3x nieuw bij Canal Parade: NS, TomTom en transgenderkliniek
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Allesandra schreef:
Irene
Op T&T avonden mag je ook niet al te veel pit verwachten, de meeste dames zitten daar nog diep in de kast. Een T&T avond is ook niet veel meer dan een inloopkast, maar nog altijd een kast.Overigens heb ik in het verleden op meerdere T&T avonden gepoogd wat leven in de brouwerij te brengen en te kijken wat er leeft en speelt binnen het transgender wereldje maar er zit in het algemeen niet veel pit bij de dames, uitzonderingen daargelaten.
Irene
Kleine stapjes
-
- Eredivisie
Re: ZO even een reactie van de initiatiefnemer!!!
En dat is nu precies de reden waarom ik niet naar die gaypride ga. Ik durf te wedden dat ik door gewoon mijn leven te leiden meer bijdraag aan de acceptatie van transgenders dan een 'vrouw' met baard die op een boot gaat staan dansen (want ik zie de bui al wel weer hangen).AlesandraFr schreef:het wordt tijd dat jullie de handen in elkaar slaan en je zelf op een positieve manier aan de wereld presenteren.
Misschien is dit ook wel de reden waarom ik steeds meer de neiging krijg om me nadrukkelijk als niet-transgender te gaan identificeren
groeten,
Joandelynn
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Re: ZO even een reactie van de initiatiefnemer!!!
Dat gebeurt al geruime tijd. Op diverse plaatsen in het land komen T's maandelijks bijeen in een normaal café, waar ze zich mengen onder het overige publiek. Over acceptatie hebben we dan allerminst te klagen.AlesandraFr schreef:Geloof me acceptatie komt niet vanzelf daar zal je zelf ook iets voor moeten doen. het wordt tijd dat jullie de handen in elkaar slaan en je zelf op een positieve manier aan de wereld presenteren.
Overigens noem je ook problemen met 'medelanders'. Mijn ervaring is anders. De medelanders die ik ken en ontmoet hebben er niet de geringste moeite mee, maar mijn lelieblanke familie reageert behoorlijk negatief.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Hoi,
Het was een uitermate gezellige dag, de boot van Alesandra zag er prima uit, de traditionele plensbui mocht de pret niet drukken en mijn vriendin en ik hebben ons uitstekend vermaakt.
Het is een genoegen dat je één dag per jaar lekker uit je dak kan en gek kan doen, gewoon omdat het kan en mag en er net even iets minder raar wordt gekeken dan anders als er twee transgenders hand in hand lopen.
groetjes,
Monica
Het was een uitermate gezellige dag, de boot van Alesandra zag er prima uit, de traditionele plensbui mocht de pret niet drukken en mijn vriendin en ik hebben ons uitstekend vermaakt.
Het is een genoegen dat je één dag per jaar lekker uit je dak kan en gek kan doen, gewoon omdat het kan en mag en er net even iets minder raar wordt gekeken dan anders als er twee transgenders hand in hand lopen.
groetjes,
Monica
Ik ben mezelf.
- chantall38
- is nieuw hier
Hoi, lieve mensen.
Lees met verbazing de reacties over de Gay-pride. Ben zelf met een tv vriendin afgelopen weekend geweest in Amsterdam en heb een prachtig weekend gehad als transgender. De "optocht" was erg leuk, maar het was er erg druk. Jammer van die hoosbui, maar goed , je kunt niet alles hebben. Het is mij opgevallen dat wij als transgenders zo weinig profileren op zo een dag, die er toch ook speciaal voor is om ons uit het "verdom" hoekje te halen om het zo maar even te zeggen. Of je nu holebi bent of transgender, mensen laten we nu ophouden dat eeuwige gedoe iedereen in hokjes te willen plaatsen en gewoon genieten van wie je zelf wilt zijn. Wij vonden de pride geweldig en ben heel erg blij dat ik als chantall erbij kon zijn. En wil volgend jaar graag weer heen, maar dan het liefst in een boot. En dansen kunnen we ook als de beste en dat mag gerust gezien worden ook op de gay pride, want het is gewoon in mijn ogen een groot volksfeest waar iedereen zich mag laten tonen, hoe die zich voelt of graag wilt zijn. groetjes chantall uit Groningen.
Lees met verbazing de reacties over de Gay-pride. Ben zelf met een tv vriendin afgelopen weekend geweest in Amsterdam en heb een prachtig weekend gehad als transgender. De "optocht" was erg leuk, maar het was er erg druk. Jammer van die hoosbui, maar goed , je kunt niet alles hebben. Het is mij opgevallen dat wij als transgenders zo weinig profileren op zo een dag, die er toch ook speciaal voor is om ons uit het "verdom" hoekje te halen om het zo maar even te zeggen. Of je nu holebi bent of transgender, mensen laten we nu ophouden dat eeuwige gedoe iedereen in hokjes te willen plaatsen en gewoon genieten van wie je zelf wilt zijn. Wij vonden de pride geweldig en ben heel erg blij dat ik als chantall erbij kon zijn. En wil volgend jaar graag weer heen, maar dan het liefst in een boot. En dansen kunnen we ook als de beste en dat mag gerust gezien worden ook op de gay pride, want het is gewoon in mijn ogen een groot volksfeest waar iedereen zich mag laten tonen, hoe die zich voelt of graag wilt zijn. groetjes chantall uit Groningen.
Hoi, ben dus chantall een transgender uit Groningen. Kom af en toe buiten en bezoek regelmatig de t en t in Groningen. groetjes chantall
-
- daar ben ik weer
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik heb me ook uitermate goed vermaakt! Veel homo's in de stad ook, ik vond het heel ontroerend om die hand-in-hand te zien genieten...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- ff weer wat posten
- Contacteer: