Wat mij opvalt in de reacties is dat de meeste al vrij jong het besef hadden anders te zijn, met de daarbij behorende schaamte. Dat lijkt mij een zware last. Misschien (en dat hoop ik) dat deze tijd toch meer ruimte geeft om te zijn wie je echt bent. Dat gevoel wat diep binnen in je zit.
sterkte ...groetjes Elsa
wist je al vroeg van jouw T*gevoelens??
Moderator: Moderators
Disclaimer: Ik kan alleen voor mijzelf spreken.
Moet ook wel eerlijk zeggen dat het voor TV wel wat anders kan zijn dan bij TS. Als TS kan je op een gegeven moment niet verder als je in de kast zit. Een TV heeft misschien niet de behoefte een stap verder te gaan.
Dat gaf het ook.Elsa schreef:Al dat stiekeme gedoe lijkt mij veel spanning geven.
elsa.
Nee, in tegendeel. Op een gegeven moment was ik het verbergen zo zat, dat ik er op aanstuurde 'gesnapt' te worden. Tot het moment dat ik mij realiseerde dat ik het beter in eigen hand kon houden, en het verteld heb.Elsa schreef:Of geeft het misschien een kick niet ontdekt te worden?
elsa.
Moet ook wel eerlijk zeggen dat het voor TV wel wat anders kan zijn dan bij TS. Als TS kan je op een gegeven moment niet verder als je in de kast zit. Een TV heeft misschien niet de behoefte een stap verder te gaan.
Dat begrijp ik wel, een ts* gaat veel verder. Daar kun je tegenover je partner ook niet over zwijgen. De angst van veel Tv. is dat zij bang zijn hun partner te verliezen. De gedachte is dat het , met een realtie, vaak overgaat. Helaas steekt het verlangen toch weer de kop op. Dat lijkt me moeilijk. Dan komt er een punt ..hoe verder. Ik ga voor openheid,maar begrijp ook wel dat er angst is voor afwijzing. Wel vind ik dat in deze tijd er best veel informatie en hulp is voor de partners. Hoe dan ook,het lijkt mij voor beide partijen moeilijk.
groetjes Elsa.
groetjes Elsa.
-
- dagelijks aanwezig
vroeg begonnen
op mijn 6e -7e droeg ik wel eens de rokjes van mijn zus. later het een tijd verdrongen maar het zit nu eenmaal in mij dat ik rokken moet kopen en af en toe dragen .
liefs do
liefs do
iedereen mag rokken en jurken dragen
omgang met je gevoel
ik ben 50 ervaar pas het laatste jaar dat ik graag vrouwe kleding draag vind het moeilijk hier mee om te gaan
had graag advies hier in
antonia
had graag advies hier in
antonia
rgds Antonia