Ik ben een jonge van 22 die zich eigenlijk al heel lang een meisje voelt. (zoals veel mensen hier neem ik aan?

Nu heb ik deze gevoelens heel erg lang verdrongen en genegeerd, maar na een lange depressie ben ik het gaan accepteren.
Daarom wil ik nu graag de knoop doorhakken en mijn eerse crossdress experience beleven door wat vrouwen kleding te kopen.
Ik zit echter met een paar knaagende vragen, vandaar dat ik hier ben komen posten, over hoe dit tewerk gaat en waar ik het beste kan gaan.
De Zeeman en Wiebra zijn winkels die me zijn aangeraden door wat chat vrienden, en ik vind het zeker mooi wat ze hebben op de website. Dus zou ik graag de kleding willen kopen, alleen vraag ik me af hoe mensen daar reageren als jij als man door vrouwen ondergoed zit te spitten. (of bij de kassa komt aanzetten met een nieuwe garderobe)
Ik ben nog erg in de kast en onzeker en ik weet niet wat ik zou doen als de cassiere me zou vragen voor wie het is of wat ik ermee wil doen. (of weigert te verkopen, etc :S)
Verder wou ik weten of er nog andere goedkope kledings shops zijn ie jullie aan raadden en mss een plek om een pruik te kopen. (ik dacht een feestwinkel?)
Oh en makeup tips voor beginners, wat zou ik moeten kopen?

Bedankt,
Kim