Mijn man geeft vertelt dat hij cd is
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Mijn man geeft vertelt dat hij cd is
Hallo
Mijn man geeft vorige week vrijdag vertelt dat hij cd is.
Toen hij het me vertelde was dat een schok bij mij niet alleen denk ik.
Omdat ik hem doodgraag zie en gelukkig getrouwd ben met hem wil ik hem daarvoor niet laten vallen en ben ik bereid alles te doen om het te aanvaarden.
ik heb het eigenlijk al aanvaard maar heb het moeilijk mee als ik hem verkleed zie en dergelijke.
Ik zou via deze weg willen in contact kemen met vrouwen net als ik om er over te praten en hoe zij reageerde,...
Dank bij voorbaat
pruts0582
Mijn man geeft vorige week vrijdag vertelt dat hij cd is.
Toen hij het me vertelde was dat een schok bij mij niet alleen denk ik.
Omdat ik hem doodgraag zie en gelukkig getrouwd ben met hem wil ik hem daarvoor niet laten vallen en ben ik bereid alles te doen om het te aanvaarden.
ik heb het eigenlijk al aanvaard maar heb het moeilijk mee als ik hem verkleed zie en dergelijke.
Ik zou via deze weg willen in contact kemen met vrouwen net als ik om er over te praten en hoe zij reageerde,...
Dank bij voorbaat
pruts0582
-
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Hier niet ? Wat doet dit forum hier dan nog als ik even zo vrij mag wezen ? Ik vind het ook interessant te lezen wat de partners van.. er nu eigenlijk van vinden en hoe ze omgaan met de situatie.Kendra schreef:Daar vind je beslist wat je zoekt!!!
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
-
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
- patricia^^
- ff weer wat posten
- Contacteer:
grote verschil is dat de lijst van bibi gesloten is, wat in mijn ogen een goede opzet is, je kan er mensen met verkeerde bdoelingen nooit helemaal uitfilteren,al zal dat op haar lijst wel meevallenNathalie schreef:Hier niet ? Wat doet dit forum hier dan nog als ik even zo vrij mag wezen ? Ik vind het ook interessant te lezen wat de partners van.. er nu eigenlijk van vinden en hoe ze omgaan met de situatie.Kendra schreef:Daar vind je beslist wat je zoekt!!!
dat verschil van beslotenheid zorgt er voor dat een partner haar eigen plaatsje heeft op het internet waarin hij/zij zonder bang te moeten zijn dat de partner meeleest haar zegje kan doen
maw, gun een partner het eigen plekje
Joy
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
That's not the point, Pam
Natuurlijk vind ik het best dat ze een eigen plekje hebben .. maar, met alle respect, vind je niet dat je nu zelf de fundamenten weghaalt voor dit partnerforum ? Nog los van het feit dat het voor een aantal te ingewikkeld zal lijken om zich op te geven voor een mailinglist. Waar gaat het om ? Bereikbaarheid en bekendheid, denk ik. Het realiseren van een stukje 'eigen grond' voor partners met T* gerelateerde zorgen of problemen. Dat bereik je niet (of minder goed) door het weg te stoppen op een voor velen onbekend stukje internet.
Was het niet juist travestie.org die ons inpeperde dat er voor alle stromingen (dus OOK de partners) een plekje moest kunnen zijn op deze website ? Of heb ik dat verkeerd begrepen, lieffie ?
Daarbij denk ik ook dat het soms best goed kan zijn de visie van anderen (lees de doelgroep zelf) te horen. Soms ook niet.. hou me te goede. Maar voor sturing van gesprekken, daar hebben we dan weer de moderators voor, is het niet ? En daarbij is er altijd nog de mogelijkheid van het besloten maken van dit forum. Net als het transsexualiteit-forum moeten mensen zich eerst aanmelden.
Trouwens (en dat is even naar Joy) moderators zijn ook bedreven in het "uitfilteren van mensen met verkeerde bedoelingen"
Natuurlijk vind ik het best dat ze een eigen plekje hebben .. maar, met alle respect, vind je niet dat je nu zelf de fundamenten weghaalt voor dit partnerforum ? Nog los van het feit dat het voor een aantal te ingewikkeld zal lijken om zich op te geven voor een mailinglist. Waar gaat het om ? Bereikbaarheid en bekendheid, denk ik. Het realiseren van een stukje 'eigen grond' voor partners met T* gerelateerde zorgen of problemen. Dat bereik je niet (of minder goed) door het weg te stoppen op een voor velen onbekend stukje internet.
Was het niet juist travestie.org die ons inpeperde dat er voor alle stromingen (dus OOK de partners) een plekje moest kunnen zijn op deze website ? Of heb ik dat verkeerd begrepen, lieffie ?
Daarbij denk ik ook dat het soms best goed kan zijn de visie van anderen (lees de doelgroep zelf) te horen. Soms ook niet.. hou me te goede. Maar voor sturing van gesprekken, daar hebben we dan weer de moderators voor, is het niet ? En daarbij is er altijd nog de mogelijkheid van het besloten maken van dit forum. Net als het transsexualiteit-forum moeten mensen zich eerst aanmelden.
Trouwens (en dat is even naar Joy) moderators zijn ook bedreven in het "uitfilteren van mensen met verkeerde bedoelingen"
ah
dus het gaat er om dat er niet een ander forum kan/mag bestaan?
dat haal ik uit je woorden
in zijn algemeenheid vind ik dat travestie.org zich teveel opsteld als: wij zijn de enige en dat moet zo blijven - althans, de houding uit het verleden, en dat proef ik nu weer uit je schrijven
dat er een ander forum bestaat dan hier, betekend niet dat dit forum slechter of beter is dan een ander forum, en andersom
tis een behoorlijk vrije wereld en dus zijn er ook mbt partners verschillende mogelijkheden waar je terecht kan
zie het positief,je heb nu meerdere mogelijkheden
ook acht ik het redelijk dat partners graag op hun eigen manier gaan zoeken naar steun en hulp,ook hier hun eigen stukje, zonder direct verbonden te willen zijn met de t-wereld via travestie.org, en, partners die het vermoeden van hun partner kunnen in mijn ogen vrijer terecht op het forum van bini, dan hier, immers, hier kan de partner gewoon meelezen
Joy
dus het gaat er om dat er niet een ander forum kan/mag bestaan?
in zijn algemeenheid vind ik dat travestie.org zich teveel opsteld als: wij zijn de enige en dat moet zo blijven - althans, de houding uit het verleden, en dat proef ik nu weer uit je schrijven
dat er een ander forum bestaat dan hier, betekend niet dat dit forum slechter of beter is dan een ander forum, en andersom
tis een behoorlijk vrije wereld en dus zijn er ook mbt partners verschillende mogelijkheden waar je terecht kan
zie het positief,je heb nu meerdere mogelijkheden
ook acht ik het redelijk dat partners graag op hun eigen manier gaan zoeken naar steun en hulp,ook hier hun eigen stukje, zonder direct verbonden te willen zijn met de t-wereld via travestie.org, en, partners die het vermoeden van hun partner kunnen in mijn ogen vrijer terecht op het forum van bini, dan hier, immers, hier kan de partner gewoon meelezen
Joy
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hoi Joy,
Een ander forum/mailinglist mag welzeker bestaan wat mij aangaat.
Sterker nog.....Bibi is 1 van de medewerksters hier bij travestie.org.
Partners van T*'s hebben dus de keuze....of hier in het forum....of bij Bibi in de groep....of beide.
Het mag allemaal.
Ik denk ook dat je partners van t*'s alle mogelijke 'hulp' (hoewel dat misschien niet altijd helemaal het juiste woord is) moet (kunnen) bieden.
Groetjes,
Johnn
(1 van de moderatoren op dit forum, maar dit stukje wel op persoonlijke titel)
Een ander forum/mailinglist mag welzeker bestaan wat mij aangaat.
Sterker nog.....Bibi is 1 van de medewerksters hier bij travestie.org.
Partners van T*'s hebben dus de keuze....of hier in het forum....of bij Bibi in de groep....of beide.
Het mag allemaal.
Ik denk ook dat je partners van t*'s alle mogelijke 'hulp' (hoewel dat misschien niet altijd helemaal het juiste woord is) moet (kunnen) bieden.
Groetjes,
Johnn
(1 van de moderatoren op dit forum, maar dit stukje wel op persoonlijke titel)
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Nee, mijn beste Joy, dat interpreteer je niet juist. Misschien dat ik me niet duidelijk genoeg heb uitgedrukt, hoor. Maar ik dacht toch echt geschreven te hebben dat ik het best vond dat ze een eigen plekje hebben. Waar dat zich dan ook moge bevinden op het internet.Joy schreef:dus het gaat er om dat er niet een ander forum kan/mag bestaan?
In mijn vorige bericht liet ik mijn gedachtes even de vrij loop over mijn insteek dat er hier (op travestie.org) óók zo'n plekje is. En wel dit partnerforum. En dacht dat redelijk te hebben omkleed met een aantal geldige argumenten.
Maar goed, tis slechts een visie. En het lijkt me dat de doelgroep voor wie dit specifieke forum is bedoeld, het laatste woord heeft. De vraag bepaalt immers het aanbod. Feit is wél dat het hier toegankelijker is. En dat is (juist voor partners) een groot goed.
Hi John,
Maar als het gaat om meer dan info of gewoon lezen dus om b.v. partners die vaak helemaal niet blij zijn met het "T" zijn van hun partner, lijkt mij een eigen afgeschermd plekje in deze "huiskamer" gewenst, waarom, omdat het vrijblijvende ervan om hier te zijn wat wij ervaren, voor hun niet geld, zij zijn hier in feite ongevraagd dus was niet de site van hun keuze.
De keus die John laat, is in het licht van "toegangkelijkheid" ook aanwezig, ook ik spiegel mij graag aan ervaringen van anderen, maar voor deze partners die hier in feite nooit hadden willen zijn moet toch een eigen plekje zijn, als men hieraan behoefte heeft.
groetjes, Adriana
Bent het hier volkomen met je eens, in feite zegt Nathalie hetzelfde met de nadruk op "toegangkelijkheid", die toegangkelijkheid helpt om anderen die niet bekend zijn met het "T" zijn of opzoek zijn of gewoon geinterresseerd zijn info te geven.
Het mag allemaal.
Groetjes,
Johnn
Maar als het gaat om meer dan info of gewoon lezen dus om b.v. partners die vaak helemaal niet blij zijn met het "T" zijn van hun partner, lijkt mij een eigen afgeschermd plekje in deze "huiskamer" gewenst, waarom, omdat het vrijblijvende ervan om hier te zijn wat wij ervaren, voor hun niet geld, zij zijn hier in feite ongevraagd dus was niet de site van hun keuze.
De keus die John laat, is in het licht van "toegangkelijkheid" ook aanwezig, ook ik spiegel mij graag aan ervaringen van anderen, maar voor deze partners die hier in feite nooit hadden willen zijn moet toch een eigen plekje zijn, als men hieraan behoefte heeft.
groetjes, Adriana
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hallo Adriana,
Dat 'eigen' plekje is er dus.....
Hetzij de partnergroep van Bibi, hetzij dit forum.
Je kunt er inderdaad over denken het een besloten groep te maken, maar het nadeel is dan wel dat je een vorm van 'drempel' opwerpt.
In het verleden zijn hier best een aantal partners terecht gekomen die vragen hadden over het T* zijn van hun partner.
Deze vragen zijn dan ook altijd beantwoord (en voor zover ik heb kunnen bekijken, op een hulpvaardige manier)
Dit waren echt niet altijd mensen die gekozen hadden om op dit forum/deze site te komen, maar gegeven de omstandigheden er het beste van wilde maken.
Kortom, het 'laagdrempelige' heeft (naar mijn idee) zijn nut wel al aangetoond.
Groetjes,
Johnn
Dat 'eigen' plekje is er dus.....
Hetzij de partnergroep van Bibi, hetzij dit forum.
Je kunt er inderdaad over denken het een besloten groep te maken, maar het nadeel is dan wel dat je een vorm van 'drempel' opwerpt.
In het verleden zijn hier best een aantal partners terecht gekomen die vragen hadden over het T* zijn van hun partner.
Deze vragen zijn dan ook altijd beantwoord (en voor zover ik heb kunnen bekijken, op een hulpvaardige manier)
Dit waren echt niet altijd mensen die gekozen hadden om op dit forum/deze site te komen, maar gegeven de omstandigheden er het beste van wilde maken.
Kortom, het 'laagdrempelige' heeft (naar mijn idee) zijn nut wel al aangetoond.
Groetjes,
Johnn
Groetjes,