Hallo,
Ik heb een vraagje...
Ik wil graag een foto bij mijn profiel plaatsen, maar ik zal wel blonT zijn... ik kan echt niet vinden hoe dat moet. Kan je mij misschien helpen???? Ik heb wel bij mijn profiel gezien dat ik een foto kan plaatsen bij mijn profielnaam en dan max 12KB, maar dat lukt echt niet, een iets te modern toestel ben ik bang.
Ik hoor het graag!!!!
Foto uploaden
Moderator: Moderators
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
als ie te groot is, jou foto bedoel ik , kan je hem eerst resizen (verkleinen)
met volgend gratis software tooltje: http://www.idimager.com/downloads/freew ... 3_BETA.exe
met volgend gratis software tooltje: http://www.idimager.com/downloads/freew ... 3_BETA.exe
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Ik gelijksoortig probleem met die foto voor bij m'n profiel.
Het formaat heb ik wel kunnen verkleinen naar 120 x 120 pixels maar dan is het bestand nog 49 kB groot. Ga ik de foto nog verder verkleinen naar bijvoorbeeld 25 x 25 pixels dan is het nog 42 kB groot en de details zijn weg. Maar als ik in paint een nieuw plaatje maak van 120 x 120 pixels zonder veel kleur dan is het 1 kB
Het lijkt erop dat in m'n foto teveel kleur zit en dus niet goed te comprimeren ondanks dat het een jpg is.
Hoe hebben jullie dat opgelost? Want ik zie meer foto's dus het moet kunnen.
[edit] aanvulling: met het programma die in een eerdere post genoemd is kom ik tot 22 kB dus dat werkt ook niet
Het formaat heb ik wel kunnen verkleinen naar 120 x 120 pixels maar dan is het bestand nog 49 kB groot. Ga ik de foto nog verder verkleinen naar bijvoorbeeld 25 x 25 pixels dan is het nog 42 kB groot en de details zijn weg. Maar als ik in paint een nieuw plaatje maak van 120 x 120 pixels zonder veel kleur dan is het 1 kB
Het lijkt erop dat in m'n foto teveel kleur zit en dus niet goed te comprimeren ondanks dat het een jpg is.
Hoe hebben jullie dat opgelost? Want ik zie meer foto's dus het moet kunnen.
[edit] aanvulling: met het programma die in een eerdere post genoemd is kom ik tot 22 kB dus dat werkt ook niet
Groetjes
Elise
Elise
-
- dagelijks aanwezig
Re: Foto uploaden
hallo ,
Ik heb een gelijkaardig probleem
Via pixresizer mij profielfoto verkleind tot 120x120 en toch blijkt die nog steeds te groot .
ik heb het al driemaal geprobeerd en het lukt mij niet .
Veronique
Ik heb een gelijkaardig probleem
Via pixresizer mij profielfoto verkleind tot 120x120 en toch blijkt die nog steeds te groot .
ik heb het al driemaal geprobeerd en het lukt mij niet .
Veronique