Wie twittert er hier?

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Wie twittert er hier?

Bericht door Zohra »

Ik vraag me af wie van de leden hier ook Twittert.

In mijn onderschrift kun je mijn twitteradres zien in de banner, wie mij wil volgen ga gerust je gang, altijd leuk nieuwe twitter vrienden te hebben!

Zijn er hier ook twitteraars?

Groetjes,
Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Ik niet. Heb al genoeg aan mn hyves pagina.

Twitter...dan kun je toch doorgeven wanneer mensen je niet kunnen bellen omdat je op t toilet zit? 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Twitter...dan kun je toch doorgeven wanneer mensen je niet kunnen bellen omdat je op t toilet zit? 8)
Haha dat zou je kunnen doen, maar het gaat veel verder dan dat, je kunt het gebruiken voor onzinnige berichtjes als: 'Ik zit nu in mijn neus te peuteren' of 'ik drink nu een Latte Machiate' maar je kan het ook gebruiken om interessante links door te geven, reklame voor je bedrijf, updates over van alles en nog wat wat in je leven speelt... het is best leuk om te doen vindt ik.

Groetjes,
Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Gebruikersavatar
MissViv
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: wo jul 11, 2007 21:45
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door MissViv »

Hmm...

Mijn leven is niet zo interessant dat mijn "vrienden" op ieder moment van de dag moeten kunnen zien wat ik doe.
En mijn leven is ook niet zo saai dat ik op ieder moment van de dag wil weten wat mijn "vrienden" doen.

Als ik iemand persé iets dringend wil vertellen, dan bel ik wel, of ik stuur 's avonds wel een mail.

Of ik post het op een of ander forum. ;)

Dus nee, geen twitter voor mij.
Groetjes, Vivian
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

MissViv schreef:Hmm...

Mijn leven is niet zo interessant dat mijn "vrienden" op ieder moment van de dag moeten kunnen zien wat ik doe.
En mijn leven is ook niet zo saai dat ik op ieder moment van de dag wil weten wat mijn "vrienden" doen.

Als ik iemand persé iets dringend wil vertellen, dan bel ik wel, of ik stuur 's avonds wel een mail.

Of ik post het op een of ander forum. ;)

Dus nee, geen twitter voor mij.
Ik heb dit bericht ook geplaatst voor DIE mensen die het wél leuk vinden, die mensen die het níet leuk vinden, prima toch, ieder zijn ding! :)
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

leeuk heeeeerlijk even zeiken....ik vind het zoooon onzin he die twitter!!
zeik zeik heerlijk! :lol:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Snoopy schreef:leeuk heeeeerlijk even zeiken....ik vind het zoooon onzin he die twitter!!
zeik zeik heerlijk! :lol:
Dat komt waarschijnlijk doordat je het niet helemaal begrijpt Snoopy... maar dat maakt toch niet uit? Ieder het zijn, of... het hare in dit geval, hahaha :)

Groetjes,
Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Twitter? Nou nee, hoeft niet meteen voor mij...

Ik spendeer al veel teveel vrije tijd aan sites als Facebook, Netlog
en msn messenger dus twitter laat ik maar zo..

xoxo Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

KirstenHershe schreef:Twitter? Nou nee, hoeft niet meteen voor mij...

Ik spendeer al veel teveel vrije tijd aan sites als Facebook, Netlog
en msn messenger dus twitter laat ik maar zo..

xoxo Kirsten
Daarom plaats ik deze oproep ook voor mensen die Twitter wél leuk vinden Kirtsten ;) ik vind het reuze handig, als je de kracht ervan snapt begrijp je wat het je kan opleveren :D

Het is niet zomaar even onzinnig zeggen : ' ik zit nu in mijn neus te peuteren' of 'ik drink nu een kopje koffie' ofzo... ik vond het in het begin ook niks aan en snapte de lol er niet van, maar gaandeweg als je je erin verdiept ga je het begrijpen en leuk vinden.

Nu ben ik 'verslaafd' en plaats ik meermalen per dag tweets en je krijgt een leuke interaktie met je volgers op den duur!
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Je kan met n beperkt aantal tekens communiceren met anderen. Wat maakt Twitter dan zo veel leuker dan bv smsen, berichten achterlaten op hyves, e-mailen oid?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

AM_ber_79 schreef:Je kan met n beperkt aantal tekens communiceren met anderen. Wat maakt Twitter dan zo veel leuker dan bv smsen, berichten achterlaten op hyves, e-mailen oid?
Tja dat moet je zelf ervaren, ik vind het gewoon leuk en heb niet zo zin om er moeilijk over te doen, je vindt het leuk of je vindt het niet leuk?
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Zohra schreef: Daarom plaats ik deze oproep ook voor mensen die Twitter wél leuk vinden Kirtsten ;) ik vind het reuze handig, als je de kracht ervan snapt begrijp je wat het je kan opleveren :D

Het is niet zomaar even onzinnig zeggen : ' ik zit nu in mijn neus te peuteren' of 'ik drink nu een kopje koffie' ofzo... ik vond het in het begin ook niks aan en snapte de lol er niet van, maar gaandeweg als je je erin verdiept ga je het begrijpen en leuk vinden.

Nu ben ik 'verslaafd' en plaats ik meermalen per dag tweets en je krijgt een leuke interaktie met je volgers op den duur!
Oww.. oke, dat heb ik dan totaal verkeerd begrepen meid.
Lees wel regelmatig op Facebook zulke berichten van "vandaag maar eens vroeg onder de veren, feestje was laat gister..." dus ja...
ga je er maar vanuit dat Twitter op hetzelfde gebaseerd is, goh die vooroordelen toch.. LOL

En nee, zelfs nou jou uitleg ga ik me hierin niet verdiepen, toch bedankt.

xoxo KIRSTEN :wink:
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

KirstenHershe schreef:
Zohra schreef: Daarom plaats ik deze oproep ook voor mensen die Twitter wél leuk vinden Kirtsten ;) ik vind het reuze handig, als je de kracht ervan snapt begrijp je wat het je kan opleveren :D

Het is niet zomaar even onzinnig zeggen : ' ik zit nu in mijn neus te peuteren' of 'ik drink nu een kopje koffie' ofzo... ik vond het in het begin ook niks aan en snapte de lol er niet van, maar gaandeweg als je je erin verdiept ga je het begrijpen en leuk vinden.

Nu ben ik 'verslaafd' en plaats ik meermalen per dag tweets en je krijgt een leuke interaktie met je volgers op den duur!
Oww.. oke, dat heb ik dan totaal verkeerd begrepen meid.
Lees wel regelmatig op Facebook zulke berichten van "vandaag maar eens vroeg onder de veren, feestje was laat gister..." dus ja...
ga je er maar vanuit dat Twitter op hetzelfde gebaseerd is, goh die vooroordelen toch.. LOL

En nee, zelfs nou jou uitleg ga ik me hierin niet verdiepen, toch bedankt.

xoxo KIRSTEN :wink:
Zo zie je maar weer waartoe misverstanden kunnen leiden ;) hahaha!!!

Ach ik vind het zelf gewoon leuk. In eerste instantie denk je: 'Wat moet ik hier in godsnaam mee?' Snapte er niks van toen ik ongeveer twee jaar geleden lid werd. Nu ben ik verslaafd HAHA!

Ik heb zelf een eigen twitterkloon opgezet, meerdere zelfs.. Een speciaal voor transgenders (internationaal) en een nederlandse twitterkloon. Er wordt al redelijk gebruik van gemaakt.

Ach ja, zo heeft ieder zijn of haar eigen ding he?

Fijne dag!

Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Zohra schreef:Nu ben ik verslaafd HAHA!
Reden te meer om er niet aan te beginnen ;)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

joandelynn schreef:
Zohra schreef:Nu ben ik verslaafd HAHA!
Reden te meer om er niet aan te beginnen ;)
Ben ik niet met je eens, ik ben 'verslaaffd' op een leuke manier, het beheerst niet mijn leven...
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Plaats reactie