Trans - Dating.ru

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Anakin_TS
ForumFan

Trans - Dating.ru

Bericht door Anakin_TS »

http://love.transsexual.ru/" onclick="window.open(this.href);return false;

De laatste tijd ben ik totaal in de ban van deze site! Ik hoor jullie gelijk denken: "Die zoekt het wel ver!?"

Inderdaad zitten de meeste liefhebbers van ons in het moederland, maar er zitten ook erg veel mensen gewoon in de Benelux!

Het rare is alleen! In het moederland komt een hele groep mannen (ik val niet echt op vrouwen) er voor uit.

Ik zoek man, vrouw, transseksueel en vele hebben stellen aan toegevoegd.

(Maar die typen dat hoeft voor mij niet. Want dan weet je dat het allemaal om seks draait.)

Wat ik dus zo raar vind, omdat Rusland een behoorlijk homofoob land is. Je zou juist denken dat onze liefhebbers in de Benelux ook trans opgeven,

maar de zoek functie komt dan met niets...

Misschien heb ik de site nog niet helemaal onder de knie en is mijn conclusie te vlug, maar ik vermoed dat ik het wel juist heb.

De volgende conclusie heb ik ook al getrokken. Ik heb al contact gehad met het mannelijk geslacht dat alleen woman op het profiel heeft staan.

Dus er zitten ook nog een heleboel verborgen kandidaten.

Afgelopen weekend waren meer dan een half miljoen mensen op deze site!!!

Ik moet toegeven dat de site ook regelmatig vast loopt, maar het kan zijn dat er conflict is tussen google translator of hij is overbelast, maar het gebeurd ook als er zo n 250 duizend op zitten.

Ook heel vreemd dat dus heel veel hetero's op een site zitten die love.transsexual.ru heet!?

Tot nu toe vind ik deze site erg open qua seksuele diversiteit. Sommige profielen gaan mij echt veel te ver. Maar er zijn genoeg sympatieke jongens/mannen, die heel graag willen communiceren en

ook enorm veel TVs! Er zijn ook heel veel trans, maar ik ga op deze site toch echt alleen voor de Russische man, want werkelijk er zijn er zo veel. Misschien dat ik een keer ga communiceren met een

Russische trans, maar voorlopig niet. Wij hebben zo onze problemen, maar de Russische trans en hun levensstandaard... Er zal vast wel eentje een Russische miljonair hebben, maar wat ik heb gezien, weet ik genoeg.

Ik weet dat het nogal onwerkelijk is, zo n lange afstands relatie, maar vriendschap vind ik ook al heel leuk. Binnen de regio zoeken is voor mij dus niet mogelijk, maar hun vinden mij wel.

Er zitten niet alleen Russen op, een Turk uit Istanbul was ik ook tegen gekomen en die kon helemaal geen Russisch en dat was wel vervelend, want hij ging alles vragen, terwijl alles al op de site staat uitgelegd.

Ik val namelijk niet op mannen die ook net als mij zwart haar hebben en echt niet Europees zijn. Zelfs Spaans/Italo dat vind ik al pffff... (Ik geef toe er zijn uitzonderingen geweest...)

Natuurlijk is het handig als je al Cyrillisch kan lezen en schrijven, want als de Rus antwoord kan je zijn tekst niet kopieren en plakken in Google translator. Als je nog geen Russisch kan, dan moet je zoeken naar de typen die wel ENG kunnen, die zijn er wel, maar valt tegen... Mijn Russisch is ook nog beperkt, maar dankzij Google is mijn profiel echt geweldig! Je kan ook fonetisch schrijven en het woord wordt vaak herkend. Nu leer ik ook de kleine lettertjes gebruiken. Soms lig ik helemaal dubbel van de vertalingen. Je krijgt soms de grappigste verkeerde vertalingen! Ik moet hier en daar ook nog werken aan mijn tekst, want de zinnen zijn op een bepaald stuk helemaal krom.

Het mooiste heb ik nog helemaal niet genoemd! De site is helemaal gratis!!! Natuurlijk als je echt VIP wilt worden, dan kost het wat en de site kan nog meer, maar dat is mij nog niet helemaal duidelijk.

Geraak hier alvast in Russische sferen:

Hi-Fi - В облака билет

https://www.youtube.com/watch?v=mNA7J-2 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Gooi deze tekst in de translator ton!

http://www.all-lyrics.biz/songs/hi-fi/v ... bilet.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel succes! Misschien vind iemand van jullie een leuke Russische miljardair! (lol)
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Aris
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Re: Trans - Dating.ru

Bericht door Aris »

Hallo Anakin

Ik heb zelf ooit een vrouw onmoet via een russische / oekrainse site ( ik val op vrouwen hoe dan ook )

ben er uiteindelijk 3 jaar mee getrouwd geweest, ze is nu in NL.
Met al die sites moet je heel goed oppassen, mijn ervaring en die deel ik met vele anderen.
Er zit heeeeeeeeel erg veel scam op, die doen zich voor als wat dan ook, en na korte tijd hebben ze geld nodig en weten ze je zo ver te krijgen dat je wat over maakt, van 50 euro tot vele honderden.

En wat die turk uit istanboel betreft FOUTE boel !!!!! die gast hebben we deze week op onze FB pagina voor rotterdammers !!!!!! gehad en begon meteen alle vrouwen lastig te vallen, is geblokkeerd uiteraard, kom hem op vele sites tegen dus wat hij wil is onduidelijk, maar wat wel zeker is dat hij je lastig valt !!
Hij bestookt je met vele gedichten die hij van internet plukt en ze laat vertalen door vertaal machine, zit dus ook vol fouten, spreekt absoluut geen nederlands, maar werkt met een vertaal pagina dus .

Cezer .....nog wat

Meteen een waarschuwing voor de anderen.

Wat de sites en ads betreft, gewoon goed opletten uiteraard zitten er ook goede/ echte bij.
Als je interesse hebt kan ik mijn ex wel eens vraagen of ze wat meer info over russ/ ukr sites en ads voor je heeft, ik heb nog gewoon contact met haar.
Op straat vertonen daar kan levens gevaarlijk zijn !! dat is wel de realiteit ! dus als gay. lesb trans of wat dan ook..
als je meer wil weten hoor ik het wel, groetjes Aris
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Hallo Aris!

Wow geweldig zeg! Jammer dat het weer uit is! Ik dacht eerst even dat je nog getrouwd was.

Ik denk dat mijn Turk niet dezelfde is. Hij was verder heel beleefd.

Ik kom niet meer bij. Zie je een profiel bonk, wat een sexy rus en hij heet ook nog Sergey!

Ga je het vertalen, staat er: Voor vanavond zoek ik seks, alle dames in de kont etc. hahahaha

Mja zoals ik al zei, je kunt daar heel breed en vrij zijn. Sommige gebruiken een datingsite als vacaturebank!

Naar Rusland reizen? Nauw zeker nooit alleen! Dat ga ik pas doen, als ik echt redelijk goed Russisch kan.

Die Jelle Corstius is werkelijk een genie!

Fake profielen heb je vooral veel op gratis sites. Ik denk dat ik een heel zwaar wachtwoord ga instellen.

Ook denk ik dat het verstandig is om niet te lang op die site te blijven ivm. Russische hackers.

Dat is een clubje dat ik niet mag onderschatten. Zeker niet te snel je email geven.

Sommigen willen snel met je skypen, dat doe ik eigenlijk bijna nooit.

Ik hoop dat ik snel een groepje leuke mannen kan vinden, waar je gelijk mee gestemd bent.

Ongelovelijk, een Moskoviet chatte NL met mij en hij vraagt ben je post op? Dat hoor je nergens in een site.

Maar inderdaad heel voorzichtig zijn!

―Centurion to Anakin
Aris
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Aris »

Hoi Anakin.
Nee ben inmiddels al paar jaar gescheiden van haar, heef t andere rede.
heb nu een hele leuke begripvolle en ruimdenkende vriendin :)
Ok is dus andere turkse man, zijn genoeg goede natuurlijk.

reizen naar oostblok landen moet je best goed voorbereiden.
makkleijkste is als je al; contacten hebt daar.
Ga de taal en het schrift leren, is zeker aan te bevelen.
De jongeren en in de grote steden kan je goed met engels terecht, ouderen en op het land kan je dat wel vergeten.
Zo als met elke taal, begin met de beleefdheids vormen en dan kom je al een heel stuk verder :)
Ik vind het schitterende landen en ga er zeker keer naar terug, ik kan min ex en een vriendin die daar nog woont vragen om hulp.
Hotels zijn erg duur en luxe en privacy is ver te zoeken, beter is om via iemand een apartementje te huren, kan je doen en laten wat je wilt en is beter betaalbaar en luxer.
Je gaat wel 50 jaar terug in de tijd :)
En onderling zijn ze zeker heel open en vrij, op straat en naar buiten toe niet. ( geld voor mannen en vrouwen )
Tja voor je het weet ben je een bedreiging voor de staat.......
Ik weet echt niet alles, maar heb je vragen dan stel je ze maar, heb ook hier nog enkele russiche/ oostblok vrienden en vriendinnen dus kan je daar misschien van dienst mee zijn
Kristina
daar ben ik weer

Bericht door Kristina »

Ik zou niet bezoeken Rusland zonder een goede reden. Te gevaarlijk.
Het is geen taal probleem - het is een andere mentaliteit, te moeilijk te verklaren.
Aris
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Aris »

Klopt Mentaliteit is absoluut anders, bezoeken moet je voorzichtig mee zijn.
daar heeft mijn ex ook altijd voor gewaarschuwd
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Ik ben wel in 2004 in Bulgarije geweest. Cyrillisch heb ik toen geleerd vooral door DVDs op bulgaars te zetten en Bulgaars is veel makkelijker geschreven.

Hieronder zie je iets dat in Bulgaars veel minder voor komt, maar in een Russische zin word je er mee dood gegooid. Voor vertaling niet zo belangrijk, maar wel voor uitspraak.

Quick note: Ъ and Ь used to represent a very short high back vowel and a very short high front vowel, respectively.
They are now silent but mark the quality of the consonant preceding it.
Ь means that the previous consonant is palatalized,
while Ъ means that the preceding consonant is not palatalized even in a palatalizing environment.
(Palatalization is the tendency of vowels like and [e] to push the tongue toward the front of the mouth while pronouncing a preceding consonant,
causing the consonant to change a little, like [t] to become [ts], [s] to [š], etc).

Albert (een meneer uit Novosibirsk)
Dat schrijven ze zo : Ал ь берт

Dit soort dingen maken Russisch een hele moeilijke taal en we hebben het nog niet eens over de 6 naamvallen.

Reizen is heel leuk, maar ik zeg eerlijk ik blijf liever gewoon in mijn omgeving want ik moet altijd weer vreselijk wennen als ik weer thuis ben.

Een vriend van mij is opgegroeid in Moskou en hij zegt van alles moet je zeker Kamchatka ooit hebben gezien.

Als ik echt op reis kan gaan dan zou ik wel Miami of NYC of mohave woestijn willen zien, maar als dat niet kan voor mijn dood, vind ik ook niet erg hoor.

Ik kan echt niet zo goed tegen reizen, bv. ik moet opeens weer denken aan dat lieve poesje dat naar mij toe kwam in Turkije (Bodrum) voordat ik in de bus stapte naar het vliegtuig in Izmir.

De zon schitterde zo mooi in de zee.

Dat is echt vreselijk lang geleden en nog ben ik dat poesje niet vergeten. Moest zo huilen de volgende dag, want ik heb het poesje nooit meer gezien. Ga je zitten denken, had ik het moeten

meenemen? Maar dat poesje leeft daar gewoon en dan zat het hier op een flat. Of misschien had ik dan iemands kat gestolen en ik had enorme ruzie gekregen met mijn oma die mij had meegenomen.
Maar ruzie had ik zowiezo want mijn andere wijlen oma was erg lastig om mee te reizen.

In Bulgarije is een dorp en daar heb ik de bijnaam de hondevoeder en als je die naam noemt, weet iedereen over wie je het hebt. Mensen hebben daar weinig te eten en dan zien ze je honden voeren. Mensen leven is daar weinig waard, kinderen komen bij je bedelen voor een stukje brood en halal kaas. Ik had alleen 1 zwerver geen sigaret gegeven, maar we waren toen pas gearriveerd en ik was voorzichtig.

In die landen moet je keihard zijn.

―Centurion to Anakin
Plaats reactie