Omdat niemand het doet.... hier dan de tegenhanger van de voorheen heterots poll.... met de vraag:
Waarom gaat een homots in transitie?
Moderator: Moderators
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
en nu nog een bi-ts topic...en eentje voor de a-sexuelen onder ons. En de fetishisten. Wow, zo kun je nog wel even doorgaan...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
-
- Eredivisie
Re: Waarom gaat een homots in transitie?
Is wel een oude topic maar wilde er toch graag op stemmen, jammer dat je niet meerdere opties kunt aanvinken...maar een van de redenen dat ik als ex-homo de transitie in wilde gaan was dat ik naar verloop van tijd geen aandacht meer kreeg in de gay scene...ik was te vrouwelijk, terwijl een homovriend van die tijd met wie ik altijd uit ging alle aandacht kreeg. En daarnaast wilde ik natuurlijk ook niet als een verbitterde ouwe eenzame kalende nicht achterblijven. Gelukkig een goeie keus gemaakt, ben een mooie passabele vrouw geworden en krijg gelukkig genoeg aandacht van hetero mannensnoopy schreef:Omdat niemand het doet.... hier dan de tegenhanger van de voorheen heterots poll.... met de vraag:
Een homo-ts??
Je seksuele voorkeur staat los van de gender. Ik was voor mijn gevoel al vrouw bij de geboorte alleen lichamelijk niet.
En dat ik toevallig over het algemeen op mannen valt staat er helemaal los van. Ik ben nooit homo geweest.
Vind het ook een zeer slechte reden om een zware transitie in te gaan omdat je geen mannen meer zou kunnen krijgen.
Je seksuele voorkeur staat los van de gender. Ik was voor mijn gevoel al vrouw bij de geboorte alleen lichamelijk niet.
En dat ik toevallig over het algemeen op mannen valt staat er helemaal los van. Ik ben nooit homo geweest.
Vind het ook een zeer slechte reden om een zware transitie in te gaan omdat je geen mannen meer zou kunnen krijgen.