Yvon Kraaijeveld overleden
Moderator: Moderators
Een droevig bericht uit het zuiden van het land:
http://www.blog.ronvanzeeland.nl/yvon-k ... -overleden
http://www.blog.ronvanzeeland.nl/yvon-k ... -overleden
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- miss_kimberly1962
- ff weer wat posten
- Contacteer:
-
- ff weer wat posten
Zijn??miss_kimberly1962 schreef:Beste mensen,
Afgelopen zaterdag 28 november 2009 is Yvon/Ploon Kraaijeveld rustig en vol vertrouwen ingeslapen. Omringd met liefde en warmte in zijn laatste levensdagen hebben zijn vrouw, kinderen en hun partners afscheid genomen van een bijzonder persoon.
-One of a kind-
Ik bedek mijn schmertz met nerts
- miss_kimberly1962
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Overgenomen van het officiele overlijdensberichtmiss_kimberly1962 schreef:Beste mensen,
Afgelopen zaterdag 28 november 2009 is Yvon/Ploon Kraaijeveld rustig en vol vertrouwen ingeslapen. Omringd met liefde en warmte in zijn laatste levensdagen hebben zijn vrouw, kinderen en hun partners afscheid genomen van een bijzonder persoon.
-One of a kind-
- Kim Femme
- dagelijks aanwezig
Zaterdagavond 3 juni 2000, ik herinner het me als de dag van gisteren,
deed ik mijn eerste stappen als T-girl buiten mijn vertrouwde, veilige huis.
Wat was ik nerveus.
Na een lange autorit waren mijn vrouw en ik aangekomen bij buurthuis “De Rondweg”
in Eindhoven voor hun maandelijkse T&T-avond.
Voor een dergelijke avond kon ik in feite veel dichter bij huis terecht, maar Truus van ‘Travisage’
raadde mij aan naar Eindhoven te gaan omdat gastvrouw Yvon zo’n goede reputatie genoot
met het opvangen van nieuwelingen.
Die faam heeft Yvon die avond helemaal waargemaakt; een sympathieke ontvangst, ontspannen praatje,
voorstellen aan anderen en ze leende me zelfs een paar boeken.
Een memorabele avond.
Dank je wel Yvon.
Rust zacht.
deed ik mijn eerste stappen als T-girl buiten mijn vertrouwde, veilige huis.
Wat was ik nerveus.
Na een lange autorit waren mijn vrouw en ik aangekomen bij buurthuis “De Rondweg”
in Eindhoven voor hun maandelijkse T&T-avond.
Voor een dergelijke avond kon ik in feite veel dichter bij huis terecht, maar Truus van ‘Travisage’
raadde mij aan naar Eindhoven te gaan omdat gastvrouw Yvon zo’n goede reputatie genoot
met het opvangen van nieuwelingen.
Die faam heeft Yvon die avond helemaal waargemaakt; een sympathieke ontvangst, ontspannen praatje,
voorstellen aan anderen en ze leende me zelfs een paar boeken.
Een memorabele avond.
Dank je wel Yvon.
Rust zacht.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
Zoals voor velen was ook voor mij de eerste stap buitenshuis in 2001 in Eindhoven. Yvon maakte indruk op mij helemaal toen ze vertelde dat haar kinderen van kleins af pa als "vrouw" hebben kunnen meemaken en ze volledig al vroeg haar persoonlijke identiteit heeft uitgedragen.
Ben er niet vaak geweest in Eindhoven maar herinner mij een keer dat ik erg vroeg was en gelijk werd ik ingezet in het neerzetten van stoelen en tafels waar nodig, ik ervoer dit als erbij horen het was haar manier ook denk ik zoals ze dit op andere wijzen kon doen, van je hoort bij ons.
Veel sterkte voor alle nabestaanden en diegenen die haar zullen missen,
Yvon bedankt voor zoals je was, R.I.P.
Adriana
Ben er niet vaak geweest in Eindhoven maar herinner mij een keer dat ik erg vroeg was en gelijk werd ik ingezet in het neerzetten van stoelen en tafels waar nodig, ik ervoer dit als erbij horen het was haar manier ook denk ik zoals ze dit op andere wijzen kon doen, van je hoort bij ons.
Veel sterkte voor alle nabestaanden en diegenen die haar zullen missen,
Yvon bedankt voor zoals je was, R.I.P.
Adriana
Amber en Mireille,
als jullie het goed gelezen hebben, dan is Yvon vorige week zaterdag overleden. En dus niet op dezelfde dag als Ramses.
Yvon is afgelopen donderdag begraven en het was een goede afscheidsdienst vanuit de kerk waarin de kerk en ook de T-gemeenschap zich konden vinden. Er waren heel veel mensen ook van de T-gemeenschap.
Groetjes Bea.
als jullie het goed gelezen hebben, dan is Yvon vorige week zaterdag overleden. En dus niet op dezelfde dag als Ramses.
Yvon is afgelopen donderdag begraven en het was een goede afscheidsdienst vanuit de kerk waarin de kerk en ook de T-gemeenschap zich konden vinden. Er waren heel veel mensen ook van de T-gemeenschap.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- mireille
- Eredivisie
M'n excuses, ik had inderdaad even moeten lezenBea-Smit. schreef:Amber en Mireille,
Groetjes Bea.
en alsnog mijn condoleances aan alle nabestaanden....
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!