stress

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
kathleen_tv
is nieuw hier

stress

Bericht door kathleen_tv »

Hallo,

Ik ben een man van 60 jaar en ben Travestiet.
Ik bedrijf het als hobby thuis, en regelmatig bij een vriend thuis maar ik zit met het volgende probleem, vroeger heb ik al eens last gehad van overslagen op mijn hart end at heb ik sinds een half jaar weer.
Alles laten onderzoeken, ook een echo en fietstest maar alles wijst erop dat er niet echt wat aan de hand is, maar de cardioloog vertelde me, het zijn geen overslagen maar een dubbele slag en dan gaat het hart even in rust en dat lijkt dan op een misslag en de enige reden die hij kan bedenken is toch een stress factor.

Nu ben ik van nature redelijk relaxed vind ik (wellicht is dat wel niet helemaal zo?) maar ik ben getrouwd, mijn vrouw weet van mijn hobby zeg maar, ik heb ook een kast vol spullen, alleen kom er zo weinig aan toe en ben zo weinig alleen thuis (1 kind inwonend) dat ik soms maar heel kort een ogenblik aan travestie (verkleden) toe kom, dit geeft me innerlijke spanning en zou het dan kunnen dat ik daarvan ongemerkt stressig wordt??

Ik draag dan ook regelmatig een panty onder mijn kleding maar dat is niet genoeg. herkenbaar voor iemand??

Wellicht moet ik een leuk adres zoeken in de buurt (gelderland) waar ik gewoon eens wat langere tijd mezelf (kathleen) kan zijn.

XXX alvast voor het lezen.
laura.sparkle
dagelijks aanwezig

Re: stress

Bericht door laura.sparkle »

kathleen_tv schreef: zo feb 16, 2025 12:46 Hallo,

Ik ben een man van 60 jaar en ben Travestiet.
Ik bedrijf het als hobby thuis, en regelmatig bij een vriend thuis maar ik zit met het volgende probleem, vroeger heb ik al eens last gehad van overslagen op mijn hart end at heb ik sinds een half jaar weer.
Alles laten onderzoeken, ook een echo en fietstest maar alles wijst erop dat er niet echt wat aan de hand is, maar de cardioloog vertelde me, het zijn geen overslagen maar een dubbele slag en dan gaat het hart even in rust en dat lijkt dan op een misslag en de enige reden die hij kan bedenken is toch een stress factor.

Nu ben ik van nature redelijk relaxed vind ik (wellicht is dat wel niet helemaal zo?) maar ik ben getrouwd, mijn vrouw weet van mijn hobby zeg maar, ik heb ook een kast vol spullen, alleen kom er zo weinig aan toe en ben zo weinig alleen thuis (1 kind inwonend) dat ik soms maar heel kort een ogenblik aan travestie (verkleden) toe kom, dit geeft me innerlijke spanning en zou het dan kunnen dat ik daarvan ongemerkt stressig wordt??

Ik draag dan ook regelmatig een panty onder mijn kleding maar dat is niet genoeg. herkenbaar voor iemand??

Wellicht moet ik een leuk adres zoeken in de buurt (gelderland) waar ik gewoon eens wat langere tijd mezelf (kathleen) kan zijn.

XXX alvast voor het lezen.
Hoi Kathleen,

Jeetje, rottig hoor, gezondheid is toch het belangrijkst he?

Je snijdt veel onderwerpen aan, maar ik herken de meeste wel. Ik ben ook van jouw leeftijd, ben ook rustig en heb ook onregelmatige hartklachten. Van buiten ben ik rustig maar ik heb soms niet door dat ik van binnen onrustig ben. Die link met stress (of zoiets) is er volgens mij toch wel. Misschien begint ook de leeftijd wel een duit in het zakje te doen.

Mijn cardioloog is nogal technisch, maar mijn huisarts kent mij langer en voelt het beter aan. Bij mij helpt crossdressing als ontspanning zeker. Dat moedigt hij aan. En andere dingen om het leven iets lichter te nemen.

Heb jij goed contact met jouw huisarts? Die is er ten slotte niet alleen voor "lichaam" maar ook voor "geest", haha.

Hoop dat dit je een beetje helpt.

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
Plaats reactie