Zeker, iemand wilde weten wat mn issue hier mee is? Nou dat dus... al die mannen die je zogezegd als vrouw zien maar zelf een panty aanwillen, of die zo gek zijn geworden van het dominante mannetje spelen voor biovrouwen dat ze denken dat ze bij een trans helemaal los kunnen gaan en dat die wel begrip zal hebben dat ze een keer met hun kontje in de lucht willen gaan. Laat staan de nachtmerrie van de hypermannelijke man waar je als TS verliefd op wordt en ipv je ten huwelijk te vragen je op "een bijzonder moment" verteld dat hij "ook zo wil zijn als jij".Janiek_ schreef: Nou dan moet je maar oppassen dat je niet de verkeerde partner eruit pikt .
Daarnaast vind ik het soms wel eens irritant dat alleen omdat je TS bent er bijna automatisch door de eigen groep verwacht wordt dat je wel op vrouwen valt en/of bi zult zijn en vrouwen op een voetstuk hebt staan. Ook door de "behandelaars" trouwens... die door die hele hordes TSen die ze elke dag voorbij zien trekken, maar nauwelijks begrijpen dat een TS niet altijd past in zo'n travestie profiel. En het irriteert me ook wel eens te moeten horen, "ik zag laatst een docu van iemand ook al jij..." enz. Omdat het gewoon niet waar is..
Dan heb ik nog liever dat ze denken dat ik een hoer ben, vanwege kelly bijv.
Het is een verschil van dag en nacht.
Ik vind het wel heel mooi dat die twee uitersten blijkbaar toch samen kunnen komen in de vorm van transseksualiteit, maar dat vind ik wel een wonderbaarlijk verschijnsel... Hoe de stoere heterowereld zich zo ineens als maatjes op gaat dringen terwijl ik er eerder door uitgekotst werd, door diezelfde mannelijke mannen. En dan blijkt die heterowereld eigenlijk niet te zijn wat het lijkt of in elk geval veel kleiner te zijn dan gedacht wordt. Je komt eerder in een cirkus terecht van mensen met rare neigingen en de werkelijke heterowereld is dus eigenlijk onbereikbaar als TS.
Maar gelukkig ben ik door mn empatisch vermogen mild, en poeslief tegen al die "hetero" mannen hoor pfff