Transgendermakeover

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vivian_van_Reijmersdal
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: za mei 11, 2002 11:32
Contacteer:

Transgendermakeover

Bericht door Vivian_van_Reijmersdal »

Afbeelding De nieuwe site van Inka Houtzager http://www.transgendermakeover.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
natasja
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 22:11
Locatie: rotterdam

Re: Transgendermakeover

Bericht door natasja »

Zoooo dichtbij, maar zoooover weg. Als ik het me kan veroorloven wil ik zeker die metamorfose een keer ondergaan. Aan je portfolio te zien ben je echt geweldig.
2016 KAN MIJN OMMEKEER WEL EENS WEZEN
Heeleddude
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: di jan 15, 2013 14:59

Re: Transgendermakeover

Bericht door Heeleddude »

Wat Natasja zegt. Financieel zo ver weg. Zo jammer.

Met zoiets zou ik de eerste stap graag eens zetten. Dan zou ik het vertrouwen hebben dat het goed is aangepakt!
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: Transgendermakeover

Bericht door Sandy »

Ik ben een beginner, en heb wel de aandrang om verder te gaan, maar welke kant op en hóe ver was wel afhankelijk van hoe ik eruit zou kunnen zien als vrouw. Daarom heb ik wel een make-over met fotoshoot gedaan.
Kost best wel wat, maar het is zó gaaf zo'n dag! En ik weet nu ook beter waar ik heen wil. Voor mij was het dus iedere cent waard :D

Liefs, Sandy
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: Transgendermakeover

Bericht door Bea-Smit. »

Oke dames,

het is best mooi om zo'n sessie te doen, maar bedenk wel dat je dat niveau zelf nooit bereikt, en dan heb je later altijd de neiging van ik zie er niet uit dus blijf maar in de kast zitten. Bedenk wel dat er maar een paar mooie vrouwen op de wereld zijn en de rest mag er bij in de schaduw staan.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Simone make-up
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: do jun 14, 2012 14:28

Re: Transgendermakeover

Bericht door Simone make-up »

Ik wilde toch even reageren op Bea's opmerking dat je zelf dit niveau nooit zal bereiken en de eventuele dramatische gevolgen hiervan.
Dat is natuurlijk niet waar Bea, er zijn hordes mannelijke visagisten om nog maar niet te beginnen over alle amateurs die prachtig werk leveren, waaronder vele tgirls en drag queens.
Oefening baart kunst zeggen ze en dat is ook zo.
Wat Inka doet (en ik trouwens ook - zie prikbord) is te leren, wij zijn ook niet geboren met een make-up borstel in de hand ;)
Ja het zal niet meteen hetzelfde niveau zijn maar het is toch leuk om daarnaar toe te werken ?
Dat je weleens een mooie jurk draagt wil toch ook niet zeggen dat je nooit meer gewone kleding wil dragen omdat je er dan niet uit zou zien ?
hester

Re: Transgendermakeover

Bericht door hester »

Ik heb eens even de site bezocht en ik moet zeggen ik ben onder de indruk!
Als je toch een een metamorfose wil ondergaan dan moet je het goed doen. Volgens mij heeft Inka er kijk op.
Het is voor mij zo'n 3,5 jaar geleden dat ik het elders ook heb laten doen. Dat smaakte naar meer echter is het het niet meer van gekomen.
Ik weet nog wel dat ik het aan het einde van de dag heel erg jammer vond dat ik me moest afschminken en weer als man naar huis moest.
Wellicht komt het er weer eens van en zal ik zeker aan Inka denken. Hoewel ik probeer er mee te stoppen weet ik dat ik het niet kan loslaten... :cry:
Gebruikersavatar
Vivian_van_Reijmersdal
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: za mei 11, 2002 11:32
Contacteer:

Re: Transgendermakeover

Bericht door Vivian_van_Reijmersdal »

Afbeelding
Afbeelding
Wil toch even reageren op de reactie van Bea. Heb twee collages bijgevoegd van de afgelopen 12 jaar. Ook ik was jaren niet tevreden over hoe ik eruit zag. Gewoon niet mooi en beleefde dan ook weinig plezier op zolder zullen we maar zeggen.
Tot het moment dat ik eindelijk na 2 jaar de stap nam om eens een mooie fotoshoot te laten maken. De keus voor Inka was snel gemaakt. Heb daar op mijn netlog profiel ook een blog over geschreven: http://nl.netlog.com/Vivian_van_Reijmer ... 89196#blog" onclick="window.open(this.href);return false;
Denk dus niet dat je dat nivo niet kunt bedreiken. Heb bij Inka voor en na foto's gezien waar mijn mond soms van open viel. Echt je zult versteld staan. En die € 250,00 is het meer dan waard. Probeer het eens. Als er iemand is die je op je gemaak kan stellen en je een ongeloofelijke ervaring kan geven is het Inka wel. Ik kan niet anders zeggen dan dat Inka mij van zolder heeft gehaald en heeft laten zien hoe mooi Vivian kan zijn. Het geeft gewoon spirit en uiteindelijk een trots gevoel: Yes, dit ben ik.
hester

Re: Transgendermakeover

Bericht door hester »

Vivian, helemaal top zoals jij er uit kan zien als een stijlvolle vrouw! Zo zou ik het ook eens graag willen. Goed resultaat!
Inka Houtzager
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: vr jan 18, 2013 17:25

Re: Transgendermakeover

Bericht door Inka Houtzager »

Dames,mag ik ook even reageren! Het is heel leuk om al die reakties te lezen.Bea, ik vind het erg jammer dat je geen vertrouwen hebt in mensen die toch wel jullie als dames verder willen helpen.Ik weet dat in het leren van make-up heel veel tijd in zit, maar alles is wel mogelijk. De meesten dames die bij mij al een keertje geweest zijn hebben een nieuwe interesse in het opmaken en het realiseren van hun vrouwlijke kant gekregen. Ik laat zien wat voor jullie de mogelijkheden zijn en geef tips om steeds makkelijker met make-up en kleding het gewenste uitlijk te behalen. Het is dus echt niet waar dat dit eenmalig is,en dat je dit zelf niet kunt. Je moet er wel zelf moeite voor doen. Er zijn heel veel dames die nu zelf lekker aan de slag gaan en zien hoe mooi het kan worden. Groetjes Inka! :wink:
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Re: Transgendermakeover

Bericht door Anitamichelle »

Ik moet heel eerlijk zeggen dat de site en de geplaatste reacties me erg geïnteresseerd maken.
Prijs is niet goedkoop, maar ik zie op andere make-over sites ook wel bedragen staan die vergelijkbaar zijn.
Dus, wie weet ga ik ze eens bezoeken.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: Transgendermakeover

Bericht door Anja Kok »

Allereerst, sportief en lef van je Vivian om zo aan de hand van jezelf een ontwikkeling te laten zien. En eentje die er zeker wezen mag, dankzij Inka begrijp ik, dus mijn complimenten voor allebei. En wat Inka betreft je steekt met kop en schouders boven het maaiveld uit op dit terrein en naar Vivian te oordelen ook nog een leuk en fijn mens met een hart voor ons. Op zich valt het financieel wel mee, maar velen van ons zijn niet de kapitaalkrachtigsten, dus blijft het vaak bij dromen.
Maar als ik het geld had en mijn partner vond het ook oke, dan zou ik zeker eens langs komen.
Plaats reactie