schoen-winkels maat 42-43

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
hippiemeisje
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: za apr 29, 2006 11:20
Locatie: Mechelen

schoen-winkels maat 42-43

Bericht door hippiemeisje »

ok, deze vraag is niet voor mezelf. Maar nu ik hier toch lid ben, kan even goed mijn zusje helpen. Mijn zus heeft namelijk schoenmaat 43 en en vindt bijgevolg bijna nooit echte vrouwelijke schoenen en dat vindt ze natuurlijk heel jammer. Vandaar dat ik me afvroef of jullie misschien een winkel weten waar ze echt grote-vrouwenschoenmaten hebben (het kan dus even goed een echte travestiet-winkel zijn, ze zal sowieso al blij zijn als ze enkele adresjes heeft waar ze toch vrouwelijke schoenen in haar maat kan vinden (zelf heb ik maat 41 en dat is soms ook al moeilijk en meestal gaan ze inderdaad niet hoger dan 41), ik denk dat ze jullie héél dankbaar zou zijn en ik dacht zo: travestieten zullen dat toch beter weten.

Even zeggen: wij zijn van Mechelen (België) en dus op zoek naar winkels in de omgeving. Ik heb al gehoord dat er een travestie-winkel is in Antwerpen, maar verder weet ik daar ook niets van.

Kunnen jullie mijn zusje helpen? Bij scapino hebben ze al maat 42, maar heel weinig keuze...
Liefs
je wordt al geboren, je wordt al begraven, waarom zou je ook nog worden geleefd?
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

bij ons in het noorden hebben we dan Schuurman schoenen. Je kunt ook op de site van hun bestellen. En dat zijn dan normale schoenen/pumps. Ze gaan tot maat 45.
Maar er zijn er veel meer. Wessels in Vreden Duitsland heel veel keus.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
angeliqeu1234
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: wo mar 19, 2008 22:45

schoenen

Bericht door angeliqeu1234 »

in nederland hebben we VAN HAREN die hebben ook grote en betaalbare maten
ze zijn van de deichmann groep
http://www.vanharen.nl/site/nl/grote_maten.php meschien kun je hier wat mee
veel liefs An
Plaats reactie