Ik vind dit wel een heel erg privé vraag, zeker van iemand die heel weinig los laat over het persoonlijk leven.snoopy schreef:hoe ben je aan het geld gekomen dan?
stembandoperatie
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
Anna. schreef:Snoopy, weleens gehoord van de seksindustrie in Thailand ? Als je als man niks kunt verdienen is de kans groot dat dat als vrouw wel lukt. Jaren geleden een docu gezien waarbij er zelfs bij waren die zeiden ik ben een man, maar dan verdien ik geen geld, als vrouw wel. Gevoel van in een verkeerd lichaam leven spelen dan helemaal geen rol voor besluit tot srs.snoopy schreef:als je als ts geld wil verdienen moet je je vooral niet laten opereren.antoinette41 schreef:@joandelynn
Dit is zeker zo,maar kan wel tig jaren duren,er gaat ook geld in om,en dat willen ze niet kwijt raken.
De regels die ze nu hanteren zijn een lachertje vergeleken met hier ,na een half jaar RLE,kun je al een operatie ondergaan daar,als inwoner(ster)van Thailand.
Maar het doel van de operaties daar liggen wel ergens anders dan hier,meestal 90%,om financieele redenen.
Een thaise man die niks gestudeerd heeft,en dit kost veel daar, kan niet veel geld binnen brengen voor de familie,dus een der redenen is dit gebeuren.
Triest maar waar.
Daarom vind ik het aan de ene kant een heel goed idee , dat er een protocol bestaat(SOC),die je geheel doorzaagt,van hoe en wat.
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen,dat je dit doet om er geld mee te verdienen,elders op inet is er een hele site,nederlands,met aardig wat
financieel gerelateerde advertenties van TS ,etc.. die voor de cent
jes hun diensten aanbieden.
Voor zover ik weet is het overal te wereld hetzelfde... nl. vrouwen met piemels zijn gewild... en kunnen indd veel geld verdienen... tsvrouwen zonder piemels zijn niet gewild....want waarom zou je als sekstoerist dan niet voor een gewone vrouw gaan? Nee het gaat juist om de combinatie zeer vrouwelijk uiterlijk en de piemel, daar is veel geld mee te verdienen.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
-
- dagelijks aanwezig
@Snoopy,
als je als ts geld wil verdienen moet je je vooral niet laten opereren.
Ik zou eens naar Phattaya gaan ,dan weet je het,natuurlijk van die shemale figuren zitten er ook,maar het gros is echt postop.
Verder hier in Amsterdam heb ik tig kennissen die in het vak zitten en ja,
wat hebben die, geen piemeltje:)
Op sexjobs staan er wel een aantal,maar die moeten dat lekker zelf weten.
En Anna gaf het al aan, als man is dit de optie om toch iets te verdienen.
Mocht je een keer bij de bijeenkomst komen in de Sarphatistraat,Amsterdam,hebben we het er wel over.
ann
Ik zou eens naar Phattaya gaan ,dan weet je het,natuurlijk van die shemale figuren zitten er ook,maar het gros is echt postop.
Mocht je een keer bij de bijeenkomst komen in de Sarphatistraat,Amsterdam,hebben we het er wel over.
ann
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Hoe weet je dan dat zij geen piem hebben, toch niet als betalende klant?antoinette41 schreef:@Snoopy,
ann
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
-
- dagelijks aanwezig
hmm ts hoeren zijn slim
die denken een tv/ts klant te kunnen lokken met operatie verhalen
en als ze aanvoelen dat de klant een *** wil dan gebruiken ze dat
ik heb er ook een paar gekend
pre en post op
die vertellen de klant gewoon wat ze willen horen
en geven er tijdens de seks gewoon een draai aan
die denken een tv/ts klant te kunnen lokken met operatie verhalen
en als ze aanvoelen dat de klant een *** wil dan gebruiken ze dat
ik heb er ook een paar gekend
pre en post op
die vertellen de klant gewoon wat ze willen horen
en geven er tijdens de seks gewoon een draai aan
Natuurlijk kan ik er helemaal naast zitten, maar heeft dit wat met stembandoperatie te maken? En deze net als diverse andere topics zijn al verzand in m.i. laagwaardige ruimte vulling, door sommige posters alhier, iets wat m.i. het inhouds gehalte en het imago van Trav.org niet ten goede komt. Als dit Yahoo achtige manier van discussiëren door blijft gaan vermoed ik dat er vele mensen trav org vaarwel zullen zeggen. Of zie ik het nu verkeerd?
Ieder is natuurlijk vrij om te posten zoals hij / zij dat wil, maar dan wel "gepast".
Ieder is natuurlijk vrij om te posten zoals hij / zij dat wil, maar dan wel "gepast".
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
-
- Forumdiva