Hoe een mens kan veranderen

Algemeen

Moderator: Moderators

pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Hoe een mens kan veranderen

Bericht door pipa »

pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Dit geval moet nader onderzocht worden! Misschien dat een toegepaste hersenbloeding bio mannen van TS gevoelens kunnen genezen.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Wil ik helemaal niet :-)........ik ben wie en wat ik ben.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Wat een flauwekul verhaal. De man was waarschijnlijk altijd al latent homo.
Na het ongeluk kon hij niet meer terug naar zijn oude leven als rugbyspeler en hoefde hij de schijn niet meer op te houden, hetero te zijn.
A candle loses nothing by lighting another candle.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Dorothy schreef:Wat een flauwekul verhaal. De man was waarschijnlijk altijd al latent homo.
Na het ongeluk kon hij niet meer terug naar zijn oude leven als rugbyspeler en hoefde hij de schijn niet meer op te houden, hetero te zijn.
Wat denk jij volstrekt zwart/wit? Alsof 'niet terug kunnen naar zijn oude leven als rugbyspeler' voldoende reden is om dan maar homo en kapper te worden.

Dergelijke hersenbloedingen of beroertes kunnen een mens wel degelijk veranderen qua seksualiteit en zelfs identiteit.
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Naar mijn idee werd hij geen homo na het ongeluk, hij was al homo daarvoor.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Gebruikersavatar
joyke
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: di jul 07, 2009 21:23
Locatie: Arnhem

Bericht door joyke »

Dorothy schreef:Naar mijn idee werd hij geen homo na het ongeluk, hij was al homo daarvoor.
Alleen met die zin zegt ze al genoeg, mijn inziens. Je word geen homo, je bent het al.
respect komt van twee kanten
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Dus n mens kan niet veranderen na n hersenbloeding? Jet is algemeen bekend dat mensen compleet van karakter/inzicht/persoonlijkheid kunnen veranderen na n hersenbloeding, waarom dan niet van geaardheid?

Misschien dat een toegepaste hersenbloeding mensen kan genezen van n drang tot trollen?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Evelien1966
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: za nov 12, 2011 19:47

Bericht door Evelien1966 »

Een hersenbloeding doet vreemde dingem met mensen, daarom is alles mogelijk. Ook van hetero ineens de knop op homo zetten, en omgekeerd natuurlijk ook.

Ja Amber, zelfs trollen kunnen gedwee worden na een hersenbloeding :P
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Kranten in Engeland betalen veel geld voor dat soort verhalen. En het is gratis publoiciteit voor z'n kapperszaak. Dat kan de aanleidng geweest zijn om met z'n verhaal van het homo worden tengevolge van het ongeluk in de publiciteit te treden. Als dat echt waar zou zijn geweest, zou die man zich wel drie keer bedenken.
Daarom vind ik mijn redenering veel aannemelijker dan die wonderbaarlijke persoonlijkheidsverandering.
Heeft ook niets met trollen te maken, maar alleen met gezond verstand om niet alles wat de media opdissen voor zoete koek aan te nemen.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Robijntje
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: ma mar 16, 2009 13:12
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

Jeetje wat zonde!

Voor zijn stroke was hij echt een onwijs lekker ding!
Nu een gladde nicht. Jammer.

Give me a real man anytime!
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Robijntje schreef:Jeetje wat zonde!

Voor zijn stroke was hij echt een onwijs lekker ding!
Nu een gladde nicht. Jammer.

Give me a real man anytime!
Kan het nog ietsje denigrerender en haatdragender?
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

joyke schreef:
Dorothy schreef:Naar mijn idee werd hij geen homo na het ongeluk, hij was al homo daarvoor.
Alleen met die zin zegt ze al genoeg, mijn inziens. Je word geen homo, je bent het al.
Hoe vaak ik inmiddels heb gehoord over heteromannen die lesbische vrouwen worden en vervolgens toch (ook) maar op mannen gaan vallen.

Ter validatie van hun vrouwelijkheid? Of zat dat er altijd al in denkje?

Een heterovrouw voorheen verpakt als heteroman?
Robijntje
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: ma mar 16, 2009 13:12
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

pipa schreef:
Robijntje schreef:Jeetje wat zonde!

Voor zijn stroke was hij echt een onwijs lekker ding!
Nu een gladde nicht. Jammer.

Give me a real man anytime!
Kan het nog ietsje denigrerender en haatdragender?
Ja hoor. Als ik me er even op zou concentreren, zou ik dat best kunnen.
Maar dat wil ik helemaal niet!
Waarom mag de waarheid niet worden gezegd?
Hij is nu toch zo'n gladde nicht?
Ik begrijp niet waarom dat nodig is. Het feit dat je op mannen valt, is toch geen reden om gelijk zo aanstellerig gekleed te gaan?
Ik ken genoeg homo's, en mijn zoon is er 1 van!!!, die 100% homo zijn, heel erg gelukkig zijn met hun vriend, maar het niet zo nodig hoeven te etaleren d.m.v. aanstellerige stemmetjes, handgebaren en kleding.

Begrijp me niet verkeerd; iedereen heeft het recht zich te presenteren zoals hij/zij wil. Maar ik heb ook het recht om daar iets over te zeggen. Ik zou deze man daar persoonlijk nooit mee willen kwetsen, maar ik weet vrij zeker dat hij dit forum toch niet leest.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Robijntje schreef:
pipa schreef:
Robijntje schreef:Jeetje wat zonde!

Voor zijn stroke was hij echt een onwijs lekker ding!
Nu een gladde nicht. Jammer.

Give me a real man anytime!
Kan het nog ietsje denigrerender en haatdragender?
Ja hoor. Als ik me er even op zou concentreren, zou ik dat best kunnen.
Maar dat wil ik helemaal niet!
Waarom mag de waarheid niet worden gezegd?
Hij is nu toch zo'n gladde nicht?
Ik begrijp niet waarom dat nodig is. Het feit dat je op mannen valt, is toch geen reden om gelijk zo aanstellerig gekleed te gaan?
Ik ken genoeg homo's, en mijn zoon is er 1 van!!!, die 100% homo zijn, heel erg gelukkig zijn met hun vriend, maar het niet zo nodig hoeven te etaleren d.m.v. aanstellerige stemmetjes, handgebaren en kleding.

Begrijp me niet verkeerd; iedereen heeft het recht zich te presenteren zoals hij/zij wil. Maar ik heb ook het recht om daar iets over te zeggen. Ik zou deze man daar persoonlijk nooit mee willen kwetsen, maar ik weet vrij zeker dat hij dit forum toch niet leest.
Nounounou, wat zijn we ruimdenkend! Homo's komen in alle soorten en maten, net als transen trouwens, die ook niet allemaal even vrouwelijk zijn.

En je ziet alleen een foto van hem, geen 'handgebaartjes en 'aanstellerige stemmetjes'.

Je hebt zelf niet eens in de gaten hoe veroordelend je klinkt.
Plaats reactie