IK heb begrepen dat sommige chirurgen in Thailand eerst aan hun patiënten vragen om daar ook nog met een psycholoog te spreken voor die 2e handtekening. Maar ik begrijp dat dat bij jou niet gebeurd is?Wendy18 schreef:Maar er staat wel in de harry benjamin standards of care dat er een tweede persoon moet zijn die achter je operatie heeft gestaan. En wie moet die tweede persoon zijn als je dus een alternatief traject bij Tanja van Hengel gevolgt hebt? Hebben jullie misschien een idee? En trouwens wie verstaan zij als tweede persoon in zo'n kwestie?
Maar theoretisch gesproken zou je alsnog met iemand kunnen gaan praten voor die 2e handtekening. In combinatie met je succesvol volbrachte RLT voldoe je daarna volgens mij aan de SoC. Dat je je SRS al achter de rug hebt maakt dan volgens mij niet meer uit. Het wordt denk ik wel lastig om iemand te vinden in Nederland, want de VU zal niet mee willen werken, en voor zover ik weet is Tanja verder de enige in Nederland die SRS verklaringen afgeeft. (???)