Flirt-Poll

Algemeen

Moderator: Moderators

Bij mij is nummero [?] van toepassing en dat licht ik ff toe.....

Joar....het leukste spel wat er is tussen twee mensen.....
14
56%
Jau, zal het heel graag eens willen maar zoek nog een school waar ik dit kan leren.....
6
24%
Flirten....??? Bah-bah.....kan ik daar eigenlijk ook aangifte doen als iemand dat met mij probeerd.....???
1
4%
Ja, maar alleen buiten he......!!!!!
1
4%
Flirten vind ik eng......daar hoor je toch ook zoveel over....
1
4%
Nee, gelukkig ben ik daartegen ingeënt......
2
8%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 838
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Joyy schreef:flirten?

ik zou het nie eens doorhebben, van mezelf en van de ander nie ;)
+1

maar ik zou het wel willen leren! :D
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

mireille schreef:
Joyy schreef:flirten?

ik zou het nie eens doorhebben, van mezelf en van de ander nie ;)
+1

maar ik zou het wel willen leren! :D
Hoe ver ben je met je voornemens Mireille..... :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Re: Flirt-Poll

Bericht door AM_ber_79 »

Mara schreef:Om bij de pollen te blijven :wink:
Nee dank je, daar ben ik allergisch voor :lol: :lol:

Flirten is leuk! Zowel met mannen als met andere vrouwen. Niet voor n relatie, gewoon een beetje het spanningsveld opzoeken. En het is nog goed voor je zelfvertrouwen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: Flirt-Poll

Bericht door Mara »

AM_ber_79 schreef:Flirten is leuk! Zowel met mannen als met andere vrouwen. Niet voor n relatie, gewoon een beetje het spanningsveld opzoeken. En het is nog goed voor je zelfvertrouwen.
Ja dat is meer dan waar......nu ik al lang geen relatie meer heb en niet van plan ben ooit weer ene te hebben, ben ik toch wel aan het daten als maar wat.....en ja, er zit een stel uit mun buurt bij, waar ik met pasen wel uithang en ik ben rete nerveus, of dat wat gaat worden..... :roll:

Maarja, ze hebben mij dus gevonden op het net en ik ga er maar vanuit, dat het echt spannende dagen voor mij gaan worden :)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Re: Flirt-Poll

Bericht door betteke »

Mara schreef:
Ja dat is meer dan waar......nu ik al lang geen relatie meer heb en niet van plan ben ooit weer ene te hebben, ben ik toch wel aan het daten als maar wat.....en ja, er zit een stel uit mun buurt bij, waar ik met pasen wel uithang en ik ben rete nerveus, of dat wat gaat worden..... :roll:

Maarja, ze hebben mij dus gevonden op het net en ik ga er maar vanuit, dat het echt spannende dagen voor mij gaan worden :)
Geniet er van meid, want je kunt nog lang genoeg achter de geraniums gaan zitten :D
Spannend voor je, gewoon lekker op je laten afkomen, het leven lacht je nu toe :wink:
liefs,
Betteke
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: Flirt-Poll

Bericht door Mara »

betteke schreef:Geniet er van meid, want je kunt nog lang genoeg achter de geraniums gaan zitten :D
Spannend voor je, gewoon lekker op je laten afkomen, het leven lacht je nu toe :wink:
Ik ben pokke nerveus hoor :-? En ik denk, dat ik het maar niet ga doen.....er zit in Duitsland nog een man, met wie ik al langer schrijf en die trouwens ook nog in Bochum woont, waar ik dus sowieso erg vaak ben, en ja, ook hij is un gothicfiguurtje en die alles over mij dus weet en maarja, hij ziet er ook nog best goed uit.....hij weet, wat ik wil en vind het dus ook spannend.....ha en een relatie is uitgesloten, die heeft die al.....en dan van het soort heel open.....ik denk gewoon, dat die het dus wordt.....

.....en verder, ja ik vind het allerdaagse geflirt wat wel eens gebeurt best lekker.....vandaag aan een pompje in Nijmegen/Bijsterhuizen.....ohhhh, die knul achter de kassa.....die bliken die wij wisselden, het zelfde trillen in onze stemmen, allebei de zelfde grijns op en het gingen zoveel dingen mis....boar ey.....het was gewoon, foute tijdstip, foute plek.....ergens anders gingen we zeker meteen tekeer.... :D
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Flirten is héél leuk, ik doe het bij elke aangeboden gelegenheid.

Maar soms ook wel vervelend wanneer je bijvoorbeeld aanvoelt
dat ze iets verder willen gaan waarbij je dan helaas moet afhaken omwille
van je (seksuele) geaardheid.

Liefs,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Flirten is heerlijk!
Ik word er wel altijd een beetje onzeker van, en begin ook altijd te blozen :oops: maar dat schijnt dan weer aantrekkelijk te zijn. Het is gewoon heerlijk om als vrouw zoveel macht te hebben over een man, en tenlotte bepaal jij tot hoe ver je wilt gaan, en dat voelt gewoon lekker 8)
Het is ook die anonimiteit naar elkaar toe, omdat je op dat moment nog (bijna) niets van elkaar weet.
liefs,
Betteke
Plaats reactie