Transgender Gedenkdag

Algemeen

Moderator: Moderators

Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Foute boel, Snoopy :wink: :
Onaardige opmerkingen maken over iemands uiterlijk is altijd ongepast.

http://www.beatrijs.com/search.php?cx=p ... ijs.com%2F
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

hihii de link werkt niet :)

nou ik zal je eerlijk zeggen, het is echt niet leuk om kritiek te krijgen maar ik heb er wel het meeste van geleerd dus ik hoop dat ik nog veel kritiek zal krijgen :) ja en dan van mensen met verstand, smaak en goede bedoelingen natuurlijk :)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig
Berichten: 101
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 15:29
Locatie: Den Haag

Bericht door Renate den Heijer »

snoopy schreef:Wat me opvalt, als je voorzitster bent van die organisatie ....
Gewoon uit nieuwsgierigheid....... ben benieuwd waar jij die wijsheid vandaan hebt......
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Renate den Heijer schreef:
snoopy schreef:Wat me opvalt, als je voorzitster bent van die organisatie ....
Gewoon uit nieuwsgierigheid....... ben benieuwd waar jij die wijsheid vandaan hebt......
Renate, ik heb hierboven links naar de verslagen en de fotoreportage van Daphne geplaatst. Vandaar, waarschijnlijk.

Hoewel ik moet zeggen dat ik niet met zekerheid een foto zou kunnen aanwijzen waar Snoopy zich op baseert.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

snoopy schreef:hihii de link werkt niet :)

nou ik zal je eerlijk zeggen, het is echt niet leuk om kritiek te krijgen maar ik heb er wel het meeste van geleerd dus ik hoop dat ik nog veel kritiek zal krijgen :) ja en dan van mensen met verstand, smaak en goede bedoelingen natuurlijk :)
Doe maar of je neus bloedt :P .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig
Berichten: 101
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 15:29
Locatie: Den Haag

Bericht door Renate den Heijer »

Janiek_ schreef:
Renate den Heijer schreef:
snoopy schreef:Wat me opvalt, als je voorzitster bent van die organisatie ....
Gewoon uit nieuwsgierigheid....... ben benieuwd waar jij die wijsheid vandaan hebt......
Renate, ik heb hierboven links naar de verslagen en de fotoreportage van Daphne geplaatst. Vandaar, waarschijnlijk.

Hoewel ik moet zeggen dat ik niet met zekerheid een foto zou kunnen aanwijzen waar Snoopy zich op baseert.
In jouw verslag staat dat Monica bestuurslid is van het TNN, maar nergens dat zij de voorzitter is. Ben nog steeds benieuwd naar de veronderstelling van Snoopy dat zij de voorzitster is. Gewoon omdat ik me te vaak erger aan mensen die iets baseren op aannames en zich niet goed "gedocumenteerd" hebben voordat ze iets roepen.
Zoals er nergens staat dat Monica de voorzitster is, kan ik in de twee pagina's tellende fotoreportage nergens een foto vinden waar Monica in vol ornaat opstaat. Ben dus ook erg benieuwd naar de foto waar Snoopy op doelt.
Trouwens ik sta op twee foto's. Geheel in de lijn van de opmerking van Snoopy over de kledingstijl Monica geef ik bij voorbaat Snoopy geen aanleiding mijn kledingstijl te bekritiseren. Op één foto sta ik namelijk letterlijk met een bord voor mijn kop. :wink:
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Renate den Heijer schreef: Op één foto sta ik namelijk letterlijk met een bord voor mijn kop. :wink:
Die heb je normaal toch alleen figuurlijk? :wink: 8) :wink: :wink:

Fijn je weer gezien te hebben meis! Volgend jaar weer?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Renate den Heijer schreef:......In jouw verslag staat dat Monica bestuurslid is van het TNN, maar nergens dat zij de voorzitter is. Ben nog steeds benieuwd naar de veronderstelling van Snoopy dat zij de voorzitster is..........
Oeps, een vraag stellen aan snoopy ? Ben benieuwd of ze antwoord geeft. Het is zo makkelijk om te vinden wie de voorzitter is, dus ik zeg niks.
Ik ken in ieder geval Judith en Thomas, en Bastiaan volgens mij ook, maar dat weet ik niet zeker (van bestuur en bureau TNN).
Gebruikersavatar
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig
Berichten: 101
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 15:29
Locatie: Den Haag

Bericht door Renate den Heijer »

Anna. schreef:
Renate den Heijer schreef:......In jouw verslag staat dat Monica bestuurslid is van het TNN, maar nergens dat zij de voorzitter is. Ben nog steeds benieuwd naar de veronderstelling van Snoopy dat zij de voorzitster is..........
Oeps, een vraag stellen aan snoopy ? Ben benieuwd of ze antwoord geeft. Het is zo makkelijk om te vinden wie de voorzitter is, dus ik zeg niks......................
Ja Anna, even op de website van het TNN kijken wie, wie is in het bestuur en je weet wie de voorzitster is en welke functie Monica wel bekleedt in het bestuur, is een kleine moeite me dunkt. Onder het mom vragen staat vrij (antwoorden trouwens ook .... :wink:) deze vraag aan Snoopy dus... Tja of ze gaat antwoorden is natuurlijk weer de vraag..... :wink:
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

ooh sorry... nou bestuurslid dan... :) foutje...

er staan films op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=S5VNnXMl984
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig
Berichten: 101
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 15:29
Locatie: Den Haag

Bericht door Renate den Heijer »

snoopy schreef:ooh sorry... nou bestuurslid dan... :) foutje...

er staan films op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=S5VNnXMl984
het zij je vergeven..... en bedankt voor de tip.
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

snoopy schreef:nou ik zal je eerlijk zeggen, het is echt niet leuk om kritiek te krijgen maar ik heb er wel het meeste van geleerd dus ik hoop dat ik nog veel kritiek zal krijgen :) ja en dan van mensen met verstand, smaak en goede bedoelingen natuurlijk :)
Mee eens, maar dan wel face-to-face, niet publiekelijk op een forum. En zeker niet wanneer het over een gelegenheid als een gedenkdag gaat.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig
Berichten: 101
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 15:29
Locatie: Den Haag

Bericht door Renate den Heijer »

joandelynn schreef:
snoopy schreef:nou ik zal je eerlijk zeggen, het is echt niet leuk om kritiek te krijgen maar ik heb er wel het meeste van geleerd dus ik hoop dat ik nog veel kritiek zal krijgen :) ja en dan van mensen met verstand, smaak en goede bedoelingen natuurlijk :)
Mee eens, maar dan wel face-to-face, niet publiekelijk op een forum. En zeker niet wanneer het over een gelegenheid als een gedenkdag gaat.
Met deze opmerking van Joandelynn ben ik het helemaal eens!
Tja, het klinkt als een cliché, volgens mij gaat het hier duidelijk om de inhoud, oftewel de boodschap die Monica in haar speech naar buiten brengt, i.p.v. de buitenkant, de kledingstijl van Monica, die door Snoopy wordt bekritiseerd. Ik vraag me af hoeveel van de aanwezige toehoorders Monica na afloop hebben aangesproken op haar kledingstijl. Het antwoord laat zich denk ik wel raden.
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Volgens mij draaide de gedenkdag ook om het kunnen zijn van jezelf. Maar blijkbaar kan dat niet eens van je eigen "soortgenoten".
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

alsof herdacht worden als TS iets met jezelf te maken heeft...
vind jij daar enige troost in dat je gebruikt wordt voor de campagne van een ander ipv dat iemand aan je denkt juist niet vanwege je TS zijn maar omdat je een lief mens was of een lieve vrouw...

En stel je niet zo aan ik kan ook mezelf niet zijn onder soortgenoten...want door soortgenoten wordt er van alles van je gemaakt wat je niet bent

bah
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Plaats reactie