Vandaag voor het eerst als Marjan wezen winkelen , durfde het vroeger nooit maar bleef er maar over fantaseren en dus nu de stap gemaakt.
Me wel goed voorbereid met goed gezette make-up en redelijk neutrale kleding passende jas maar wel kort rokje en zwarte panty en mijn lage stappertjes erbij en mooie blonde pruik op ter vervolmaking.
Was een bijzondere ervaring en erg bevrijdend ook , eerst op de fiets naar mijn favoriete Hema wat rondgeneusd bij de panty afdeling maar kon niet mijn panty die ik wilde vinden .
Vervolgens maar naar C&A gewandeld door het winkelcentrum en bij C&A binnen gelopen en een leuk blazertje en een eeeh " fleesch noch fisch" artikel per ongeluk gepakt om erbij te passen dit was een "skort" wat geen broekje is en geen rokje waar het wel op leek de combinatie stond wel heel aardig.
Misschien later nog eens kijken of het nog steeds wat vind.
Toen direct door naar Zeeman en een panty op gepikt en afgerekend natuurlijk (geen enkel probleem hierbij en hiermee ondervonden)
Daarna was H&M aan de beurt om met een bezoek te vereren en heb daar ook fijn rond geparadeerd en toen ik bij de lingerie stond keek er wel een vrouw wat lang mijn richting en toen moest ik aan de tip Matthijsse denken > niet paniekeren (zeggen de zuiderburen)> gewoon terug kijken en heb toen de blijk van zo en wat heb jij dan aan eruit gekozen voor en toen was het klaar en voelde ik mij onaantastbaar en liep rustig rondkijkend triomfantelijk verder.
Daarna was het hek natuurlijk van de dam en ben ik met de pont (ook altijd een dingetje voor mij geweest) en de stad in gefietst en heb hem netjes geparkeerd en ben de stad ingelopen en heb bij de Hema in het centrum wel de jute panty kunnen scoren.
Geweldig fijne dag geweest en ik hoop dat deze post ook andere het punt zal overtrekken en hun grenzen zal verleggen en ervaring en vertrouwen zal versterken dat alles mogelijk kan zijn.
Groetjes van Marjan.
Winkelen.
Moderator: Moderators
- crisscross
- dagelijks aanwezig
- cdjennifer
- ff weer wat posten
Re: Winkelen.
wat goed dat je dat aangedurfd hebt die drempel moet ik nog nemen om echt in het openbaar te lopen heb echt respect voor je wat moet dat en bevrijding zijn geweest .ik ben zelf gisteren voor het eerst buiten wezen wandelen maar dan op en rustige plek dat was spannend laat staan in en stadcrisscross schreef: ↑wo nov 06, 2024 21:30 Vandaag voor het eerst als Marjan wezen winkelen , durfde het vroeger nooit maar bleef er maar over fantaseren en dus nu de stap gemaakt.
Me wel goed voorbereid met goed gezette make-up en redelijk neutrale kleding passende jas maar wel kort rokje en zwarte panty en mijn lage stappertjes erbij en mooie blonde pruik op ter vervolmaking.
Was een bijzondere ervaring en erg bevrijdend ook , eerst op de fiets naar mijn favoriete Hema wat rondgeneusd bij de panty afdeling maar kon niet mijn panty die ik wilde vinden .
Vervolgens maar naar C&A gewandeld door het winkelcentrum en bij C&A binnen gelopen en een leuk blazertje en een eeeh " fleesch noch fisch" artikel per ongeluk gepakt om erbij te passen dit was een "skort" wat geen broekje is en geen rokje waar het wel op leek de combinatie stond wel heel aardig.
Misschien later nog eens kijken of het nog steeds wat vind.
Toen direct door naar Zeeman en een panty op gepikt en afgerekend natuurlijk (geen enkel probleem hierbij en hiermee ondervonden)
Daarna was H&M aan de beurt om met een bezoek te vereren en heb daar ook fijn rond geparadeerd en toen ik bij de lingerie stond keek er wel een vrouw wat lang mijn richting en toen moest ik aan de tip Matthijsse denken > niet paniekeren (zeggen de zuiderburen)> gewoon terug kijken en heb toen de blijk van zo en wat heb jij dan aan eruit gekozen voor en toen was het klaar en voelde ik mij onaantastbaar en liep rustig rondkijkend triomfantelijk verder.
Daarna was het hek natuurlijk van de dam en ben ik met de pont (ook altijd een dingetje voor mij geweest) en de stad in gefietst en heb hem netjes geparkeerd en ben de stad ingelopen en heb bij de Hema in het centrum wel de jute panty kunnen scoren.
Geweldig fijne dag geweest en ik hoop dat deze post ook andere het punt zal overtrekken en hun grenzen zal verleggen en ervaring en vertrouwen zal versterken dat alles mogelijk kan zijn.
Groetjes van Marjan.
grtjes jennifer
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Ja ik weet het Jennifer , dat ligt voor ieder verschillend , had ook nooit durven dromen dat ik dit zou gaan doen
maar op een gegeven moment toch alle moed verzameld en met een goede voor bereiding het toch gedaan.
Zoals je kunt is dat heel fijn verlopen en weer een stapje gemaakt.
Hoop dat jij ook je verlangens en dromen waar zal maken.
Groetjes van Marjan.
maar op een gegeven moment toch alle moed verzameld en met een goede voor bereiding het toch gedaan.
Groetjes van Marjan.
- cdjennifer
- ff weer wat posten
ik heb het eerste stukje al gedaan van mijn verlangens en stukje droom maar ik wil zeker verder gaancrisscross schreef: ↑do nov 07, 2024 12:40 Ja ik weet het Jennifer , dat ligt voor ieder verschillend , had ook nooit durven dromen dat ik dit zou gaan doen
Groetjes van Marjan.
grtjes Jennifer
- laura.sparkle
- dagelijks aanwezig
Hoi Marjan,crisscross schreef: ↑wo nov 06, 2024 21:30 Vandaag voor het eerst als Marjan wezen winkelen , durfde het vroeger nooit maar bleef er maar over fantaseren en dus nu de stap gemaakt.
[...]
Groetjes van Marjan.
Jeeeeeeeeej !!! Goed van jou ! Dat je het durft en hebt gedaan. Jeej!
Wat een herkenbaar verhaal. Zo doe ik het ook ongeveer. Behalve dat pontje dan, haha.
Was je ook ergens gaan zitten voor een koffie of een lunch? Dat vind ik altijd zo fijn. Kun je kijken wie er allemaal langs lopen, en zij zien jou natuurlijk ook. Heel spannend.
Heel fijn dat je jouw ervaring gepost hebt, goed hee. Heb je al plannen voor een volgende keer?
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
-
- daar ben ik weer
Hey Marjan,
Super blij voor je, geeft inderdaad een boost zeker als je dan nog lekker ergens kan nagenieten bij een koffie of zo.
Morgen is het voor mij weer wat Erica time, helaas zonder winkelen, maar wel uit naar mijn vast plekje om wat te drinken en met de mensen te praten.
Liefs Erica
Super blij voor je, geeft inderdaad een boost zeker als je dan nog lekker ergens kan nagenieten bij een koffie of zo.
Morgen is het voor mij weer wat Erica time, helaas zonder winkelen, maar wel uit naar mijn vast plekje om wat te drinken en met de mensen te praten.
Liefs Erica