Wat ik gisteren heb meegemaakt
Ik kom thuis zo rond half vijf van mijn werk, eerst nog even langs de Aldi want daar waren tuinplantjes in de verkoop en die wilde mijn vriendin hebben.
Heb een beetje hoofdpijn.
Even lekker douchen helpt vaak wel een beetje. En terwijl ik sta te douchen denk ik bij mezelf: ik ga straks lekker m'n vrouwenkleren aandoen en dan lekker bankhangen.
Zo gezegd zo gedaan.
Ik heb een zwart, wit gestreepte wollen jurk / tuniek met korte mouwen aan. Daaronder een zwarte basic longsleeve. Dikke zwarte panty en mijn laarzen met hak.
Eerst een beetje opgeruimd thuis, de vaat in de vaatwasser, eten voorbereid, stofzuigen etc.
En toen lekker even op de bank gezeten.
Mijn vriendin komt vervolgens thuis, helemaal happy want die was vergeten dat de plantjes in de verkoop zijn gegaan en toch blij dat ik er 2 bakken van heb meegenomen.
Dus ik vraag of het de goeie kleur is want ze hebben nog veel meer kleuren.
Zegt zij "dan gaan we toch even kijken bij de aldi"
Waarop ik haar vraag, maar mag ik zo mee dan? (zoals ik nu gekleed ben)
Zegt m'n vriendin vervolgens "als jij zo durft"
Nou, mn hart sloeg even 1 slag over van wat ik hoorde.
Maar goed, zo gezegd zo gedaan, ik trok mijn jas (die dus niet lang is zodat deze niet alles kan bedekken ) aan en liep naar buiten naar de auto samen met mn vriendin om naar de aldi te gaan.
Eenmaal bij de aldi aangekomen gingen we daar naar binnen, en zochten we de planten uit.
Staan we bij de kassa om af te rekenen moest ze nog potgrond hebben,dus ik zeg dat haal ik wel even.
Maar dat stond helemaal bij de ingang en kon dus de hele winkel door om potgrond te halen.
Alles uiteindelijk afgerekend in de auto ingeladen en weer naar huis toe.
Pfff, wat een ervaring zo voor het eerst in vrouwenkleding naar buiten, met mn vriendin voor het eerst samen shoppen in mn vrouwenkleding.
Shoppen
Moderator: Moderators
- Aris
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Re: Shoppen
leuk en fijn dat ze zo reageerde en knap van jou dat je die stap hebt gezet, en vaak valt het best mee is mijn ervaring, hoe zelfverzekerder je er bij loopt hoe minder moeite, maakt eigenlijk niet uit hoe je er ook bij loopt mensen kijken toch wel( in mijn geval ) , ook mijn 1e ervaring was bij de Lidl in Heesch
Mijn persoonlijke ervaring is dat vrouwen al snel naar de kleding, schoenen en make-up kijken, mannen is heel varierend. bij de kassa is het dan in mijn geval heel vaak praatje over nagels en nagellak LOL
Mijn persoonlijke ervaring is dat vrouwen al snel naar de kleding, schoenen en make-up kijken, mannen is heel varierend. bij de kassa is het dan in mijn geval heel vaak praatje over nagels en nagellak LOL
Re: Shoppen
Hoi Aris,
ja, was inderdaad best fijn om dat te horen van haar ja en fijn dat ik niet weer moest omkleden om de deur uit te gaan.
En ja, de vrouwen "keuren" je een beetje. Maar in mijn geval valt er maar 1 ding te keuren en dat is de kleding omdat ik geen pruik of make-up draag.
Op zich had ik daar geen moeite mee dat "keuren", ik voelde me wel een beetje op mijn gemak en lichtelijk zelfverzekerd. Maar dit kwam meer omdat ik nu een vertrouwd iemand bij me had.
Niet dat ik me meteen achter m'n vriendin ging verstoppen, integendeel zelfs.
Maar als ik alleen ben krijg ik toch een soort blokkade.
Ik draag zelf geen pruiken of make-up.
Toch fijn dat je nog leuk een gezellig babbeltje kan maken met mensen die onbekend voor je zijn. Die niet meteen oordelen etc.
ja, was inderdaad best fijn om dat te horen van haar ja en fijn dat ik niet weer moest omkleden om de deur uit te gaan.
En ja, de vrouwen "keuren" je een beetje. Maar in mijn geval valt er maar 1 ding te keuren en dat is de kleding omdat ik geen pruik of make-up draag.
Op zich had ik daar geen moeite mee dat "keuren", ik voelde me wel een beetje op mijn gemak en lichtelijk zelfverzekerd. Maar dit kwam meer omdat ik nu een vertrouwd iemand bij me had.
Niet dat ik me meteen achter m'n vriendin ging verstoppen, integendeel zelfs.
Maar als ik alleen ben krijg ik toch een soort blokkade.
Ik draag zelf geen pruiken of make-up.
Toch fijn dat je nog leuk een gezellig babbeltje kan maken met mensen die onbekend voor je zijn. Die niet meteen oordelen etc.