Het Familieportret, RTL 4

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
pipa
Troll

Het Familieportret, RTL 4

Bericht door pipa »

Het Familieportret, RTL 4, zaterdag 25 februari 2012, om 17.30 uur.

In de serie Het familieportret wordt het verhaal verteld van iemand die iets moeilijks heeft meegemaakt, en waarmee het uiteindelijk toch goed komt.

Deze aflevering gaat over mij, mijn transseksualiteit en hoe mijn gezin en ouderlijk gezin hiermee zijn omgegaan. Ik ben er trots op dat mijn liefste dierbaren aan dit programma wilden meewerken.

Ik hecht er belang aan dat het verhaal over transseksualiteit in de openbaarheid komt. Immers, bekend maakt bemind. En TV is hiervoor natuurlijk een zeer geschikt medium.

Ik hoop dat de beelden mijn verwachting waar maken, dat het een verhaal is van hoop, van geloof en vertrouwen in naasten en jezelf, en dat het laat zien dat er ondanks de sores waar je in zit, er een leven op je wacht dat dik de moeite waard is om geleefd te worden. Natuurlijk heb ik hierbij in eerste instantie de kleine en kwetsbare groep transgenders in gedachten.

Kijk naar de uitzending, en help mee het onderwerp transseksualiteit op een positieve wijze over het voetlicht te brengen.

Ik heb het familieportret dat gemaakt is tijdens de opnames meegestuurd.

Liefs,
Bente Hal.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Mooie en duidelijke uitzending, geheel gezien en ook opgenomen.
Wat mij wel opviel is dat je familie nog veel spreekt in de "hem" en "hij"vorm, alleen je dochter sprak over "zij".
Ik denk dat het nog wel lastig zal zijn om je te zien als Bente, de vrouw.

Maar in ieder geval bedankt voor deze uitzending.

en idd, vertrouw in anderen en geloof in jezelf :lol:

Groetjes Anita XX
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
florence12
ff weer wat posten

Bericht door florence12 »

Voor mij een herkenbaar en heel ontroerende opname.
Groetjes Florence
Plaats reactie