Spijkers met koppen!!

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
kelsey
dagelijks aanwezig

Spijkers met koppen!!

Bericht door kelsey »

Voor diegene die interesse hebben.

Vanmorgen was er bij "Spijkers met koppen " ( radio progamma op radio 2) een interview met een gemeente raadslid uit Schiedam.
Die als hobby als Dragqueen optreedt. Hij omschreef zijn interesse zeer duidelijk, en voor mij erg herkenbaar.
Dat hij eigenlijk jaloers was op vrouwen, dat zij uit alle soorten kleding kunnen kiezen.... en mannen alleen maar een broek overhemd en jasje.
Bij deze de tip kijk in de radio 2 app. Bij gemiste programma's dan kan je het zo terug luisteren.

Groetjes Kelsey :D
laura.sparkle
dagelijks aanwezig

Re: Spijkers met koppen!!

Bericht door laura.sparkle »

kelsey schreef: za jan 25, 2025 19:49 Voor diegene die interesse hebben.

Vanmorgen was er bij "Spijkers met koppen " ( radio progamma op radio 2) een interview met een gemeente raadslid uit Schiedam.
Die als hobby als Dragqueen optreedt. Hij omschreef zijn interesse zeer duidelijk, en voor mij erg herkenbaar.
Dat hij eigenlijk jaloers was op vrouwen, dat zij uit alle soorten kleding kunnen kiezen.... en mannen alleen maar een broek overhemd en jasje.
Bij deze de tip kijk in de radio 2 app. Bij gemiste programma's dan kan je het zo terug luisteren.

Groetjes Kelsey :D
Hoi Kelsey,

Dankjewel voor deze interessante tip.

Ik ga luisteren!

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
laura.sparkle
dagelijks aanwezig

Re: Spijkers met koppen!!

Bericht door laura.sparkle »

Hoi Kelsey,

Inderdaad heel interessant stukje, erg grappig bovendien. Leuk dat het onderwerp zo open werd ontvangen.

Ik herken ook een paar dingen, dus dat is leuk, moest best lachen. Andere dingen herken ik minder, dan zie je dat drag toch net iets anders is. Maar, zeer de moeite waard, dat stukje!

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
Plaats reactie