+1Joyy schreef:flirten?
ik zou het nie eens doorhebben, van mezelf en van de ander nie
maar ik zou het wel willen leren!
Moderator: Moderators
Hoe ver ben je met je voornemens Mireille.....mireille schreef:+1Joyy schreef:flirten?
ik zou het nie eens doorhebben, van mezelf en van de ander nie
maar ik zou het wel willen leren!
Nee dank je, daar ben ik allergisch voorMara schreef:Om bij de pollen te blijven
Ja dat is meer dan waar......nu ik al lang geen relatie meer heb en niet van plan ben ooit weer ene te hebben, ben ik toch wel aan het daten als maar wat.....en ja, er zit een stel uit mun buurt bij, waar ik met pasen wel uithang en ik ben rete nerveus, of dat wat gaat worden.....AM_ber_79 schreef:Flirten is leuk! Zowel met mannen als met andere vrouwen. Niet voor n relatie, gewoon een beetje het spanningsveld opzoeken. En het is nog goed voor je zelfvertrouwen.
Geniet er van meid, want je kunt nog lang genoeg achter de geraniums gaan zittenMara schreef:
Ja dat is meer dan waar......nu ik al lang geen relatie meer heb en niet van plan ben ooit weer ene te hebben, ben ik toch wel aan het daten als maar wat.....en ja, er zit een stel uit mun buurt bij, waar ik met pasen wel uithang en ik ben rete nerveus, of dat wat gaat worden.....
Maarja, ze hebben mij dus gevonden op het net en ik ga er maar vanuit, dat het echt spannende dagen voor mij gaan worden
Ik ben pokke nerveus hoor En ik denk, dat ik het maar niet ga doen.....er zit in Duitsland nog een man, met wie ik al langer schrijf en die trouwens ook nog in Bochum woont, waar ik dus sowieso erg vaak ben, en ja, ook hij is un gothicfiguurtje en die alles over mij dus weet en maarja, hij ziet er ook nog best goed uit.....hij weet, wat ik wil en vind het dus ook spannend.....ha en een relatie is uitgesloten, die heeft die al.....en dan van het soort heel open.....ik denk gewoon, dat die het dus wordt.....betteke schreef:Geniet er van meid, want je kunt nog lang genoeg achter de geraniums gaan zitten
Spannend voor je, gewoon lekker op je laten afkomen, het leven lacht je nu toe