"äch toe blijf nou posten, ga niet weg"
dat je hier zo snel vergeten wordt zeg, dat geeft te denken...
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Moderator: Moderators
Eerst iets beter lezenJennifer Hopelez schreef:Oooooooooohhhhhhhhhhh...........ze maakten elkaar uit voor travestiet natuurlijk! Had een van die jochies een hoofddoek op dan?Janiek_ schreef:Misschien hadden ze het wel over een travestiet die daar helemaal niet rondliep.
Ja, dat deed ik al, en ik moet er toch iets van zien te maken? En marok en turk jongetjes, kunnen die niet travestiet zijn dan? Gezellig de hoofddoek van moeder of zus opdoen?Janiek_ schreef:Eerst iets beter lezenJennifer Hopelez schreef:Oooooooooohhhhhhhhhhh...........ze maakten elkaar uit voor travestiet natuurlijk! Had een van die jochies een hoofddoek op dan?Janiek_ schreef:Misschien hadden ze het wel over een travestiet die daar helemaal niet rondliep.
.
Daar heb ik geen fantasieën overJennifer Hopelez schreef:Ja, dat deed ik al, en ik moet er toch iets van zien te maken? En marok en turk jongetjes, kunnen die niet travestiet zijn dan? Gezellig de hoofddoek van moeder of zus opdoen?Janiek_ schreef:Eerst iets beter lezenJennifer Hopelez schreef: Oooooooooohhhhhhhhhhh...........ze maakten elkaar uit voor travestiet natuurlijk! Had een van die jochies een hoofddoek op dan?.
nee, geen fantasieen maar pseudo intellectuele veronderstellingen bedoel ik. Want travestie komt toch wereldwijd voor onder alle lagen van de bevolking in alle culturen? Waarom zien we hier geen (heter0) marok/turk travestieten dan?Janiek_ schreef:Daar heb ik geen fantasieën overJennifer Hopelez schreef:Ja, dat deed ik al, en ik moet er toch iets van zien te maken? En marok en turk jongetjes, kunnen die niet travestiet zijn dan? Gezellig de hoofddoek van moeder of zus opdoen?Janiek_ schreef: Eerst iets beter lezen.
.
Jij hebt daar blijkbaar vragen over. Maar ik kan je niet helpen, want ik heb me daar nog nooit mee bezig gehouden.Jennifer Hopelez schreef:nee, geen fantasieen maar pseudo intellectuele veronderstellingen bedoel ik. Want travestie komt toch wereldwijd voor onder alle lagen van de bevolking in alle culturen? Waarom zien we hier geen (heter0) marok/turk travestieten dan?
Het moet gezegd: die 2 zijn 100% passabel! Ideetje voor mij inderdaad want in oost zijn diverse winkels waar ze niqaabs (alleen gezicht vrij) en burqa's verkopen, alles bedekt dus. 'Kadootje voor mijn vrouw' kan ik natuurlijk bij de kassa zeggen. Mijn confectiemaat heb ik dan allang bepaald aan de hand van de Wehkamp maattabel........Janiek_ schreef:Jij hebt daar blijkbaar vragen over. Maar ik kan je niet helpen, want ik heb me daar nog nooit mee bezig gehouden.Jennifer Hopelez schreef:nee, geen fantasieen maar pseudo intellectuele veronderstellingen bedoel ik. Want travestie komt toch wereldwijd voor onder alle lagen van de bevolking in alle culturen? Waarom zien we hier geen (heter0) marok/turk travestieten dan?
Ken er wel een cartoon over:
Ja, je hebt gelijksnoopy schreef:zeg willen jullie wel on topic blijven zo is dit ook niet leuk voor anne die nu verwacht dat we in koor roepen
Er was hier pas wel even een turkse TS, maar ik ben bang dat die (voorlopig?) weer terug in de kast is gekropen.Jennifer Hopelez schreef:Want travestie komt toch wereldwijd voor onder alle lagen van de bevolking in alle culturen? Waarom zien we hier geen (heter0) marok/turk travestieten dan?
Ik denk dat je als burqa-drager meer gediscrimineerd zult worden dan als niet-passabele TV.Jennifer Hopelez schreef:Zo nee, dan kan ik eindelijk eens de deur uit als TV, passabel in burqa!
Nou het zijn geen vriendinnen van me maar ik weet gewoon dat ze 2,05 zijn omdat ze een stuk groter zijn als mij en ja ik weet ook zeker dat het biovrouwen zijn..Jennifer Hopelez schreef:
Zo nee, dan kan ik eindelijk eens de deur uit als TV, passabel in burqa!1.90 is natuurlijk een beetje aan de lange kant voor een vrome moslima maar ik vervoeg me wel bij de 2 meter lange vriendinnen van Prescilla
Thanks for the info, might come in handy!
Dat zie je verkeerd, hoorPrescilla schreef:Maar ok het trollen hier is de laatste tijd weer lekker aan de gang ik lees alleen nog maar mee net als Anna jammer dat het hier weer gebeurt dat er mensen zijn die een ander de grond in willen of proberen te trappen..Discussies zijn leuk maar dan moeten ze ook leuk blijven en zijn jammer dat dat hier dus niet gebeurt..
Het zou veel erger zijn als jij niet meer zou willen posten. Maar zo zie je maar weer, elk onderwerp gaat over in een zelfde soort zinloze discussies. En ja, als je Hopelez niet bent maar doet alsof je dat wel bent, ben je ook zieligsnoopy schreef:zeg willen jullie wel on topic blijven zo is dit ook niet leuk voor anne die nu verwacht dat we in koor roepen