V op het paspoort

Algemeen

Moderator: Moderators

marinth
ForumFan

V op het paspoort

Bericht door marinth »

Wel grappig hoor, er zolang voor gevochten hebben dat die wet wordt aangepast, en vervolgens kom je tot de conclusie dat het nergens voor nodig was. Want het betekent immers niets?

Ik verbaas me er ook erg over dat mensen die zo hard lopen te roepen dat transen geen vrouwen zijn toch zo'n V op het paspoort wil hebben. Zou je niet liever een T-tje willen? Je loopt regelmatig transen die zwijgen over hun verleden uit te maken voor bedrieger, maar hoe zit het dan met jou als je straks met je V-tje op je paspoort loopt rond te zwaaien?
Het betekent zeker wel wat. Bepaalde post ops worden daarmee nl uit de droom geholpen dat een neovagina je een vrouw maakt en dat pre-op transseksuelen mannen zijn.

Pech voor de post ops die bedenkingen hebben alleen, want voorheen was het altijd nog mogelijk te schermen met die "V" in het paspoort. Maar nu dat die "V" niet meer gekoppeld is aan een SRS betekent die SRS inderdaad in wettelijk opzicht niets meer.

Dat is maar goed ook. Want zoiets zou nooit een aanleiding moeten zijn om een geslachtsoperatie te ondergaan. Je hoopt tenminste toch dat het vrouw-zijn van binnen uit ervaren wordt en dat de transseksueel niet allemaal externe middelen nodig heeft zoals "wettelijke erkenning" en daaraan gekoppelde chirurgische ingrepen in de hoop dat ze iets zullen worden wat ze van binnen niet zijn.

Die V betekent wel degelijk wat. Het is oa ook de wettelijke erkenning dat transseksualiteit in je hoofd zit en niet tussen je benen.

Tenzij je natuurlijk een vergissing hebt gemaakt toen je in transitie ging. In dat geval zit de transseksualiteit post op juist tussen de benen, en niet in het hoofd.

Maar goed, sommigen troosten zich met de gedachte van een "zieke mannelijke seksualiteit" af te zijn geraakt dmv transitie.

Daar valt natuurlijk ook weinig op af te dingen.
Mensen in hun waarde laten is het allerbelangrijkste.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Re: V op het paspoort

Bericht door Mara »

marinth schreef:Mensen in hun waarde laten is het allerbelangrijkste.
Nou, vooruit dan maar.... :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Maar goed, sommigen troosten zich met de gedachte van een "zieke mannelijke seksualiteit" af te zijn geraakt dmv transitie.

Wel ik sta in elk geval helemaal achter een behandeling met androcur van mannen die bewust kinderen misbruiken en uiteraard een zelfde behandeling voor alle mannen die ooit een vrouw hebben verkracht.

Zeg nu zelf, hoe pak je anders zo een mannen aan :

http://www.demorgen.be/dm/nl/983/Nieuws ... iers.dhtml

Je kan deze natuurlijk als mens in zijn waarde laten, je kan hem ook 10 jaar opsluiten en dan weer vrijlaten. Jammer genoeg is de kans dan zeer groot dat hij na zijn vrijlating andere mensen niet in hun waarde zal laten.

Het probleem ontkennen heeft geen enkele zin meer ......ook de kerk zal uiteindelijk verantwoording moeten afleggen voor jaren van georganiseerd seksueel (machts) misbruik.
Als "vrouw" kan ik daar enkel van walgen .....hypocriete leugenaars.

En uiteraard ben ik er volledig tegen dat mannen, met een nog steeds actieve mannelijke seksualiteit een V op hun ID kaart kunnen krijgen.
Mannelijke seksualiteit = man en dat zal altijd zo blijven ook.
Het is het meest extreme bewijs van mannelijkheid een werkende en actieve mannelijke seksualiteit.
Zelfs te laf voor een SRS dus, maar dan toch vrouw willen zijn, tsssss
Niet te geloven .....waar gaat het met NL naartoe zeg.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

En uiteraard ben ik er volledig tegen dat mannen, met een nog steeds actieve mannelijke seksualiteit een V op hun ID kaart kunnen krijgen.
Het is het meest extreme bewijs van mannelijkheid een werkende en actieve mannelijke seksualiteit.
En hoe zie jij post op transen dan die tevens bio vader zijn van zelf verwekte kinderen?
Die tijdens het verwekken van die (meerdere) kinderen bepaald geen bezwaar hadden?
En er zelfs van genoten? Anders kwamen ze niet klaar teneinde kinderen te verwekken en bio vader te worden.
Oh, daarom hebben sommige post ops zo'n bezwaar tegen anale seks....stel je toch voor dat hun prostaat gestimuleerd word zeg? Zoiets roept 'homoman! homoman!'
Aangezien vrouwen geen prostaat hebben he?
En och, guttegut, hoeveel heteromannen EN heterovrouwen er wel niet DOL zijn op anale seks...talloze...
Maar bij sommige 'vrouwen' kunnen ze dat wel schudden...dan worden ze voor ZIEK! uitgemaakt teneinde de restjes aantoonbare mannelijkheid toch vooral niet te laten beroeren...
Want heteromannen die ervaren zijn in anale seks met vrouwen voelen heel snel dat daar iets zit wat een vrouw niet heeft.
:wink:

Enneh, het topic gaat over een zonder SRS te verwerven V (of andersom) in het paspoort van een non of pre op TS of een TG hoor...en niet over pedo's en verkrachters.
Tenzij je voor wil stellen om voor straf een V in het paspoort van de desbetreffende pedo of verkrachter te laten zetten.

Ik zie je er voor aan namelijk :lol:
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
lief dinnetje
Eredivisie

En hoe zie jij post op transen dan die tevens bio vader zijn van zelf verwekte kinderen?
Die tijdens het verwekken van die (meerdere) kinderen bepaald geen bezwaar hadden?
En er zelfs van genoten? Anders kwamen ze niet klaar teneinde kinderen te verwekken.

Wel ik heb zelf geen kinderen.
Ik ben er in elk geval heel sterk tegen dat post-op transen achteraf nog "vader" worden via ingevroren sperma .....
Het verleden kan je niet meer ongedaan maken .....er zijn toch ook zeer veel homoseksuelen die eerst een vrouw en gezin hadden en dus eigenlijk bewust vader zijn geworden ?
Ik kan ergens begrijpen dat je niet meteen een plaats kan geven aan je transseksualiteit.
Zelf wist ik redelijk snel dat er iets niet klopte, ik heb er dan ook bewust voor gekozen om alleen te blijven.

Quote:

Oh, daarom hebben sommige post ops zo'n bezwaar tegen anale seks....stel je toch voor dat hun prostaat gestimuleerd word zeg? Zoiets roept 'homoman! homoman!'
Aangezien vrouwen geen prostaat hebben he?
En och, guttegut, hoeveel heteromannen er wel niet DOL zijn op anale seks...talloze....maar bij sommige 'vrouwen' kunnen ze dat wel schudden...dan worden ze voor ZIEK! uitgemaakt teneinde de restjes mannelijkheid toch vooral niet te laten beroeren...

Veel vrouwen vinden dat gewoon vies ....ik heb er zelf geen ervaring mee en dat mag gerust zo blijven ook.
Er is echter niks mis met travestieten die uren doorgaan in clubs, dat is hun zaak. Ze moeten dan wel even kunnen toegeven dat ze homoseksuele contacten hebben op dat ogenblik.
Niks mis mee, maar loop niet te zeiken ....ho ik ben een vrouw hoor ...
Neen je bent een travestiet met mannelijk geslachtsdeel, die anale seks heeft met een andere man...... Dat is dus gewoon een homoseksueel contact. Niks mis mee toch ? Zelfs het homo-huwelijk is aanvaard. Waarom dan nog al die moeite doen om je homoseksualiteit te verbergen ?
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

lief dinnetje schreef:Maar goed, sommigen troosten zich met de gedachte van een "zieke mannelijke seksualiteit" af te zijn geraakt dmv transitie.

Wel ik sta in elk geval helemaal achter een behandeling met androcur van mannen die bewust kinderen misbruiken en uiteraard een zelfde behandeling voor alle mannen die ooit een vrouw hebben verkracht.

Zeg nu zelf, hoe pak je anders zo een mannen aan :

http://www.demorgen.be/dm/nl/983/Nieuws ... iers.dhtml

Je kan deze natuurlijk als mens in zijn waarde laten, je kan hem ook 10 jaar opsluiten en dan weer vrijlaten. Jammer genoeg is de kans dan zeer groot dat hij na zijn vrijlating andere mensen niet in hun waarde zal laten.

Het probleem ontkennen heeft geen enkele zin meer ......ook de kerk zal uiteindelijk verantwoording moeten afleggen voor jaren van georganiseerd seksueel (machts) misbruik.
Als "vrouw" kan ik daar enkel van walgen .....hypocriete leugenaars.
Ja ik ontken het ook niet hoor. Voor sommige mannen is alleen chemische castratie niet genoeg. Alleen met n srs kunnen zij er zeker van zijn dat ze niet langer een bedreiging zijn voor zichzelf en de omgeving. Je weet in bepaalde gevallen nooit zeker of n ziekelijke travestie neiging niet kan uitgroeien tot de behoefte andere vrouwen aan te randen...

En god weet wat je de maatschappij wel niet bespaart hebt als je het bovenstaande leest !
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

lief dinnetje schreef: Zelfs het homo-huwelijk is aanvaard. Waarom dan nog al die moeite doen om je homoseksualiteit te verbergen ?
Dat snap ik nou ook niet :) Misschien n goed idee dat aan een van je exvriendjes te vragen?
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Wel ik heb zelf geen kinderen.
Ok, je denkt wat traag en je bent narcistisch dus begrijpelijk dat je het op jezelf betrekt zonder het bredere verband van mijn vraag te zien...
Dus nog maar een keer dezelfde vraag, gezien je uitgesproken meningen over eea:
En er zelfs van genoten? Anders kwamen ze niet klaar teneinde BEWUST kinderen te verwekken ALS BIO VADER dus?
Albert Einstein
lief dinnetje
Eredivisie

En god weet wat je de maatschappij wel niet bespaart hebt als je het bovenstaande leest !

Was het niet in de naam van GOD, dat die "heilige" priesters hun zaad ongeremd hebben laten vloeien ?
Had GOD misschien niet beter wat Androcur voorgeschreven voor tijdens de kerkdienst ?
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Er is echter niks mis met travestieten die uren doorgaan in clubs, dat is hun zaak. Ze moeten dan wel even kunnen toegeven dat ze homoseksuele contacten hebben op dat ogenblik.
Dat doen ze ook hoor en met graagte. De meeste TV's ervaren seks met een TV 'zusje' niet als incest maar als 'lesbisch'.
Albert Einstein
lief dinnetje
Eredivisie

Ok, je denkt wat traag en je bent narcistisch dus begrijpelijk dat je het op jezelf betrekt zonder het bredere verband van mijn vraag te zien...
Dus nog maar een keer dezelfde vraag, gezien je uitgesproken meningen over eea:

Enfin, je bent blijkbaar wat dom (laagbegaafd) en je kan ongetwijfeld niet zo een lange tekst lezen.

Ik schreef reeds :

Het verleden kan je niet meer ongedaan maken .....er zijn toch ook zeer veel homoseksuelen die eerst een vrouw en gezin hadden en dus eigenlijk bewust vader zijn geworden ?
Ik kan ergens begrijpen dat je niet meteen een plaats kan geven aan je transseksualiteit.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

lief dinnetje schreef:En god weet wat je de maatschappij wel niet bespaart hebt als je het bovenstaande leest !

Was het niet in de naam van GOD, dat die "heilige" priesters hun zaad ongeremd hebben laten vloeien ?
Had GOD misschien niet beter wat Androcur voorgeschreven voor tijdens de kerkdienst ?
Je dwaalt heel erg af van het topic hoor.

Een non, pre op TS of een TG die een V in het paspoort kan krijgen....op niet al te lange termijn...

Wat is jouw POST OP V in je ID papieren waar je nu zo gretig mee zwaait om je te bewijzen als 'vrouw' dan nog waard?
Albert Einstein
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

pipa schreef:
Dat doen ze ook hoor en met graagte. De meeste TV's ervaren seks met een TV 'zusje' niet als incest maar als 'lesbisch'.
Ja maar hoe zit dat dan bij twee lesbische post op transseksuelen die naar dezelfde chirurg zijn gegaan en dezelfde "vader" hebben?
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

lief dinnetje schreef:En god weet wat je de maatschappij wel niet bespaart hebt als je het bovenstaande leest !

Nou ja dat krijg je dus als je je seksualiteit onderdrukt. Dan vind die onderdrukte seksualiteit wel op een andere manier een uitweg. In de vorm van mannen en homohaat bijvoorbeeld.
lief dinnetje
Eredivisie

Wat is jouw POST OP V in je ID papieren waar je nu zo gretig mee zwaait om je te bewijzen als 'vrouw' dan nog waard?

Veel.
Zeer veel zelfs.
want ik ben af als vrouw en ik weet het ....lekker op de sportclub met andere meiden onder de douche. Geen vervelende dingen meer in de weg.
Ik wens je succes onder de douche bij andere dames .....transgender met een V. Ik zie je daar al staan met je fluit tussen echte vrouwen zoals ik dus.
Je kiest dan zelf voor een leven vol beperkingen natuurlijk, enfin dat is waarschijnlijk ook de reden dat je hier al jaren rondhangt als trol.

Je bent dan jezelf , maar aan sociale activiteiten met andere vrouwen deelnemen zal echt niet meevallen.
Pruikje op dus en naar de parenclub om je daar dan echt vrouw te voelen zeker ....zielig toch ?
Gesloten