Waarom gaat een homots in transitie?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

om niet te eindigen als oude eenzame uitgerangeerde nicht
1
13%
omdat door de overvloedige anale sex geen gebruik meer gemaakt kan worden van de achteringang
1
13%
omdat ze graag kinderen willen baren post srs
1
13%
Als verjongingskuur, want hormonen verjongen de huid en gaan kaalheid tegen
1
13%
Om meer sex te kunnen krijgen
0
Geen stemmen
als ho kon ik geen enkele man krijgen, te vrouwelijk
1
13%
vanwege de aandacht, mn eerdere coming out was niet bijzonder genoeg meer
1
13%
omdat ik niet zonder mn moeder kan wilde ik zelf net als mn moeder worden, zodat ze altijd bij me is
0
Geen stemmen
pas toen ik aan de horms ging kon ik alle nauwelijks verholen verwijfdheid op de vrije looop laten, en daar krijg ik toch zóveel positieve feedback op!
1
13%
Ik wilde weten hoe het zou zijn om heteromannen te kunnen lokken
1
13%

Totaal aantal stemmen: 8

snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Omdat niemand het doet.... hier dan de tegenhanger van de voorheen heterots poll.... :) met de vraag:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Je kunt aardig psychologiseren en projecteren, hoor :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

en nu nog een bi-ts topic...en eentje voor de a-sexuelen onder ons. En de fetishisten. Wow, zo kun je nog wel even doorgaan...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

AM_ber_79 schreef:en eentje voor de a-sexuelen onder ons.
Jaaaaaaa! Eindelijk een poll waar in aan mee kan doen :D
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Nadia
daar ben ik weer

Re: Waarom gaat een homots in transitie?

Bericht door Nadia »

snoopy schreef:Omdat niemand het doet.... hier dan de tegenhanger van de voorheen heterots poll.... :) met de vraag:
Is wel een oude topic maar wilde er toch graag op stemmen, jammer dat je niet meerdere opties kunt aanvinken...maar een van de redenen dat ik als ex-homo de transitie in wilde gaan was dat ik naar verloop van tijd geen aandacht meer kreeg in de gay scene...ik was te vrouwelijk, terwijl een homovriend van die tijd met wie ik altijd uit ging alle aandacht kreeg. En daarnaast wilde ik natuurlijk ook niet als een verbitterde ouwe eenzame kalende nicht achterblijven. Gelukkig een goeie keus gemaakt, ben een mooie passabele vrouw geworden en krijg gelukkig genoeg aandacht van hetero mannen :D
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Een homo-ts?? :-?

Je seksuele voorkeur staat los van de gender. Ik was voor mijn gevoel al vrouw bij de geboorte alleen lichamelijk niet.
En dat ik toevallig over het algemeen op mannen valt staat er helemaal los van. Ik ben nooit homo geweest.
Vind het ook een zeer slechte reden om een zware transitie in te gaan omdat je geen mannen meer zou kunnen krijgen.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

En ik weet dat Snoopy dit niet echt serieus meende maar Nadia wel. Of ook niet??? Dan heb ik niks gezegd....
Plaats reactie