Chantal's kledingshop

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Chantal123
daar ben ik weer

Chantal's kledingshop

Bericht door Chantal123 »

Hallo allemaal ik ben Chantal en ben bezig met het opzetten van 'n kledingshop, dat doe ik samen met mijn vrouw Nel.
deze stap gaan wij zetten omdat wij samen van mooie dameskleding houden en Nel mij als travestie liefhebber naar waarde respecteert.
daarbij liefde, passie en gevoel heeft naar iedere travestie cross dresser heeft. in alle opzichte kunnen en zullen wij u met alle zorg maar ook in alle eerlijkheid laten zien wat wel en niet kan. wij hebben de mogelijkheid om u privé te ontvangen en in ongedwongen sfeer naar uw wensen te luisteren en zonodig te adviseren, ik Chantal is al vele jaren actief als cross dresser en daar vanuit zeer modieus advies te geven wij verzorgen stijlvolle dames kleding in diverse maten, mocht u geïnteresseerd zijn laat het ons weten via 'n privé bericht aan Chantal123. Groetjes, Chantal en Nel.
Chantal123
daar ben ik weer

leuke damskleding aangeboden.

Aangeboden, mooie Dames kleding in de maten 38 / 40 - o/a jurken, blouses, broekrok, rokken, etc".
alleen op afspraak te bezichtigen , passen kan. interesse laat het weten via een PB tje.
annalisa
dagelijks aanwezig

Re: Chantal's kledingshop

Bericht door annalisa »

Ha Chantal.
Wat een goed idee van jou en je vrouw.
Toch denk ik dat een hoop zusje's een maatje groter hebben.
Gr Annalisa
Chantal123
daar ben ik weer

Hallo Annalisa. ja dat weten wij ook, maar dat is geen probleem wij kunnen bij een groothandel inkopen en houden rekening met grotere maten.
daar naast is het leuk om dan ook mooie prijsjes aan te houden. mijn vrouw "Nel" is haar naam vind het ook erg leuk. we zijn een ondernemers paar een ding zien we wel in de mode wereld dat er fabrikanten zijn die grotere confectiematen fabriceerde steeds minder worden, jammer toch. ook in Duitsland waar enkele van die bedrijven zaten wordt minder. en die hadden mooie Dames kleding, maar helaas het is niet anders. groetjes van ons Chantal.
Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

Hallo Chantal,

Allereerst complimenten dat je een stap waagt om iets op te zetten.
Het is ook prima dat je dit een keer kenbaar maakt op de site.
Echter, het is niet de bedoeling om in het forum te gaan adverteren, het forum 'vraag en aanbod' is bedoeld voor degenen die eens iets over hebben en dit van de hand willen doen.
Wil je echt op de site adverteren kijk dan even op de site onder 'over ons' en dan het kopje 'adverteren op travestie.org' (http://www.travestie.org/adverteren/ )

Veel succes met je plannen.
Chantal123
daar ben ik weer

Beste Forumwatch.

Dank je voor de reactie, leuk dat we voor een keer dit kenbaar mogen maken op de site.
en natuurlijk begrijpen we het en dat dit niet de bedoeling is van de site.
we hebben de link geopend maar zien niet waar we kinnen adverteren, zou je willen helpen daar mee ?
graag zien we je reactie tegemoet, dank je wel groetjes, Nel en Chantal.
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Chantal,

Ik heb een mail en een privé bericht naar je gestuurd met de tarieven :D
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie