strakke kleding en prive leven

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Auriana
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: vr feb 01, 2013 0:39

strakke kleding en prive leven

Bericht door Auriana »

Hallo,

Mijn eerste berichtje hier, weet ook niet helemaal of ik wel op het goede forum ben.
Sinds enkele jaren merk ik da ik het heel fijn vind om dames lingerie te dragen, vooral de strakke kleding vind ik heel fijn. Denk hierbij aan turnpakjes, bodies en badpakken.

Nu lees ik hier op het forum vooral over mannen die graag als vrouw door het leven willen, maar dat is niet wat ik wil. Ik heb het namelijk met vlagen, vooral als ik alleen thuis ben.
Behalve dat ik het heel fijn vind, wordt ik er ook opgewonden van. En daar zit hem het hele probleem. Ik zou best wel eens willen proberen om het aan trekken en naar buiten te gaan, maar ben erg bang voor wat er gaat gebreuren.
Ik kan moeilijk de hele dag opgewonden rondlopen.
Ik ben van beroep ondernemer en werk gemiddeld een uur of 8 a 10 op de zaak en verder dan nog thuis. Tijdens mijn werkuren op de zaak wordt het echt onmogelijk. Stel dat mensen het zien of doorhebben. Ik kan het ook niet even stiekem uit of aantrekken, dat gaan mensen merken.

Heeft iemand hier ervaringen of tips voor?
tony
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: di feb 12, 2013 15:02

Re: strakke kleding en prive leven

Bericht door tony »

Hoi,
Ja ik herken dit.
Om dit op te lossen kun je een inleg kruisje of maand verband in je slip doen.
Een strakke correctie slip met inleg wil ook wel helpen.
Ik loop zelf al jaren in dames lingerie onder mijn mannen pak, en ik heb nog geen problemen onder vonden.
Ik raak wel opgewonden, maar alles blijft onzichtbaar.
Wel regelmatig even verschonen.

Groet,
Tony
Plaats reactie