Uitzending Labyrint.
Moderator: Moderators
Uitzending Labyrint.
De zoektocht naar de ware sekse Geplaatst op 8 maart 2011 door Webredactie Labyrint onder Aankondiging, High speed wetenschap, TV, zoektocht naar de ware sekse
Tags: transgender
Iemand deze uitzending gezien? Je kunt deze nog bekijken op uitzending gemist. Zeer de moeite waard.
groet Elsa.
Tags: transgender
Iemand deze uitzending gezien? Je kunt deze nog bekijken op uitzending gemist. Zeer de moeite waard.
groet Elsa.
Goede uitzending... maar n merkwaardig onderzoek.
Ik had de indruk dat ze op seksuele geaardheid aan het testen zijn en niet op genderidentiteit.
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat ze daaraan voorbij lijken te gaan, terwijl allang bekend is dat er lesbische transvrouwen en homoseksuele transmannen bestaan. Dus hoe kun je nu bepalen of iemand een vrouwelijk brein heeft wanneer die niet reageert als een lesbienne of heteroseksueel?
Ik vond dat zeer merkwaardig.
Wel goed dat de starheid in Nederland en de slechte diagnose bij de VU eindelijk eens ter sprake kwam.
groetjes
Anastasia
Ik had de indruk dat ze op seksuele geaardheid aan het testen zijn en niet op genderidentiteit.
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat ze daaraan voorbij lijken te gaan, terwijl allang bekend is dat er lesbische transvrouwen en homoseksuele transmannen bestaan. Dus hoe kun je nu bepalen of iemand een vrouwelijk brein heeft wanneer die niet reageert als een lesbienne of heteroseksueel?
Ik vond dat zeer merkwaardig.
Wel goed dat de starheid in Nederland en de slechte diagnose bij de VU eindelijk eens ter sprake kwam.
groetjes
Anastasia
Weet je wat? We vragen Jos of ie de urine verzamelt van m/v transen die al minstens een jaar 100mg androcur en 4mg progynova gebruiken.
We bieden dit aan aan de luchtjes en hersenonderzoekster, die het natuurlijk zal gebruiken voor haar wetenschappelijk onderzoek.
Diversiteit moet er tegenwoordig zijn, nietwaar?
Heteroman 1 bij het ruiken van m/v transenhormoonpis:
'snif, snif...sniiiiif?..........SNIIIIFF???? SHEMALE! IK RUIK EEN SHEMALE!!!
Van de weeromstuit krijgt ie niet alleen een enorme erectie maar begint ie ook te kwijlen uit zijn mondhoeken EN zijn anus gaat openstaan. Dit alles word natuurlijk feilloos geregistreerd door de verfijnde apparatuur van de onderzoekster, maar:
zijn hersenkerntje draait rond als een roulettewiel en blijft prompt staan onder een nieuw gebiedje:
'JA, ECHT, HEUS WAAR, 100% VERSTOKT HETERO'
Onderzoekster registreert dit onder 'door internet en shemalesites gecreeërde mannelijke heteroseksualiteit'. Een zéér belangrijke wetenschappelijke ontdekking op het gebied van mannelijke seksualiteit in combinatie met psychologie!
Heteroman 2 bij het ruiken van m/v transenhormoonpis:
'snif...snif..SNIIIIIIIIF???........SNIIIIIIIIF!!!..... M/V TRANSSEKSUEEL! JA, DAT IS HET!! IK BEN ÓÓK 100% VROUW! JAHA! DÁÁROM GAF IK MIJN LIEVE VROUWTJE STEEDS PIKANTE LINGERIE!! OMDAT IK HET ZELF WIL DRAGEN!!
JAA! DAAROM PERSTE IK TIJDENS DE BEVALLING LAATST ZO HARD MEE DAT IK IN MIJN BROEK POEPTE!! EN DAAROM BEWEER IK DAT MIJN KINDEREN DOOR DE OOIEVAAR GEBRACHT ZIJN!! MORGEN BEL IK JOS VOOR EEN AFSPRAAK! IK BEN 100% VROUW!!
Hersenkerntje vertoont vreemde Barbapappa0achtige vervormingen en onderzoekster registreert het als:
lesbisch en 100% vrouw te creeëren door de VU.
Heteroman 3 bij het ruiken m/v transenhormoonpis:
'Snif....snifff....? Dat zijn een boel oestrogenen zeg? Sniff...........maar wat ruik ik nou toch?! Is deze pis via een prostaat gepasseerd?! Oh, een trans! Nou ja, leven en laten leven he?
Maar daar hang ik em niet hoor! Ik wil alleen een bio vrouw met een bio doos!'
Hersenkern consolideerd zich prompt, geen beweging meer in te krijgen.
Onderzoekster registreert dit als: echt hetero, houdt zichzelf niet voor de gek, is géén stiekeme bi en ws ook géén TV gezien de geconsolideerde hersenkern.
Natuurlijk vergeten we de heterovrouwen niet:
Heterovrouw 1 bij het ruiken van m/v transenpis:
'snif..snif........SNIIIF!! SNIIIFF!!! AHAAAAAAAAAA!! EEN GECASTREERDE MAN!!! PRECIES WAT DIE KLOOTZAK VERDIENT!!! IK HAAT MANNEN!!!'
Onderzoekster registreert dit als:
100% hetero biovrouw, sadistische domina. Normale heterovrouwenhersenkern.
Heterovrouw 2 bij het ruiken van transenpis:
'snif..snif...sniiiiiiiiiiiff'..........sniiiiiiiiiiiiff! Ooooooooooooo!! Maar............maar.............een gecastreerde man die zich vrouw voelt!! Ooooo! Die moet ik helpen hoor!'
Onderzoekster ziet verbaast op haar fijngevoelige hersenonderzoekapparatuur hoe plotsklaps delen van de hersenen krimpen en slinken waarbij de eigen persoonlijkheid, emoties, seksuele voorkeur en smaak als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Onderzoekster registreert haar als:
heterovrouw, zwaar maso. Abnormaal flexibele en aan te passen heterovrouwenhersenkern.
Heterovrouw 3 bij het ruiken van m/v transenhormoonpis:
'Sniffffffffffff............??? Wat een boel oestrogenen?? Is die zwanger of zo?? Oh?? Wat ruik ik nou toch?? Prostaatvocht??? Ooohhh...een m/v transseksueel!'
heterovrouw vertoont acuut vluchtgedrag in haar hersenen dankzij visioenen van lingeriedragende ex hetero mannen met borsten en neovagina die lesbische knuffelseks met hun heterovrouw wensen.
Hersenkern consolideerd zich onmiddelijk, geen beweging meer in te krijgen.
vrouw, 100% heteroseksueel, gezonde persoonlijkheid en karakter. Laat zich geen knollen voor citroenen verkopen. Heeft en houdt haar eigen behoeftes, emoties en heteroseksuele voorkeur.
We bieden dit aan aan de luchtjes en hersenonderzoekster, die het natuurlijk zal gebruiken voor haar wetenschappelijk onderzoek.
Van de weeromstuit krijgt ie niet alleen een enorme erectie maar begint ie ook te kwijlen uit zijn mondhoeken EN zijn anus gaat openstaan. Dit alles word natuurlijk feilloos geregistreerd door de verfijnde apparatuur van de onderzoekster, maar:
zijn hersenkerntje draait rond als een roulettewiel en blijft prompt staan onder een nieuw gebiedje:
'JA, ECHT, HEUS WAAR, 100% VERSTOKT HETERO'
Onderzoekster registreert dit onder 'door internet en shemalesites gecreeërde mannelijke heteroseksualiteit'. Een zéér belangrijke wetenschappelijke ontdekking op het gebied van mannelijke seksualiteit in combinatie met psychologie!
Heteroman 2 bij het ruiken van m/v transenhormoonpis:
'snif...snif..SNIIIIIIIIF???........SNIIIIIIIIF!!!..... M/V TRANSSEKSUEEL! JA, DAT IS HET!! IK BEN ÓÓK 100% VROUW! JAHA! DÁÁROM GAF IK MIJN LIEVE VROUWTJE STEEDS PIKANTE LINGERIE!! OMDAT IK HET ZELF WIL DRAGEN!!
JAA! DAAROM PERSTE IK TIJDENS DE BEVALLING LAATST ZO HARD MEE DAT IK IN MIJN BROEK POEPTE!! EN DAAROM BEWEER IK DAT MIJN KINDEREN DOOR DE OOIEVAAR GEBRACHT ZIJN!! MORGEN BEL IK JOS VOOR EEN AFSPRAAK! IK BEN 100% VROUW!!
Hersenkerntje vertoont vreemde Barbapappa0achtige vervormingen en onderzoekster registreert het als:
lesbisch en 100% vrouw te creeëren door de VU.
Heteroman 3 bij het ruiken m/v transenhormoonpis:
'Snif....snifff....? Dat zijn een boel oestrogenen zeg? Sniff...........maar wat ruik ik nou toch?! Is deze pis via een prostaat gepasseerd?! Oh, een trans! Nou ja, leven en laten leven he?
Maar daar hang ik em niet hoor! Ik wil alleen een bio vrouw met een bio doos!'
Hersenkern consolideerd zich prompt, geen beweging meer in te krijgen.
Onderzoekster registreert dit als: echt hetero, houdt zichzelf niet voor de gek, is géén stiekeme bi en ws ook géén TV gezien de geconsolideerde hersenkern.
Natuurlijk vergeten we de heterovrouwen niet:
Heterovrouw 1 bij het ruiken van m/v transenpis:
'snif..snif........SNIIIF!! SNIIIFF!!! AHAAAAAAAAAA!! EEN GECASTREERDE MAN!!! PRECIES WAT DIE KLOOTZAK VERDIENT!!! IK HAAT MANNEN!!!'
100% hetero biovrouw, sadistische domina. Normale heterovrouwenhersenkern.
Heterovrouw 2 bij het ruiken van transenpis:
'snif..snif...sniiiiiiiiiiiff'..........sniiiiiiiiiiiiff! Ooooooooooooo!! Maar............maar.............een gecastreerde man die zich vrouw voelt!! Ooooo! Die moet ik helpen hoor!'
Onderzoekster ziet verbaast op haar fijngevoelige hersenonderzoekapparatuur hoe plotsklaps delen van de hersenen krimpen en slinken waarbij de eigen persoonlijkheid, emoties, seksuele voorkeur en smaak als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Onderzoekster registreert haar als:
heterovrouw, zwaar maso. Abnormaal flexibele en aan te passen heterovrouwenhersenkern.
Heterovrouw 3 bij het ruiken van m/v transenhormoonpis:
'Sniffffffffffff............??? Wat een boel oestrogenen?? Is die zwanger of zo?? Oh?? Wat ruik ik nou toch?? Prostaatvocht??? Ooohhh...een m/v transseksueel!'
heterovrouw vertoont acuut vluchtgedrag in haar hersenen dankzij visioenen van lingeriedragende ex hetero mannen met borsten en neovagina die lesbische knuffelseks met hun heterovrouw wensen.
Hersenkern consolideerd zich onmiddelijk, geen beweging meer in te krijgen.
vrouw, 100% heteroseksueel, gezonde persoonlijkheid en karakter. Laat zich geen knollen voor citroenen verkopen. Heeft en houdt haar eigen behoeftes, emoties en heteroseksuele voorkeur.
Ik heb m ook gezien, maar zag eigenlijk niks nieuws voorbij komen...ze weten nog steeds niet waar t vandaan komt...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Jawel, zelfs wij hebben zitten kijken, maar kwamen eigenlijk tot de conclusie dat we het meeste zelf ook wel bedacht hadden.
Ook ik plaats mijn vraagtekens bij de wijze van het genderidentiteitsonderzoek, hoewel ik wel erg benieuwd ben wat er voor ons uit zou komen....
Overigens wel grote waardering voor Arianne, die toch wel heel duidelijk aangaf dat het niet om rollenpatronen en mogelijk verwachte antwoorden gaat, maar om jezelf. Ik hoop dat een aantal mensen dat ter harte zullen nemen.
Claudia
Ook ik plaats mijn vraagtekens bij de wijze van het genderidentiteitsonderzoek, hoewel ik wel erg benieuwd ben wat er voor ons uit zou komen....
Overigens wel grote waardering voor Arianne, die toch wel heel duidelijk aangaf dat het niet om rollenpatronen en mogelijk verwachte antwoorden gaat, maar om jezelf. Ik hoop dat een aantal mensen dat ter harte zullen nemen.
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Iets wat veel mensen (ook niet T's) nog veel van kunnen leren!Claudia K schreef:Overigens wel grote waardering voor Arianne, die toch wel heel duidelijk aangaf dat het niet om rollenpatronen en mogelijk verwachte antwoorden gaat, maar om jezelf. Ik hoop dat een aantal mensen dat ter harte zullen nemen.
Claudia
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik hoop dat de artsen van het genderteam dit soort documentaires ook zien en het ter harte nemen.
De basis van het probleem ligt niet bij de psychologen (die gewoon misbruik van hun monopoliepositie maken) maar bij de artsen (die ons dwingen om van de keuringspsychologen gebruik te maken voor we hulp van hen krijgen).
Groetjes,
Frederique
De basis van het probleem ligt niet bij de psychologen (die gewoon misbruik van hun monopoliepositie maken) maar bij de artsen (die ons dwingen om van de keuringspsychologen gebruik te maken voor we hulp van hen krijgen).
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Frederique....het ligt eraan wat je voor artsen kiest.....ik bleef gewoon bij het genderteam omdat het me in Duitsland te moelijk was.....veelste veel gesprekken en zo....hormonen kreeg ik sowieso voorgeschreven van een duitse interniste.....alleen kon zij geen operatieverklaring schrijven.....dus daarom de lange weg bij het VU....
....maar eerlijk gezegt, achteraf bekeken is het allemaal goedgekomen....
Mara, die nou erg gelukkig is met haar nieuwe lief.....
....maar eerlijk gezegt, achteraf bekeken is het allemaal goedgekomen....
Mara, die nou erg gelukkig is met haar nieuwe lief.....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
je hebt helemaal gelijk Frederique..hoe meer gecastreerde mannen des te beter het is voor de wereld gezien de verschrikkelijke overbevolking op dit moment.Frederique_ schreef:Ik hoop dat de artsen van het genderteam dit soort documentaires ook zien en het ter harte nemen.
Groetjes,
Frederique
-
- Eredivisie
Anastasia schreef :
Weet je wat? We vragen Jos of ie de urine verzamelt van m/v transen die al minstens een jaar 100mg androcur en 4mg progynova gebruiken.
Wat heb jij een ziekelijke fantasie zeg.
Kan je deze onzin eens aan de hand van medisch onderzoek staven ?
Of hang jij hele dagen boven de WC-pot op trans bijeenkomsten ?
Als ik het goed heb is de functie van de prostaat bij de man er voor te zorgen dat sperma en urine gescheiden blijft.
Bovendien is het bij post-op transen helemaal niet zeker of er nog prostaatvocht zal worden geproduceerd.
Het is mogelijk dat de prostaat nog vocht zal afscheiden post-SRS , maar dat is niet altijd het geval naar ik vernomen heb.
Het lijkt me dan ook wel heel erg sterk dat er een effect zou zijn op de geur van de Urine.
Meer info over de functie van de prostaat :
http://urologie.slingeland.nl/kenniscen ... taat/22/27
Gelieve je eerst wat te informeren zou ik zeggen.
Wat heb jij een ziekelijke fantasie zeg.
Kan je deze onzin eens aan de hand van medisch onderzoek staven ?
Of hang jij hele dagen boven de WC-pot op trans bijeenkomsten ?
Als ik het goed heb is de functie van de prostaat bij de man er voor te zorgen dat sperma en urine gescheiden blijft.
Bovendien is het bij post-op transen helemaal niet zeker of er nog prostaatvocht zal worden geproduceerd.
Het is mogelijk dat de prostaat nog vocht zal afscheiden post-SRS , maar dat is niet altijd het geval naar ik vernomen heb.
Het lijkt me dan ook wel heel erg sterk dat er een effect zou zijn op de geur van de Urine.
Meer info over de functie van de prostaat :
http://urologie.slingeland.nl/kenniscen ... taat/22/27
Gelieve je eerst wat te informeren zou ik zeggen.