Veel plezier ermee
grtjes Berdine
New yorker
Moderator: Moderators
Re: New yorker
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Ben er in Amsterdam ook een keertje in geweest hebben idd. veel leuke dingen en ook mooie lingerie tot korsetten en panty's aan toe.
Als C&A meer voor de wat oudere dames is en H&M weer daaronder (qua leeftijdsgroep) valt is New Yorker weer een stapje daaronder.
Als C&A meer voor de wat oudere dames is en H&M weer daaronder (qua leeftijdsgroep) valt is New Yorker weer een stapje daaronder.
- RoméeAdmin
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Per ongeluk topic poster bericht verwijderd, sorry!
Maar ik heb hier even flink gemodereerd. De reden is dat het forum niet bedoeld is om hier te vertellen wat winkelen betekent voor je en hoe je je voelt en welke gedachtes bij je opkomen als je aangesproken wordt door het personeel of winkelend publiek (betreffende forumlid zal wel weten dat ik haar bedoel).
Houdt het forum netjes, want ook hebben wij leden hier onder de 18 jaar!
En zeker is dit topic bedoeld voor winkelervaringen maar dan puur op wat de winkel te bieden heeft en hoe het winkelpersoneel het winkelend publiek behandeld maar zeker niet in geuren en kleuren wat het met je doet!
Ik zal deze topics helaas dan ook zwaarder modereren.
Maar ik heb hier even flink gemodereerd. De reden is dat het forum niet bedoeld is om hier te vertellen wat winkelen betekent voor je en hoe je je voelt en welke gedachtes bij je opkomen als je aangesproken wordt door het personeel of winkelend publiek (betreffende forumlid zal wel weten dat ik haar bedoel).
Houdt het forum netjes, want ook hebben wij leden hier onder de 18 jaar!
En zeker is dit topic bedoeld voor winkelervaringen maar dan puur op wat de winkel te bieden heeft en hoe het winkelpersoneel het winkelend publiek behandeld maar zeker niet in geuren en kleuren wat het met je doet!
Ik zal deze topics helaas dan ook zwaarder modereren.