9 juni: Kelly van der Veer bij Vaders & Zonen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef: :lol: Nou dan moet je maar oppassen dat je niet de verkeerde partner eruit pikt :wink: .
Zeker, iemand wilde weten wat mn issue hier mee is? Nou dat dus... al die mannen die je zogezegd als vrouw zien maar zelf een panty aanwillen, of die zo gek zijn geworden van het dominante mannetje spelen voor biovrouwen dat ze denken dat ze bij een trans helemaal los kunnen gaan en dat die wel begrip zal hebben dat ze een keer met hun kontje in de lucht willen gaan. Laat staan de nachtmerrie van de hypermannelijke man waar je als TS verliefd op wordt en ipv je ten huwelijk te vragen je op "een bijzonder moment" verteld dat hij "ook zo wil zijn als jij".

Daarnaast vind ik het soms wel eens irritant dat alleen omdat je TS bent er bijna automatisch door de eigen groep verwacht wordt dat je wel op vrouwen valt en/of bi zult zijn en vrouwen op een voetstuk hebt staan. Ook door de "behandelaars" trouwens... die door die hele hordes TSen die ze elke dag voorbij zien trekken, maar nauwelijks begrijpen dat een TS niet altijd past in zo'n travestie profiel. En het irriteert me ook wel eens te moeten horen, "ik zag laatst een docu van iemand ook al jij..." enz. Omdat het gewoon niet waar is..
Dan heb ik nog liever dat ze denken dat ik een hoer ben, vanwege kelly bijv.

Het is een verschil van dag en nacht.
Ik vind het wel heel mooi dat die twee uitersten blijkbaar toch samen kunnen komen in de vorm van transseksualiteit, maar dat vind ik wel een wonderbaarlijk verschijnsel... Hoe de stoere heterowereld zich zo ineens als maatjes op gaat dringen terwijl ik er eerder door uitgekotst werd, door diezelfde mannelijke mannen. En dan blijkt die heterowereld eigenlijk niet te zijn wat het lijkt of in elk geval veel kleiner te zijn dan gedacht wordt. Je komt eerder in een cirkus terecht van mensen met rare neigingen en de werkelijke heterowereld is dus eigenlijk onbereikbaar als TS.

Maar gelukkig ben ik door mn empatisch vermogen mild, en poeslief tegen al die "hetero" mannen hoor :) pfff
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Snoopy, ik ken dit verhaal heel erg goed. Maar heb je dit allemaal zelf meegemaakt, of is het een verhaal dat binnen een kleine kring een eigen leven is gaan leiden? En dat nu al jouw verwachtingen kleurt? Je bewoordingen zijn namelijk zo onvoorstelbaar identiek aan die van degene die hier vroeger hetzelfde relaas deed.

Ik weet ondertussen wel dat er ongelooflijk veel hetero mannen zijn die over kinky seks fantaseren, maar dat nooit toe zouden geven. Het zal me worst zijn. Maar ik heb makkelijk praten, want ik hoef die mannen toch niet. En ik weet uit de eerste hand hoe ontzettend moeilijk het is om als transvrouw een leuke man in je geïnteresseerd te krijgen.

Dat er een heel groot verschil is tussen transen met een travestie verleden en transen die een tijd in de homo scene hebben doorgebracht is zonder meer waar. Ik heb geen van beide gehad, dat kan blijkbaar ook.

En die heterowereld waardoor je uitgekotst bent, dat is een beroerde ervaring, waar je niet makkelijk weer los van zult komen. Ik heb het geluk gehad dat ik in mijn studietijd vooral optrok met een homojongen en een bi-meisje dat later met een vrouw getrouwd is. Die werelden hebben voor mij niet zo'n muur tussen zich in.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef:Snoopy, ik ken dit verhaal heel erg goed. Maar heb je dit allemaal zelf meegemaakt, of is het een verhaal dat binnen een kleine kring een eigen leven is gaan leiden? En dat nu al jouw verwachtingen kleurt? Je bewoordingen zijn namelijk zo onvoorstelbaar identiek aan die van degene die hier vroeger hetzelfde relaas deed.
Gelukkig niet allemaal, maar veel wel. En ook veel naar ervaringen geluisterd van vriendinnen en docu's gezien. En ik heb ook geen ambitie het me te laten overkomen, voorkomen is beter dan genezen. Ik heb tot nu toe behalve sommige turkse jongens nog geen enkele zich als hetero voordoende man ontmoet die niet rare neigingen hadden zoals travestie, vrouwtje in bed willen zijn, verlangend naar homo of biseksuele sex enz (wanneer ze dus wisten dat ik TS was, het is aan me te zien, maar ik ben er ook heel open over) . Ik geloof er trouwens ook niet in dat een heteroman iets met mij zou willen beginnen, maar dat hoop je ergens wel natuurlijk. Dit overkomt trouwens alle tsjes die openlijk als ts leven en op mannen vallen, dat je er nooit wat over hoort geeft ook al aan, dat er heel weinig transjes zijn die daar mee zitten. Trek je conclusie :)
Janiek_ schreef:Ik weet ondertussen wel dat er ongelooflijk veel hetero mannen zijn die over kinky seks fantaseren, maar dat nooit toe zouden geven. Het zal me worst zijn. Maar ik heb makkelijk praten, want ik hoef die mannen toch niet. En ik weet uit de eerste hand hoe ontzettend moeilijk het is om als transvrouw een leuke man in je geïnteresseerd te krijgen.
Je kunt wel makkelijk mannen in je geïnteresseerd krijgen maar om de verkeerde redenen, en meestal alleen voor sex. Als TS ben je een biechtmoeder voor al die kinky sex fantasieen en meer, ik heb eens een date gehad met een jongen die naderhand met zn hele doopceel op de proppen kwam, tot aan crimineel verleden toe. Want een TS is blijkbaar niet zo bedreigend als een biovrouw, ze verwachten dat ik ze niet zo snel zal veroordelen of raar vinden omdat ik tenslotte zelf nou ja vul maar in...
Janiek_ schreef:Dat er een heel groot verschil is tussen transen met een travestie verleden en transen die een tijd in de homo scene hebben doorgebracht is zonder meer waar. Ik heb geen van beide gehad, dat kan blijkbaar ook.

En die heterowereld waardoor je uitgekotst bent, dat is een beroerde ervaring, waar je niet makkelijk weer los van zult komen. Ik heb het geluk gehad dat ik in mijn studietijd vooral optrok met een homojongen en een bi-meisje dat later met een vrouw getrouwd is. Die werelden hebben voor mij niet zo'n muur tussen zich in.
Het leuke is dat ik nu eerder als eerst toch een soort opgenomen en me meer geaccepteerd voel door diezelfde heterowereld voornl omdat mensen doorgaans zo lief zijn. Maar normaal worden zul je nooit. En dat verkleint de kans op een leuke relatie idd wel.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Snoopy schreef: Laat staan de nachtmerrie van de hypermannelijke man waar je als TS verliefd op wordt en ipv je ten huwelijk te vragen je op "een bijzonder moment" verteld dat hij "ook zo wil zijn als jij".
Dat heb ik ook gedaan.
Het is nooit goed hè?

Want niks zeggen, trouwen en kindjes maken is ook niet goed.

Ik geef het op, dan begrijp je het toch lekker niet als je dat niet wil.
Je spreekt jezelf tot nu toe al 4x tegen en je blijft maar door gaan om je gelijk te halen waar er geen is.

Begint al een beetje op trollen te lijken als ik het zo bekijk.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Saartje schreef: Dat heb ik ook gedaan.
Het is nooit goed hè?
.
Bedoel je dat je eerder een relatie met een TS hebt gehad en bij haar toen uit de kast kwam?

Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Snoopy schreef:
Het is nooit goed hè?
.
Bedoel je dat je eerder een relatie met een TS hebt gehad en bij haar toen uit de kast kwam?
Nee
Een vrouw.
We zouden gaan trouwen.
Omdat ik zo ouderwets ben en vind dat je daarvoor alle geheimen de wereld uit hoort te helpen heb ik het verteld.
Dat was dat.

Jo Brand
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Saartje schreef:
Snoopy schreef:
Het is nooit goed hè?
.
Nee
Een vrouw.
We zouden gaan trouwen.
Omdat ik zo ouderwets ben en vind dat je daarvoor alle geheimen de wereld uit hoort te helpen heb ik het verteld.
Dat was dat.
Nou dat vind ik wel goed van je... Je kunt het toch ook niet verbergen uiteindelijk zoiets, en er zijn ook wel vrouwen die er geen moeite mee hebben hoor, en het zelfs leuk vinden... dusss komt goed!

Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Ik val trouwens niet op tsen, ook niet op tv/tg en t whatever.

Jo Brand
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Saartje schreef:Ik val trouwens niet op tsen, ook niet op tv/tg en t whatever.
maar wel op vrouwen? dus...

LOL
arme ik... een ts is dus geen vrouw in jouw ogen!! :D

Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Snoopy schreef: Dit overkomt trouwens alle tsjes die openlijk als ts leven en op mannen vallen, dat je er nooit wat over hoort geeft ook al aan, dat er heel weinig transjes zijn die daar mee zitten. Trek je conclusie :)
Je bedoelt dat je er hier niet veel over hoort? Tja, hier zijn transen die op mannen vallen inderdaad zeldzaam. Elders hoor ik er wel over. Tenminste over dat het moeilijk is om aan de man te komen. Maar in de verhalen van vriendinnen is het toch meestal dat die mannen afhaken zodra ze "het" in de gaten krijgen. Jouw verhaal hoor ik ook van hen zo goed als nooit. Wel dat pre-op transen nogal eens verliefd worden op een post-op transvrouw.
Snoopy schreef:Want een TS is blijkbaar niet zo bedreigend als een biovrouw, ze verwachten dat ik ze niet zo snel zal veroordelen of raar vinden omdat ik tenslotte zelf nou ja vul maar in...
LOL! Ja, dit snap ik wel! Als ik voor biechten geld kreeg, dan was ik een stuk rijker dan nu :D! Daaraan merk je wel dat mensen een trans als een buitenstaander zien. Niet leuk.
Snoopy schreef:Het leuke is dat ik nu eerder als eerst toch een soort opgenomen en me meer geaccepteerd voel door diezelfde heterowereld voornl omdat mensen doorgaans zo lief zijn. Maar normaal worden zul je nooit. En dat verkleint de kans op een leuke relatie idd wel.

Tja, dat is ook weer zo: mensen kunnen heel lief voor je zijn als ze weten dat je trans bent. Want het eerste waar zij aan denken is dat je het dan wel heel moeilijk gehad zult hebben :) .
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Snoopy schreef:

LOL
Sommige wel, de meeste niet nee.
Weer iets dat je niet begrijpt misschien?

Zo begrijp ik niet dat men met een bouwvakkers postuur aan een transitie begint.
Of een pruik draagt.
Ik heb zo'n beetje alles mee en ben nog kritisch.
sommige mensen hebben geen spiegel geloof ik.

Maar ja, hun leven, hun keuze.
Omdat ik het niet begrijp wil dat niet zeggen dat het verkeerd is...

Jo Brand
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Snoopy schreef: arme ik... een ts is dus geen vrouw in jouw ogen!! :D
Zegt degene die zich niet profileert als vrouw maar als ts....

@ Saartje: mijn zusje is met n bredere bouw niks minder vrouw dan n vrouw met maatje 38 hoor. En is Sylvie van der Vaart, nu ze pruiken draagt door chemotherapie, geen vrouw meer? 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Saartje schreef:Zo begrijp ik niet dat men met een bouwvakkers postuur aan een transitie begint.
Of een pruik draagt.
Wat zou jij dan doen in het geval dat je een bouwvakkerspostuur had?

Als je transseksueel bent heb je meestal niet zoveel keuze. Vanaf het moment dat je weet dat je het bent, wat is dan zwaarder: de rest van je leven een mannenleven volhouden dat je steeds meer gaat tegenstaan en uiteindelijk sterven met spijt om wat je niet gedaan hebt? Of gaan voor wie je bent en merken dat je levenskracht ontleent aan je hart te volgen, ook al valt het allemaal niet mee?
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef:
Saartje schreef:Zo begrijp ik niet dat men met een bouwvakkers postuur aan een transitie begint.
Of een pruik draagt.
Wat zou jij dan doen in het geval dat je een bouwvakkerspostuur had?

Als je transseksueel bent heb je meestal niet zoveel keuze. Vanaf het moment dat je weet dat je het bent, wat is dan zwaarder: de rest van je leven een mannenleven volhouden dat je steeds meer gaat tegenstaan en uiteindelijk sterven met spijt om wat je niet gedaan hebt? Of gaan voor wie je bent en merken dat je levenskracht ontleent aan je hart te volgen, ook al valt het allemaal niet mee?
Het laatste lijkt me. Ik zou ook niet weten hoe ik dit nu anders zou moeten doen, ookal ben ik wel bang voor de toekomst hoor, maar ik ben nu tenminste wel mezelf...en elk uur als jezelf geleefd is meer waard dan een leeg leven...

snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Saartje schreef:
Snoopy schreef:

LOL
Sommige wel, de meeste niet nee.
Weer iets dat je niet begrijpt misschien?

Zo begrijp ik niet dat men met een bouwvakkers postuur aan een transitie begint.
Of een pruik draagt.

Maar ja, hun leven, hun keuze.
Omdat ik het niet begrijp wil dat niet zeggen dat het verkeerd is...
Ik zeg toch ook niet dat ik het verkeerd vind? Ooohhh dat moet je niet denken hoor... vind het juist leuk, als er alleen maar tsjes zouden zijn als ik, dan zou het vreselijk saai zijn.
Pas wel op met wat je doet... want wat je hierboven beschrijft dat neigt naar zelfhaat. Waarom zou je op een verkeerde manier kritisch zijn tov jezelf, je kunt het ook niet helpen dat je TS bent... en of je er mooi uitziet geeft je niet meer of minder bestaansrecht dan een ander...

Plaats reactie