VOORLOPIG PROGRAMMA
12.00u Ontvangst met koffie, thee en gebak
12.00u Informatiemarkt (open tot sluiting festival) met: homonetwerk politie, bureau Ieder1Gelijk, kledingzaken, visagie, haar stylisten, fotograaf.
12.45u Woord van welkom door voorzitter COC Nijmegen, Joris Blaauw.
13.00u Officiële opening door wethouder Bert Frings van Zorg, Welzijn & Sport.
13.30u Start workshop ronde 1:
Theaterburo Mind Mix: een interactieve workshop over labellen en 'hokjes denken'. De workshop laat zien dat iedereen onbewust in hokjes denkt en welke gevolgen dit kan hebben voor sociale interactie.
LnBi: LnBi is de landelijke belangenorganisatie voor biseksuelen. In de workshop zullen zij aandacht besteden aan biseksualiteit in zijn algemeenheid en specifiek in relatie tot transgenders.
Creatieve transformatie: Op een creatieve wijze wordt het transformatieproces in beeld gebracht. De deelnemers kunnen zelf vormgeven aan de transformatie.
Meer workshops worden spoedig toegevoegd!
14.00u Doorlopend filmprogramma in de filmzaal met diverse films en documentaires.
15.00u Pauze (met muziek)
15.15u Start workshopronde 2:
Theaterburo Mind Mix
Wijnproeven
Salsadansen
Meer workshops worden spoedig toegevoegd!
16.45u Pauze
17.00u Debat met panel onder leiding van dr. Els Rommes, hoofddocent Instituut voor Genderstudies, Radboud Universiteit.
Het panel bestaat uit:
Jos Meegens (VU medisch centrum)
Caroline Lakeman (Transvisie)
Eva van Engelenhoven (Transvrouw)
Daarnaast heeft Groenlinks toegezegd te zullen deelnemen aan het debat.
18.00u Afsluiting dagprogramma
Pauze voor diner, mogelijkheid om in De Lindenberg of ergens anders te eten (te verwachten kosten: 12,50 tot 15,00 euro + drankjes)
20.00u Theatershow & feest:
Show Miss Edda
Feest met dj's LIEV
Transgenderfestival Nijmegen op 12 november 2011, Lindenberg
Moderator: Moderators
Transgenderfestival Nijmegen op 12 november 2011, Lindenberg
respect komt van twee kanten
Inmiddels site gemaild van trav.org voor plaatsing.EvaVanA schreef:Jeetje, er is zelfs een website! transgenderfestival.nl.
Er moet me toch iets van het hart.
Tot twee keer toe een mail naar de operators van trav.org gemaild met het verzoek om een item van het transgenderfestival op de voorpagina te zetten cq in de uit agenda. Tot mijn spijt heb ik moeten constateren dat dit niet gebeurd is. Waarom? Weet ik niet. Ik ga niet meerder malen per dag mailen om het geplaatst te krijgen. Als deze site echt opstaat voor transgender nederland mag je toch verwachten dat er wat op de site komt. Uberhaupt is de uit-agenda leeg op het feest van trav,org na dan.
En ik maar denken dat we elkaar zoveel mogelijk steunen en helpen om het item transgenders als een normaal iets te gaan zien.
Of ik verder nog iets wil delen met deze site weet ik niet. Het valt me zwaar om te moeten constateren dat het niet meer was dan de tijd dat ik op de site kwam, maar het zei zo.
Joy
Tot twee keer toe een mail naar de operators van trav.org gemaild met het verzoek om een item van het transgenderfestival op de voorpagina te zetten cq in de uit agenda. Tot mijn spijt heb ik moeten constateren dat dit niet gebeurd is. Waarom? Weet ik niet. Ik ga niet meerder malen per dag mailen om het geplaatst te krijgen. Als deze site echt opstaat voor transgender nederland mag je toch verwachten dat er wat op de site komt. Uberhaupt is de uit-agenda leeg op het feest van trav,org na dan.
En ik maar denken dat we elkaar zoveel mogelijk steunen en helpen om het item transgenders als een normaal iets te gaan zien.
Of ik verder nog iets wil delen met deze site weet ik niet. Het valt me zwaar om te moeten constateren dat het niet meer was dan de tijd dat ik op de site kwam, maar het zei zo.
Joy