Waarom reageert Travestie.org niet op initiatieven?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Angeladelange
daar ben ik weer

Waarom reageert Travestie.org niet op initiatieven?

Bericht door Angeladelange »

Lieve allemaal,

Er moet me even iets van het hart.

Als initiatiefneemster van T-Style, een leuk gezellig en vooral stijlvol feest voor meiden zoals wij, heb ik inmiddels diverse malen contact gezocht met de mensen achter Travestie.org. Ik heb hen vriendelijk verzocht of ik op de voorpagina nogeens bekendheid mag geven aan ons feest wat wij nu voor een 2e keer organiseren.

Er wordt totaal niet op gereageerd wat ik juist voor een website als travestie.org schandalig vind.

Inmiddels worden er meerdere initiatieven ontwikkelt en wel om ook op andere plaatsen in het land nieuwe T&T activiteiten te ontplooien. Ook op mails van die kant, wordt door de mensen achter Travestie.org niet gereageerd.

Travestie.org kan en zou moeten ambieren, om een nog betere en bindende factor te zijn voor een groep mensen in onze samenleving, die het niet altijd even makkelijk heeft en initiatieven nodig heeft om zich te uiten en zich te kunnen ontwikkelen.

Als ik dan zelf ervaar, dat er niet op mails wordt gereageerd en van mensen in mijn omgeving hetzelfde verneem, dan vind ik dit diep en diep triest en hoop ik van harte dat de mensen achter Travestie.org hun posities overdragen aan anderen die hun schouders er onder willen zetten en er iets moois van willen maken.

Met vriendelijke groet,

Angela de Lange

ps. Ik stel mij bij deze beschikbaar!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb de indruk dat travestie.org geen beheerders meer heeft, het is triest, maar het is niet anders.

Irene
Kleine stapjes
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Ik heb al enkele malen gevraagd of er op de voorpagina aandacht zou kunnen worden besteed aan T-Amersfoort, maar het blijft akelig stil.

Verder weet ik inmiddels van 3 mensen dat ze zich als forumlid hebben aangemeld en daarna nooit meer iets hebben vernomen. Eén daarvan haalt inmiddels haar schouders op. Voor haar hoeft het niet meer.

Beste beheerders: als het (al dan niet tijdelijk) niet mogelijk is om travestie.org te beheren, laat dat dan even weten alsjeblieft. Als jullie het niet meer zien zitten, roep dan de hulp van anderen in. Er is hier een zee van kennis en ervaring op dat gebied.

PS: Voor hen die overwegen een geheel nieuw T-platform tot stand te brengen: ik weet niet of dat de beste oplossing is. Dit forum biedt een schat aan informatie die gedurende een groot aantal jaren is opgebouwd. Ik meen dat we daar zuinig op moeten zijn.

Eva van Amersfoort
Erger u niet. Verwonder u slechts.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Als er al gereageerd wordt krijg je geen antwoord.... maar dat had ik al eerder aangegeven....t lijkt wel of t hier op sterven na dood is...Zelden n forum met ruim 2700 geregistreerde profielen gezien waar t zo stil is...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Eva schreef:
PS: Voor hen die overwegen een geheel nieuw T-platform tot stand te brengen: ik weet niet of dat de beste oplossing is. Dit forum biedt een schat aan informatie die gedurende een groot aantal jaren is opgebouwd. Ik meen dat we daar zuinig op moeten zijn.
Is al gebeurd

Irene
Kleine stapjes
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Oh jee...
Heb je een adres, Irene?
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

is nog maar net opgestart als sideproject van Isis

http://isis.yourbb.nl/index.php

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Transgenders....bedoel je daar het hele T spectrum mee of niet? Mogen TS ook mee doen?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik bedoel helemaal niks ;-)

Voor TS is er een apart forum, volgens de beheerder zou er behoefte kunnen zijn voor een ander forum voor hen die daar niet worden toegelaten, mede doordat het hier is ingesukkeld.

Irene
Kleine stapjes
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Lijkt me niet erg open, Irene. Bovendien is het, zo lijkt het, uitsluitend een forum. Travestie.org is wel heel wat breder van opzet.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

dus gaan we ook alles maar sterk afbakenen? Kvraag me af of dat wel zo slim is...

AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Btw, hebben we niet al n nieuw platform? http://t-girlparadise.nl/forum/welkom.php chat en forum....

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Het is ook uitsluitend een forum, ik geloof ook niet dat het hard gaat lopen hoor. Fora lijkt sowieso meer een TS aangelegenheid.

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Irene schreef:Het is ook uitsluitend een forum, ik geloof ook niet dat het hard gaat lopen hoor. Fora lijkt sowieso meer een TS aangelegenheid.

Irene
Hoe dat zo? Echte activiteit is ook hier niet echt waar te nemen bij t kopje transseksualiteit......

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dat niet maar voor de meeste schrijvers is het toch iets meer dan een verkleedpartijtje op zijn tijd

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie