Ik krijg niet de indruk uit het hele stuk dat het eenmalig voor ze was, maar wie weet.......Janiek_ schreef:Zie de quote bovenaan: het geeft geen pas om mannen in minirokjes lastig te vallen. Daar stonden ze voor.
-
- Forumdiva
Toevallige gunstige uitkomst, maar toch een trieste gebeuren.
En ik geloof er niets van dat die onverlaten zich in de toekomst bedenken. Er zijn ook onverlaten die juist een sterke tegenstander opzoeken voor een flinke / harde knok partij.
Maar ze hadden mooi het nakijken die avond.
Uit dit alles blijkt weer dat natuurlijk er altijd onverlaten zijn en zullen blijven, die mogelijk een ander op zijn minst lastig vallen of tot in het ergste ongelukkige geval zelfs dood slaan.
Hoe hadden de kranten koppen geluid als het gewone mensen waren, en geen vechters. "Travestiet overleden na vecht partij en ander travestiet blijvend invalide." Daders ontkomen.
Dat die beesten er zijn mag ons nimmer weerhouden de straat op te gaan, als wie we zijn.
Ik mag hopen dat er door de autoriteiten passend / effectief opgetreden wordt tegen zulke mensen met dat soort mentaliteit. Preventief handelen kan helaas niet. Helemaal voorkomen is onmogelijk.
Wel laat het gebeuren de waarde zien van CCT beelden met daarmee een snelle parate politie team die zeer snel terplaatse kan zijn. Zo kan veel erger worden voorkomen en de daders mogelijk in de kraag gevat.
Net als met zo veel andere leed wat een mens kan overkomen is het een kwestie van je eigen leven leiden en daarbij maar hopen dat jij niet aan de beurt bent met welk onheil dan ook.
Dat je leven vol met mooie en positieve zaken is, is dan iets waar menigeen mogelijk niet bij stil staat, maar wel degelijk een feit is. Als we het maar willen zien.
En ik geloof er niets van dat die onverlaten zich in de toekomst bedenken. Er zijn ook onverlaten die juist een sterke tegenstander opzoeken voor een flinke / harde knok partij.
Maar ze hadden mooi het nakijken die avond.
Uit dit alles blijkt weer dat natuurlijk er altijd onverlaten zijn en zullen blijven, die mogelijk een ander op zijn minst lastig vallen of tot in het ergste ongelukkige geval zelfs dood slaan.
Hoe hadden de kranten koppen geluid als het gewone mensen waren, en geen vechters. "Travestiet overleden na vecht partij en ander travestiet blijvend invalide." Daders ontkomen.
Dat die beesten er zijn mag ons nimmer weerhouden de straat op te gaan, als wie we zijn.
Ik mag hopen dat er door de autoriteiten passend / effectief opgetreden wordt tegen zulke mensen met dat soort mentaliteit. Preventief handelen kan helaas niet. Helemaal voorkomen is onmogelijk.
Wel laat het gebeuren de waarde zien van CCT beelden met daarmee een snelle parate politie team die zeer snel terplaatse kan zijn. Zo kan veel erger worden voorkomen en de daders mogelijk in de kraag gevat.
Net als met zo veel andere leed wat een mens kan overkomen is het een kwestie van je eigen leven leiden en daarbij maar hopen dat jij niet aan de beurt bent met welk onheil dan ook.
Dat je leven vol met mooie en positieve zaken is, is dan iets waar menigeen mogelijk niet bij stil staat, maar wel degelijk een feit is. Als we het maar willen zien.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Uit de voorpagina van deze site: Voor een vrijgezellenfeestje hadden ze zich aangekleed als vrouw.Anna. schreef:Ik krijg niet de indruk uit het hele stuk dat het eenmalig voor ze was, maar wie weet.......
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
-
- is nieuw hier
@Natassia,
ze sloegen tot de daders neer waren en hielden daarna er mee op...
zo is daar de wet op zelfverdediging.
met gepast geweld (niet grote wonden of dodelijk) mag je een aanvaller afweren, mits die duidelijk aanviel, anders is het openbare geweldpleging.
recht op verdediging geld ook voor toeristen.
wat die kerels betreft, fancydress is heel gewoon in het preutse landje.
cheers
confused (die erg veel in engeland zit)
ze sloegen tot de daders neer waren en hielden daarna er mee op...
zo is daar de wet op zelfverdediging.
met gepast geweld (niet grote wonden of dodelijk) mag je een aanvaller afweren, mits die duidelijk aanviel, anders is het openbare geweldpleging.
recht op verdediging geld ook voor toeristen.
wat die kerels betreft, fancydress is heel gewoon in het preutse landje.
cheers
confused (die erg veel in engeland zit)