mijn vrouwen maten???
Moderator: Moderators
mijn vrouwen maten???
hoe weet ik welke maten van dameskleding ik heb? want ik durf denk ik nog niet in de winkel te passen...
Re: mijn vrouwen maten???
Kijk op grote online wehbshops voor kleding. Heel vaak heb je daar maten tabellen die terug kunnen rekenen van centimeters. Dat is althans mijn methode .
ok, bedankt voor de tip
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Als je moeite hebt met kopen in een winkel kan je het ook online bestellen.
Veel van dit soort bedrijven kan je laten bezorgen op een afhaalpunt.
Op die manier kan je toch redelijk veilig aan je spulletjes komen.
Veel van dit soort bedrijven kan je laten bezorgen op een afhaalpunt.
Op die manier kan je toch redelijk veilig aan je spulletjes komen.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
met die maten heb ik eigenlijk nooit veel moeite gehad , ik heb eigenlijk vrij normale (grote) vrouwen maten het probleem alleen is dat maten soms niet kloppen of met elkaar overeen komen , van de meeste vrouwenkleding weet ik dat ik maat 44-46 heb maar als je bh-s of corseletten koopt is dat weer heel anders en zelfs per merk scheelt dat nog al dat is meestal 90 of 105 , en als ik spijkerbroeken koop is dat in mijn geval dan meestal maat 36 . tot een paar jaar geleden kon je dames en herenspijkerbroeken kopen en dan was het weer anders , soms wordt je er gek van . maar over het algemeen komen mijn maten aardig overeen met vrouwenmaten alleen mijn schoenen heb ik af en toe moeite mee
en wat ik hier eerder ergens las , het is allemaal goed met mij , alleen de verpakking is verkeerd
en wat ik hier eerder ergens las , het is allemaal goed met mij , alleen de verpakking is verkeerd